Saako tänne tulla tällainen uutukainen kanssa jänskäilemään?
Heinäkuussa poistatin kierukan, sen jälkeen on käytetty kumia tähän kiertoon asti. Viime kierron aikana kävi vanhanaikainen ja kumi hajosi, jonka jälkeen elättelin toivetta että olisin raskaana. Kierto ei ole vielä kierukan jäljiltä tasaantunut ja viime kuun kierto kesti 31pv, mutta menkat olivat erikoiset. Yhtä runsaat kuin yleensäkin, mutta loppuivat neljän päivän jälkeen kuin seinään (yleensä mulla tasan 7pv menkat). No tein testinkin silloin, mutta negatiivinenhan se oli.
Nyt ollaan tässä kierrossa jätetty kumi pois ja elättelen taas toivetta raskaudesta, tosin ovistestit näyttää aina vaan tyhjää pompulaa (kylläkin aloitin niiden teon aika myöhäisessä vaiheessa vasta nyt maanantaina). Nyt kiertopv 22 ja kuten oon muutamassa muussakin ketjussa kertoillut niin oon todella toiveikas ja pelkään pahoin että joudun pettymään... Testiä pääsen tekemään aikaisintaan ensi viikon lopulla... Kuinka ihmeessä jaksan sinne asti odottaa!!
Tervetuloa Sydänkäpynen, täällä ja tuolla Raskaaksi 2015 -ketjussa on päällä armoton plussapuhuri, että tervetuloa vaan plussamaan pikaisesti!
Jos et plussaa ihan niin nopeasti eli heti, niin minusta saat melko pitkäaikaisenkin tsemppikaverin - taustoiltani olen itse sellainen armottoman pitkän tien kulkija
Plussatuulia kaikille, jotka eivät vielä tiedä olevansa raskaana!!
Katjusha kp 29 / 35-40 ja hirvee ovulaation jälkeinen ummetus päällä
Kiitos Katjusha :) toivossa on hyvä elää. Juu kattelinkin että moni plussannu. Täällä taas pohdin onko alavatsakivut raskausoireita, pms oireita vai muuten vaan luulosairautta.. :D
Sydänkäpynen, oireissa kiusallista on, että voivat johtua mistä vaan tai olla mielikuvituksen tuotetta. Jokainen meistä havannoi kaikkia tuntemuksiaan suurennuslasilla. Olen sen ikäinen että voisin olla monen täällä olevan äiti. Silti nyt vasta huomaan kuukautiskierron vaiheet ja oireet varsin perusteellisesti eihän siinä mitään järkeä ole ..!
Sydänkäpynen olet oikeassa paikassa, täällä keskitytään nimenomaan tähän aiheeseen, samassa tilanteessa olevien kanssa. Osa raskautuu nopsaan, mutta aina tulee joku uusi mukaan. Tää ei mene niin ku reaalimaailmassa, että "kaikki muut" pääsee eteenpäin ja jättää jotkut viimeiset sissit yrittämään :)
Täällä meitä yrittäviä on, toivottavasti sinun taipaleesi olisi lyhyt
Oireita voisi aina kuvitella listallisen, nyt on itsellä nippailuja oikeassa muniksessa vaikka muille jakaa, mutta keltarauhanen se suellä toivottavasti töitä tekee. Monet "oireet" on ihan normaaleja kropan temppuja, jotka toistuu kuukausittain.
Mrsc, ollaankohan me just nyt kiertokamuja? Mullahan ei ole todisteita oviksesta muuta ku tiistaiaamun kumma repeämä vas muniksessa. Turvottaa ja ummetusta, että keltarauhanen tekosia taitaa olla!
Jos tästä kehittelis normaalin kuukautiskierron ja pääsisi sitten lopultakin sinne alkion siirtoon jossain kohtaa - jos ihmeen kaupalla luomuplussa ei löydä tänne :)
Hurjasti onnea Huiskis ja vauvakuume! Ihanaa!
Lämpimästi tervetuloa sydänkäpynen!
Täällä tiukka kahden viikon työputki tasan puolessa välissä, yritän olla stressaamatta ja levätä aina kun pystyn, mutta vähän on haasteita. Harmi, kun mahdollinen ovis osuu nyt johonkin tälle välille. Nooh, kunhan vaan tulee ja ei venyisi kierto kovin pahasti. Mukavaa iltaa kaikille!
Taidetaan Katjushka olla :) Waterlily taas samoissa dpo lukemissa, mutta eri kiertopäivässä. Mikäs on Katjushka sulla sotasuunnitelma tässä kierrossa?
Waterlily, miten menee?
Onnea vielä Vauvakuume ja Huiskis, tuolla Raskaaksi 2015 ketjussakin käy kyllä huima plussapuhuri
On.
Mitäs mieltä olette, jos mun ovis oli niinkuin testit näytti kp11 niin ensi viikon la olisi dpo12. Mulla olis silloin miehen sukulaisen häät ja mietin uskaltaisikohan silloin jo testata vai onko ihan turhaa?
Pää kuvittelee taas oireita... Eilen oli paperissa aivan häivähdyksen häivähdys ruskeaa valkovuodon värissä eli dpo5. Jo dpo4 alkaen on jomotellut oikealla, mutta myös muuten. Tää on vaan erilaisen tuntuista kuin menkkajomot. Toiveajattelua, mahdan taas tippua korkeelta...
Mrsc, sepä se onkin kun ne tuntemukset voi olla häkellyttävän outoja kun plussa on tulossa, että mä alan kans uskoa että taitaa olla hyviä uutisia sulle tulossa!
Täällä sotasuunnitelma on nyt asemasota, eli jökötetään odottavalla kannalla vielä muutama päivä. Jos ihme tapahtuu ja vuotoa ei näkyis sanotaan 4 päivään niin sitte testaan. Mutta juuri nyt tämä skenaario vaikuttaa epätodennäköiseltä.
Sit taas rukoilis hyvää kiertoa end kertaan ja sitä siirtoa lopultakin!