Riekonmorsian
Oman äänensä löytänyt
Jellona tervetuloa =)! Pahoittelut keskenmenosta
Tsemppiä ja jaksamista myös sinulle :)!
Beisla tsemppiä myös sinne, että jaksaisit viikon odottaa :) ! Toivotaan plussaa! :)
Suvetar toivotaan ettei ne kivut johtuisi muusta, vaan plussasta
! Koita pitää rentouttava viikonloppu, vaikka taitaa olla melko mahdotonta :/ Lauantaina tiedät jo ehkä vähän enemmän!! Tsemppiä ja plussa tuulia! :)
Hmmm.. Milloinhan julkaistaan äitiyspakkaus 2015.. :) Mä kyllä oisin tykännyt tuosta 2014 vuodenkin, vaikka ilmeisesti se on herättänyt paljon keskustelua
! (Onneksi en mene yhtään asioiden edelle
)
Mutta sitten oikeeseen asiaan: Ootteko te käynyt hammaslääkärissä ennen kuin aloitte suunnitella raskautta? :)
Mun piti varata joulukuussa aika hammaslääkärille, mutta sitten vain joulukuu meni.. Pitäisi varmaan varata mahdollisimman nopeasti aikaa jos suuhun tulisikin isokin "remontti" :D
Beisla tsemppiä myös sinne, että jaksaisit viikon odottaa :) ! Toivotaan plussaa! :)
Suvetar toivotaan ettei ne kivut johtuisi muusta, vaan plussasta
Hmmm.. Milloinhan julkaistaan äitiyspakkaus 2015.. :) Mä kyllä oisin tykännyt tuosta 2014 vuodenkin, vaikka ilmeisesti se on herättänyt paljon keskustelua
Mutta sitten oikeeseen asiaan: Ootteko te käynyt hammaslääkärissä ennen kuin aloitte suunnitella raskautta? :)
Mun piti varata joulukuussa aika hammaslääkärille, mutta sitten vain joulukuu meni.. Pitäisi varmaan varata mahdollisimman nopeasti aikaa jos suuhun tulisikin isokin "remontti" :D
. Nyt mulla on tädistä sellanen mielikuva kun lapsena meillä joskus kävi niitä perhehoitotätejä haimaine nutturoineen ja esiliinoineen. Ne oli (ainakin sillon lapsena) ihan kammotuksia, jotka väkisin laittoivat mut ja mun pikkuveljen päiväunille
Että sellanen mielikuva siitä tädistä... että toivottavasti mahd. monilla jää lähiaikoina tätien vierailut tekemättä!
Jotenkin oon silti harmissani että oon jotenkin "myöhässä", kavereilla on jo useita lapsia ja mä olen kymmenen vuotta kuitenkin toivonut omaa perhettä. Mä ajattelin pitkään että 23-vuotiaana mulla on jo eka lapsi, mutta niinku Beisla sanoi, se meni jo. Ja nyt tietty kuumottelee että kuinka pitkään tässä menee ennen kuin tulee edes plussa! Mä luulin myös että senkus jättää ehkäisyn pois ja se on sillä selvä homma. Olin väärässä 
tuttuja täällä pääsääntöisesti mutta moikka vaan uusillekin tuttavuuksille :) ikää 26, kolme km takana.
Ettei tarvisi jäädä sinne kesään odottelemaan