Esikoinen toiveissa

Waterlily, olen pahoillani :sad001 Huono tuuri gyneajan suhteen. Tsemppiä!

Täällä aamulämpö sen verran matalalla, että tuskin raskaana olen. Kiitos Katjusha muuten noiden lämpötilavaihtelujen selvittämisestä! Se onkin kätevä tapa päästä jyvälle, missä mennään.

Keskiviikon lääkäriä ootellessa..toivon, että menkat ei alkais ennen sitä.

Olipas oikeasti mukava lääkärikäynti ja aivan ihana mun gyne :) ei ottanut edes maksua tästä käynnistä kun ultralla ei nyt ollut järkeä katsoa :) puoli tuntia juteltiin ja tehtiin sotasuunnitelmaa tähän kiertoon...mun muuttaneiden kiertojen ja vuodon koostumuksen takia epäilee että ovulaatiossa on jotain häikkää keskenmenon jäljiltä..kp 11 ultra jossa katsotaan onko munasolua kasvamassa..jos on niin irtoaminen varmistetaan lääkkeillä..jos ei follin näy niin sitten kierto tasataan lääkkeillä (primolut)...seuraavan kierron alussa sitten otetaan verikokeita...jossain vaiheessa ehkä myös aukiolotutkimus koska on mahdollista, että keväinen hevosenpotku on vaurioittanut vasenta munasarjaa. ..toivottavasti ei! Kaikenkaikkiaan hyvä mieli kun asiat etenee :) suosittelen kyllä muillekin yksityistä gyne jos jokin mietityttää!!

Anteeksi kauhee omanapailu :rolleyes: mitä muille kuuluu? Kukaan testailemassa? :happy:

Waterlily, sehän oli sitten hyvä käynti :) jospa ne asiat lähtis siitä aukeemaan ja etenemään. Usein auttaa, että odottaa tilaisuutta johonkin vaativampaan testiin ja hoitomuotoon :) No, sulla on sitten taas kohta ultra - toivottavasti siellä näkyy positiivisia juttuja!
Mulla on ultra sovittu kp 12 ja toivotaan etten ovuloi ennen kp 14 :) aika vaativaa, kun pitää kellon mukaan toimia, vaikka luontohan tämän järjestää miten haluaa!
Katjusha kp 4 / 26-30

Waterlily kiva että oli mukava gyne käynti! :) toivottavasti ultrassa näkyy mitä pitääkin! Onko tämä folli siis munasolu?

Mä ostin tänään turvakaukalon ja siihen kuuluvan telakan ku oli niin hyvässä tarjouksessa. Oli tämän vuoden malli. Onhan se aikainen ostos ku vasta 15+4 menossa mutta mutta... :D

Voi räkä waterlily tuota sun kiertoa, mutta hyvä, että gyne otti tosissaan sut ja ainakin katsotaan onko asiat niinkuin pitää! Tsemppiä :)

Tsemppiä myös Katjushkalle! Aika tarkkaa ajoitusta aikamoisessa epävarmuudessa tuo alkionsiirtopuuha :pompus:

Suvetar älä vielä ihan kaivoon toiveita heitä vai ootko jo pitemmän aikaa lämpöjä mitannut? Mietin vaan, että kyse on varmasti suhteellisesta noususta ja laskusta. Jokaisen ihmisen ominainen peruslämpö kuitenkin vähän vaihtelee.

Mrsc kp18/27 dpo 4

Meikä täällä kamppailee sisäisesti mennäänkö loppukierto "pessimisti ei pety"-asenteella vai uskaltaako sitä olla lainkaan optimistinen, kun ei nuo tallettelut nyt ihan nappiin mennyt.

Mrsc, meilläkään ei tallettelut onnistunut sillä kierrolla kun raskauduin. Sain ovisplussan yhtäkkiä odottamatta testiin, eikä oltu muutamaan päivään tehty mitää. No touhut jäi -1 ja 0 päiville. Eli kaikki on mahdollista. :) Toivotaan parasta!

Parhaat päivät lienevätkin -2 ja -1, eli oikein mallikas ajoitus Ninnille tuli :) noin kun katsoo, niin meidän kannattaa aloitella jossain 10 dpo ettei vaan mee tilaisuus ohi ;) Paitsi niiden, jotka ovuloi tosi aikaisin - niin heti ku menkat loppuu ....

Waterlily, ihana juttu, että sait asioihin kumminkin selkeyttä ja 'sotasuunnitelmaa' tehtyä gynen kanssa :)

Mrsc, sama vika oli täälläki silloin. Aattelin, että ei kun hunosti hyödynnettii, mutta plussa tulikin. Peukkuja sinne ! :)

Täällä häiritsee oireettomuus ! Vähän nännejä aristaa ja tissit kasvanu (niiku tm:ssäkin silloin...), välillä alaselkää pakottaa ja ehkä jotaa tuntemuksia masussa. Satunnaista etomista. Tulee ja menee... Onhan tossa jotakin, mutta toi tm on vaan niin kovasti mielessä, että kroppa huijaa taas :( pääsis vaan nopeesti sinne ultraa, nii sais mielenrauhan asialle ! Toivottavasti en pilaa mitää tällä stressillä, ellen oo jo pilannu :(

Ja sori taas... Mutta kun ei tuolla odottajien puolella oo samanlaista keskustelua, ku täällä. Tai en koe asiaa hirveen positiivisesti. Porukka kertoo, että mitä tänään ja siinä se... Tuntuu, ettei siellä kukaa osaa oikee samaistua. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkotan. Tänne helpompi avautua. Kiitos teidän :)

Eihän se auta mennä ku päivä kerrallaa. Mut mielessä oon ajatellu, että menis sitte luonnollisesti kesken, jos on mennäksee. Kuhan ei asiaa tarvi kohdata ruudun kautta. Samalla taas ajattelen, että toivottavasti siellä joku pikkunen kasvaa ja selviää loppuu asti, eikä menis kesken. Tää alku taitaa olla vaa hankalaa, ku pitää epävarmuudessa elää. Huomaa, että km jättää kyllä jälkensä ja samalla astuu esii erilainen pelko.

Plussatuulia !!!

Zara 5+4

Ninni ihanan pitkällä jo oot :) oisin itsekin jo varmasti shoppailut kaikkea mahdollista :grin

Mrsc ole vain positiivinen :) jos sillä tavalla vaikka stressaa vähemmän ja tärppi käy..plussatuulia :Heartpink

Katjushalla kyllä jännä kierto menossa...hirmuisesti tsemppiä ja olkoot tämä nyt teidän kierto :wav

Felicity ja suvetar molemmat menossa gynelle..toivottavasti tulee hyviä uutisia :) ja varmasti tuleekin!

Itsellä nyt positiivisempi mieli kun sai puhua huolista lääkärin kanssa :) ehkä tää kroppa vielä alkaa toimia ja saan sen pysyvän plussan joku päivä..mitään en tässä maailmassa toivo enempää :smiley-angelic001:Heartpink

Zara varmasti pelottaa ja huolettaa. .en ihmettele yhtään..mutta sun oireet kuulostaa ihan hyvältä :) kyllä siellä nyt täytyy olla kaikki hyvin :Heartpink oletko menossa varhaisultraan? :) saanko muuten kysyä että saitko sillon tuulimunasta plussan testiin heti kun menkat jäi pois? Mä plussasin tm:sta tosi myöhään....kp 40..

waterlily, oon menossa torstaina 8.10 (8+0) Pakko oli se aika varata, että jonkun mielenrauhan sit saa, jos saa. Kyllä mä kirjavan punaset viivat siitä sain, kun testin tein ja vielä joskus myöhää illalla.. Olin menossa yövuoroo ja tajusin, että myöhässä oon, niin tein sitte testin töissä :grin sinä yönä ainaki valvotti mukavasti :grin Eikä tarvinu toista testiä tehdä, ku ei arvailun varaa viivat jäänny.

Onneksi ei Zara ole hurjan pitkä aika enää ultraan. Voin kyllä kuvitella, että paljon mietityttää. Tarrasukkia toivon sinne tosi kovasti!

Zara, luulen ymmärtäväni fiiliksesi :Heartred Keskeytyneen keskenmenon kokeneena en usko, että minäkään voin suhtautua raskauteen enää täysin luottavaisin mielin. Pelon hiipimistä mieleen ei voi estää. Mutta uskon ja toivon, että kaikki on sulla hyvin :)

Ihanaa waterlily, että gyne oli niin mukava!

Mrsc:lle tsemppiä piinailuun :)

Noista lämmöistä vielä, myönnettäköön, että eilinen mittaus oli vain yksittäinen tapaus. En ole mittaillut aiemmin. Mutta oletan silti, että lämmöt olisi korkeammalla jos raskaana olisin. Meikäläisen luonnolle sopii paremmin se, että jo ennen menkkojen alkua tietää, mitä on odotettavissa..tarkoitan, että mulle ne kp1-pettymykset on jotenkin niin musertavia, jos olen ehtinyt toiveet virittää kamalan korkeiksi. Eli nyt mieluummin ajattelen, että en ole raskaana ja ilahdun sitten, jos toisin käy. (Toki tästä huolimatta se pienen pieni toivo elää takaraivossa, mutta se ei ole päällimmäinen tunne.)

Jaha, nyt tulee omanapailua..Gynellä siis käyty enkä tiedä tulinko nyt yhtään viisaammaksi. Menin siis viime kierron todella outojen menkkakipujen pelästyttämänä. Ei nähnyt ultralle lääketieteellistä perustetta (olisi kyllä ultrannnut jos olisin halunnut mutta lystille olisi tullut 130 euron hintalappu). Endo-epäily pysyy voimassa. Kertoi tosi tarkasti miten edetään jollei vuoden kuluttua ole plussaa saatu. Myös jos kivut pysyy tosi kovina/voimistuu, antaa lähetteen sairaalaan leikkaustarvearvioon sillä sitten syytä epäillä, että endoa virtsarakossa tai suolessa tms. Käynti siis kaiken puolin miellyttävä (jos gynekäynnistä voi niin sanoa) mutta juurikaan en viisastunut. Lisäksi turhauttaa kun en ovis testiin saa edes hailakkaa toista viivaa vaikka ihan näinä päivinä pitäis olla. Tekisi mieli luovuttaa koko yrityksen kanssa.

Ei enää lainkaan niin positiivinen Felicity kp 12/26 (?)

Felicity harmi ettet saanut gynekäynniltä kaipaamiasi vastauksia...minkä takia sulla on endoepäily? Kovien kipujen siis vai ?

Takaisin