Esikoinen toiveissa

Onko plussanneet testailleet uudelleen? Joko on viivat vahvistuneet vauvakuumeella tai menkat myöhässä? :)

Mrsc testaa ihmeessä dpo 12...hyvin voi jo jotain näkyä silloin :) voi kumpa :Heartpink mä taidan nyt jättää testailut väliin ekaa kertaa...sit vasta jos sattuis menkat jäämään välistä :oops: mitään ihmeellisiä tuntemuksia nyt ei oo...tai no samoja kun aina tähän aikaan kiertoa :rolleyes: eli satunnaisia jomotuksia jne. .

Waterlily otin tänään kuvan. Ylin on ymmärtääkseni perjantai aamun/keskimmäinen eilis-illan ja alin tänä aamuna :love7

Näyttäis, että on vahvistunut viivat? :love2 Kuvassa kaikki kuivana, minuutin/kahden sisällä viivat tulleet esiin:Heartred :)

Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy loppuun saakka matkassa ja on terve:Heartblue
Toivon samaa kaikille muillekin :love2

Menkat ei vielä ihan oo myöhässä kun kierto ollut välillä 28-32, mutta toivottavasti ne pysyvät poissa.

Liitteet

• 12167429_10205458571372685_102193360_n.jpg
    12167429_10205458571372685_102193360_n.jpg
    73.1 KB · Katsottu: 133
Muokattu viimeksi:
Hyvältä näyttää vauvakuume ja nätisti vahvistuu! :happy:

Waterlily odottaisin mieluummin kans siihen, että menkat on selvästi myöhässä, mutta nyt ovis oli niin aikaisin, että nuo häät osuvat siinämäärin mun luteaalivaiheen loppupuolelle, että haluaisin tietää uskaltaako sitä illallisviinit juoda vai ei... Muuten ehkä odottelisin tuonne kp30 asti jopa, jos vaikka ovistesti valehteli tai ovulaatio ei vaan tapahtunut. No, Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato :wink

Tsemppiä Katjushka asemasotaan ja toivotaan ja uskotaan, että kroppa sulle sen alkionsiirron luonnonkiertoon suo!:Heartbigred

Moro, täällä palattiin lämpöön 36,8 - joten hullua pidetään nyt jännityksessä. Jos loppuviikosta ei menkkoja kuuluisikaan niin olisihan se aikamoinen juttu ;) arvelisin, että vääjäämättä eräpäivä on suunnilleen lauantaina. Nyt kun tää meni tällaseks megapitkäks ..
Katjusha kp 32 / 35-40?

Se olis aikamoista se Katjushka, mutta sattuuhan näitä, ihmeisiin on uskottava <3

On. Pitää keksiä itselleen jotain tekemistä tällä viikolla, mun pää kehittelee nyt oireita yhtä villisti kuin ekoina yrityskuukausina. Tämä outo nippailu ja nipistely alavatsalla sen kuin jatkuu ja väsymys on tolkuton. Kaikki voi olla keltarauhasen tekosia ja pimeys väsyttää, mutta mutta... Aika näyttää ja lauantaihin odotetaan:)

Mrsc kp18/25? dpo7

Ompas ihana jännittää katjushan puolesta :) parasta toivotaan !:Heartpink

Mrsc tsemppiä piinapäiviin. ..pitkiä päiviä :rolleyes: mulla ei oo nyt ollu pariin päivään mitään maha tuntemuksia. ..rinnat alkaneet kipeytyä tänään...mutta sekin on normaalia. ..omalla kohdallani en tärppiin usko kun tallentelutkin jäi siihen - 2 ja - 1 päiviin...mutta tokihan sitä silti toivoo, että jos vaikka kumminkin :p mies on syönyt kohta 2 kk panoxia joten pitäis olla uimareiden kunnossa :grin

Menossa siis kp 29/ ehkä 35 ? Ja dpo 7 :)

Mitenhän tähän nyt suhtautuisin... aloitin oviksen metsästyksen viime viikon ma jolloin ajattelin olleeni täysin myöhässä jo koko oviksen kanssa. No nyt on ollut pari päivää ovis oiretta ja tänä aamuna sain ovisdigistä vilkkuvan hymynaaman (se uudempi digi joka tunnistaa 2 eri hormonitasoa).. nyt on siis kp 26, eikä vieläkään ovista tai sanotaan että ovis lähellä.. en nyt tiedä onko mulla nyt pitkä kierto vai onko ovis vaan näin myöhässä ja jos on myöhässä niin onko tää nyt tuhoon tuomittu kierto. :/

Sydänkäpynen: Voi olla, että aloitit tupladigille liian myöhään. Se mittaa kahta eri hormonia (ei siis tasoja) estrogeenia ja lutenisoivaa eli LH:tä. Vilkkuva hymynaama ilmestyy, kun estrogeeni lähtee nousuun (estrogeenitasot nousevat ennen ovulaatiota) ja vilkkuminen päättyy, kun digi havaitsee LH huipun ( joka siis lopulta laukaisee oviksen). Digin toiminta perustuu siihen, että estrogeenitasoa se vertaa kierron ensimmäiseen mittaukseen. Jos kierron ensimmäinen mittaus on tehty digin suosituksen vastaisesti, voi olla että estrogeenin nousu oli jo menossa, kun perusmittaus otettiin ja tällöin se ei ole luotettava. Jos LH huippu ei kuitenkaan ole vielä ollut niin pysyvä hymynaama, tulee sieltä aikanaan. Sen mittaus ei ole riippuvainen perusmittauksesta.

Vielä testailin...
Mun tämän aamuinen testini näyttää tältä :love7
Kuvassa testi on jo kuiva.

Toivon todella että pieni pysyy mukana loppuun saakka ja on terve. Toivon että kaikki menee hyvin :Heartred:love2

Nyt multa loppuikin sitten testit :woot:

(laitoin samanviestin kahteen ketjuun).

Liitteet

• 12167584_10205467743201975_247617298_n.jpg
    12167584_10205467743201975_247617298_n.jpg
    50.5 KB · Katsottu: 141
Muokattu viimeksi:
Varovaisesti kiitän Sydänkäpynen ja Katjusha :)

Toivon kovasti teillekkin plussatuulia :)

Mrsc, minä päivänä meinasit testailla?
Mulla polttelee tietenkin jo nyt, mutta huomenna vois periaatteessa jo katsoa, mutta luulen että olen sitten vasta 9 dpo, ehkä. periaatteessahan meillä oli seksiä ihan älyttömän vähän, että jos kp 26 mitään auttoi, niin siitä katsoen se olis se 9 dpo (lämmöt oli koholla seuraavana aamuna kun tarkistin). Viikkoa aikaisempi yrityskerta kp 19 oli sitten se aikaisempi mahis, mutta silloin lämmöt ei noussut ainakaan kahtena pävänä sen jälkeen, eli tuskin oli enää síimahäntiä elossa, jos tuosta olis tärpännyt.
No, ainakin testaus voi houkutella tädin paikalle, että siinä voi olla hyviäkin puolia. Jos aikoo olla nega eikä mitään positiivista ole tiedossa, niin sittenhän se olis paras vaan jatkaa nopsaan seuraavaan kiertoon. Voi tätä spekulointia.
Katjusha 34 / 35-40? aamulämpö 36,65 (sama ku eilen)

Lauantaina meinasin testata dpo12, mulla alkaa yleensä menkat dpo14, joten se olisi vain 2 päivää ajoissa. En halua testata aikaisemmin ja mielellään odottaisin menkkojen poisjäämistä, mutta ne häät... Jos olenkin raskaana kun tuleekin aika operaatio välttää kierot katseet ilman viinilasia ;)

Meinasin hakea apteekista niiden oman herkän testin. Vähän jännää, kun nyt on ihan jatkuvasti siitä noin dpo4-5 asti ollut nippailuja siellä täällä. Ovuloineen muniksen lähellä, mutta myös alempana keskellä. Keltarauhanen voi aiheuttaa tämän kaiken, mutta pieni toivonkipinä nyt kyllä vilkkuu...

Tiedän tunteen, ihan sekaisin on meikäläisen pää ja muka just samantyyppisiä oireita tuntuu kohdun seuduilla ku edellisillä plussilla. Mutta tissit ei oo yhtään kipeät, mutta mulla ne nyt ei mihinkään reagoi muutenkaan. Näissä alkaneissa raskauksissa olen käyttänyt lääkitystä, joka teki tissit koon isommaksi (Lugesteronin tissivaikutus on sama tuleeko plussa vai nega :playful:).
Apteq -testit on kyllä todella hyviä ja selkeitä, eikä mulle ole ainakaan koskaan haamua aiheuttanut.
Mulla on kaapissa pregcheck ja CB plus -testit. ...
Luomuihmettä odotellaan...!

En voinut vastustaa kiusausta, kun kävin isolla kirkolla. Eli matkaan tarttui apteekista pari testipuikkoa, eli ei mitään järkeä, mutta varmaan pian joudun testailemaan. Kärsivällisyyteni ei riitä nyt yhtään, ihan sekopäinen olen :wacky:
No nyt on kaksi herkkää testiä, Early Predictor ja Apteq, ainakin jälkimmäinen on 10UI/ml. ..

Takaisin