Esikoinen toiveissa

Vihdoin vihdoin kaivattu ovisplussa suvaitsi saapua paikalle. Tosin testiä ei olis tarvinnut, sellaset oireet ollu että huh. Kertokaa viisaammat laskenko dpo 0 nyt tälle päivälle vai huomiselle?
Mrsc: tiedän niin ton tunteen kuinka vaikeaa on olla tekemättä mitään ja odotella kun yleensä tarttuu toimeen heti!

Felicity, kiva kiva. Plussapäivä on -1, huominen 0, ja siitä eteenpäin.
Nautinnollisia hetkiä oviksen parissa ;)

Tsemppiä tytöt! Baby dust to all!

Ihania ultrakuvia ja kuulumisia:) voi teitä onnekkaita :Heartpink

Mrsc...i feel you....ei ole helppoa ei....voi kumpa tää nyt olis se teidän kierto! :Heartred

Felicity onnea o-plussasta ja tsemppiä piinaviikkoihin :) oliko sulla nyt mikä kp? :)

Katjusha onko teillä ensi viikolla se alkionsiirto? :) olikohan nyt oikea termi..? :oops:

Lalaara pitkä yritys takana teilläkin jo..
Ja uusia asioita edessä hoitoon hakeutumisen myötä..toivottavasti se ylläriplussa sieltä nyt kuitenkin vielä tulisi jonottelun aikana! :)

Agronomille tsemppiä testailuun:)

Itsellä kp 6/? ...ja jälleen yhdet menkat ohitettu...vuoto oli jälleen poikkeavaa..ekat 2 päivää aivan kirkasta verta...ei mikään ihme ettei plussaa kuulu..joku mättää :sad001 sen osalta helpottunut olo, että gynellä kävin ja torstaina näkee sit ultrassa tilanteen. ..ja nyt ei tarvii stressata ovis testeistä :p ultraa odotellessa siis..ja "tuomiota"..:oops:

Waterlily: kp 16/26 menossa eli vissiin venähtää kierto muutamalla päivällä. Tsemppiä torstain ultraan, toivottavasti saat hyviä uutisia!

Waterlily, ens ti ultra, tsekataan onko siellä hyvää maaperää ja siirto 4 dpo. Toivotaan että ovuloin to-su ensi viikolla, että 4 dpo olis arkena, viikolla 41. Lisäksi saan seksiä vain kp 14 ;) aloittelin aamulämpöjen mittailun ja sit on nuo apteekin ovistestit käytössä kp 12 alkaen..
Rukoillaan, että alkio selviää sulatuksesta, koska on viimeinen.
Kp 9 ja hedelmälliset päivät lähestyy ...

Pakko omanapailla vielä vähän. Täällä on joku superovis käynnissä nimittäin eilen illalla alko jo oviskivut ja molemmilta puolilta jomottelee vieläkin vuoron perään. :D

Mä niin toivon Katjusha että tuo siirto teillä onnistuu!

Yksikin riittäisi minulle mutta en toki pane pahakseni jos kaksi tulisi :) Minun äiti oli nähnyt unta pari viikkoa sitten, että olin raskaana. Kaksosista ei kyllä ollut puhetta. Itse olen nähnyt jo aiemmin unen että synnytin tytön ja perässä tuli tosi aikaisilla viikoilla kesken mennyt poika. Kaikkea hassua mieli unissaan kehittää..ja välillä hereilläkin :D

Iltaa kaikille! Täällä mennään kp 15, ei kyllä mitään varmuutta ovulaation mahdollisuudesta, kun edellinen kierto oli pitkähkö. Mutta yrittänyttä ei laiteta vai miten se nyt meni..

Tiania testaatko ovista vai luotatko tuntemuksiin? :)

Katjushalle kaksoset, sounds good :)

Näin ite viime yönä unta että sain tytön :)

En testaa, ainakaan vielä. Meillä on tosiaan vasta tämä yrittäminen aloitettu, niin yritän olla liikaa stressaamatta. Tämä kyllä helpommin sanottu kuin tehty. Toivottavasti ovuloin. Enhän sitäkään varmaksi tiedä.

Kaksoset kaikille! :happy:

Tiania, jos kierto on kohtuu säännöllinen edes ja puuhailu on säännöllistä , niin oviksen testaamisesta ei sinänsä mitään suurta etua olekaan. Mulla esimerkiksi testaaminen lähti ihan mielenkiinnosta, mutta jos tämä mun kierto nyt taas säännöllistyy tänne noin 27 päivään, niin eipä mullakaan varmaan tarvetta ole testailua jatkaa. Monilla se on muutenkin turhaa, jos tuntee hyvin oviksen.

Mä olen jo luopunut toivosta plussan suhteen, ei ole oireen oiretta. Ei mitään, mistä voisi edes kuvitella mitään... :shifty:

Mrsc kp 24/27 dpo 10

Älä vielä luovu toivosta Mrsc! Vielä on aikaa oireiden ilmaantua.

Täällä on ovis oireet loppuneet nännien arkuutta lukuunottamatta. Piinailu siis alkakoon :) kp 17/? Dpo 0

Mrsc, olet oikeassa, ovistestiä ei tarvita kuin alkukartoitukseen, mikäli kierto on säännöllinen. Seksiä joka toinen tai kolmas päivä, niin aina on hyvät mahikset. Ykskään ovis ei livahda hyödyntämättä ohi :)

Minäkin tulin pitkästä aikaa kurkaamaan, kuinka täällä menee.

Ensinnäkin, Zaralla hirmuisesti onnea plussasta! Nyt vaan hirveästi tarrasukkia matkaan, että pysyy mukana! Eihän se oireettomuus aina pahaa merkitse, jospa olet vaan onnekas ja pääset vähemmällä? Peukkuja pidän suuresti!

Kirvelille ja Haidille myös onnea hyvistä ultrakuulumisista, ihania kuvia! Ja kiva kuulla teistäkin! :)

Katjusha, olisipa teidän vuoro nyt! Ei voi kyllä kuin ihailla tuota asennettasi ja sitä, kuinka jaksat täällä muita tsempata. Peukkuja pidän myös sinulle! :signs003

Olisin kyllä toivonut kovasti, että olisin saanut enemmänkin plussakuulumisia täällä lukea. Olette kyllä kaikki tosi vahvoja naisia! Erityisesti jäi mieleen tuo waterlilyn gynekäynti, ihan mahtava! Kiva, että tuollaisia ihmisiä on olemassa! Ja nyt kaikki joukolla plussaamaan, eikös vaan! :talk017

Itselle on kyllä tehnyt tauko täältä siinä mielessä hyvää, etten ole ajatellut näitä asioita läheskään niin paljon. Tai ajatellut olen, mutta en stressannut. Jonain päivänä onnistuin jopa unohtamaan, mikä kp on menossa! :p Nyt kuitenkin kp36, muutoin ei tietoa missä mennään. En ole testaillut ovista enkä tehnyt yhtään r-testiäkään. Mitään oireitakaan en ole huomannut. Saa nähdä, miten käy. En kuitenkaan mitään toiveita ala elättelemään, kun edellinenkin kierto oli sen 42 päivää.

Täällä kp.12 ja womanlogin mukaan ovis olis tänään, ladytimerin mukaan se olis jo mennyt ja vaun laskurin mukaan se olis vasta ensimmäinen päivä. Olkoon miten vaan, hyödynnetty on ja harjotukset jatkukoon:wink

Viimeviikolla mitä oudoimmat ihmiset tuli utelemaan, joko olen raskaana...mm.kahvilan täti ja appiukko, joka ei koskaan ota osaa minkäännäköisiin vauvajuttuihin... Enkä omista vauvatoiveista kyllä heidän kanssa edes koskaan ole jutellut! Ei siinä, tulihan siitä hyvä mieli, kun meillä apen kanssa aina välillä menee sukset ristiin, että siltikin haluavat että minusta tulee heidän lapsenlapsilleen äiti!

Jos Nyt ei tärppää, niin ens kuussa sitten...tai sitä seuraavassa...tai jouluna...tai...edes yksi pliis!!!:rolleyes:

Plussatuulia kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!!!:talk017

Tää haluais liittyä keskusteluun mukaan!
Taustatietoina kerrottakoon että esikoinen olisi haaveisssa ja yritys aloitettu 6/15. Tähän mennessä kerennyt tulla vain kahdet kuukautiset! Eka kierto 39pv, toinen 28pv (kuvittelin jo että nyt se on tasoittunut). Nyt menossa piiiiitkä kierto, tänään taitaa olla kp 55 jo!? Testejä on tullut tehtyä, krhm, muutama.. :D Viimeisimmän negatestin olen tehnyt toissa viikon sunnuntaina. Mielipiteitä??

Kaikille plussaonnea! :)

Tervetuloa wannabemamma! Oliko sulla käytössä aiemmin joku hormonaalinen ehkäisy kun kierrot noin venähtäneet?

Wannabemamma tervetuloa joukkoon :) hormonaalinen ehkäisy voi tosiaan kiertoa sekoittaa. ..mahdollista on myös että sulla on nyt ovuloimaton kierto ja sen takia pidempi. .mulla itsellä venähti viime kierto 39 päivään...tai sit ovis on ollut myöhempään ja uusi r-testi olisi paikallaan :)

Takaisin