Esikoinen toiveissa

Waterlily, harmitus :/
Hitto, kun kroppa tuolla tavalla ihmisen mieltä "kiduttaa".. Pidetään peukkuja, asia ratkeaa iloisella tavalla.
Täällä kans nega testattu 10 tai 11dpo. Lämpö 37,1 eli menkat ei ala vielä moneen päivään... Eli odotellaan!

Hyvältä kuulostaa katjushan lämmöt! :) mulla ei mee yli 37 kun kipeenä ollessa..:rolleyes: jos tästä vielä uusi kierto alkaa niin alan myös aamulämpöjä seuraamaan :)

Kävin apteekista lisää testejä :) eli en ole plussan suhteen luovuttanut..maanantaina on se gynekäynti joten toivottavasti siellä viimeistään jotain selviää..jos siis menkkoja ei näy...mutta kyllä tää ärsyttää kun kierto venyy..ei oo helppoo
..toivottavasti nyt ei geleet ja vehnis oo tähän syynä? :nailbiting:

Waterlily, jos siellä gynellä saisit sit vastauksen kiertoo :) mulla noitten gelettein seurauksena tuli tää kauan kaivattu plussa ;) zemppiä !!! :)

Ja zempit kaikille !!! :)

Waterlily, no onni jäi vähän niukaksi: nyt oli kääntynyt laskuun 36,9 eli ei todellakaan selvä peli. Lisäksi maha on vähän löysänä, mikä kielii kyllä muusta, kuin mitä tässä toivottiin. Ummetus olis ollut nyt hyvä uutinen. No, eiköhän vastaukset sunnuntaihin mennessä saada.
Mulla lopahti nyt into :/.. Voi tytöt kun se olis maailman hienointa päästä plussaamaan!!
Baby dust to all!!!

Voi katjusha. ..:Heartpink mutta onhan 36.9 vielä korkeahko? Mulle ainakin olis...toivotaan ettei peli olis vielä menetetty!

Waterlily, onhan se korkea - vaan kun lämmöt kääntyy laskuun 4 pvä ennen kuukautisia ja tänä aikana se tippuilee 0,1-0,2 astetta päivässä alas. Eli jos huomenna on vielä alempi niin se oli sitten siinä. Kaunis kaarihan tuossa mun kartassa on. Mutta kun sen pitäis jatkaa nousujohteisena, eikä tehdä lentokaarta ;) Positiivisessa tapauksessa lämmöt pysyis ylhäällä noin 18 dpo asti ja silloin olis jo selkeä testitulos ..

Katjusha, toivottavasti ei lämmöt oikeasti tipukaan tuosta, sanotaan vaikka mittaus- tai marginaalivirhe ;)

Zaralle vielä onnea plussasta! :)

Vieläkö tänne yks mahtuis mukaan taustalta kyttäämästä? Itsestä sen verran että 3 vuotta on oltu yhdessä avomiehen kanssa ja tjottaillen menty tämä vuosi (mukamas). Tänään kuitenki niin korkealta tiputtiin että pakkohan tästä on jonnekkin purkaa! Eli eilen kp 27/23-24 testasin negan ja tänä aamuna toisen, heti peräån kp28 muuttui kp1... Ihan tyhmää kun tämän kierron loppu oli ihan erilainen kun yleensä:mad: ja sitten meni vielä venymään! Noh, hengitetään syvään ja uus yritys. Pahoittelut lyhyestä esittelystä, mutta eiköhän tässä vielä tule kerrottua enemmän ajan kuluessa:wink hyvää torstaita kaikille!!! -Lalaara

Lalaara, tervetuloa ja pahoittelut negoista ja tädistä, lisäksi pikaista plussaa toivottelen sinne :)

Lalaara tervetuloa mukaan haaveilemaan ja kuumeilemaan :) tänne ehdottomasti saa kertoa huolet ja murheet, jaetaan ne yhdessä :) kierron venyminen on kyllä julmaa!! Siinä ehtii jo toivo nousta...tsemppiä tähän kiertoon! :Heartpink

Katjusha mua kyllä nyt kiehtoo noi lämpöasiat. .Onko sulla sit päivällä ihan normaalilämpö? Ja aamulla vaan koholla oviksen jälkeen? Koska itselläni en ole koskaan lämmönnousua havainnut ellen sit oo ollu kipeenä..aamulla en oo kyllä mittaillut..

Kp 36 ja menkat hukassa edelleen. ..:confused005

:welcome Lalaara tervetuloa!

Damn Katjushka! Nyt olis saanut lämmöt pysyä ylhäällä. Kuinka tarkka tuo lämpöjen mittaaminen on? Ei varmaan ainakaan mun muinaisella lämpömittarilla onnistuis :pompus: voiko niissä olla tuollaista heittoa vaikka oisitkin raskaana?

Waterlily, ootko testannut uudestaan? Tätikin on selvästi sut väliin jättänyt jo :nailbiting:

Oma napa.
Tänään oli pysyvä hymy digissä eli right on time! Eli kierto on nyt sitten taas sen samat 27 päivää kuin ennenkin. Hurraa! Jos viimekierrossa oli poikkeuksellisen kovat ovisoireet niin apua mitä tää nyt on? Viimekierrossa oli ovulaatio tulossa oikealle gynen mukaan ja siellä se tuntuikin, mutta nyt... ensin tuntui eilen oikealla ja sitten vasemmalla ja nyt juilii vuorotellen molemmin puolin... No ainakin siellä on nyt jotain meneillään :)

Mrsc kp 14/27 yk6

Hei tytöt, tässä on tää mun oppikirja kuukautiskierrosta, jonka sain nyt tähän kikkailtuatuolta toisesta ketjusta:
ImageUploadedByVau Foorumi1442514554.084477.jpg

Mulla on Lämpökäyrä juuri tällainen, mutta mittaus pitää tehdä aamulla ennen ylösnousua. Mitä parhain ja edullisin tapa todistaa ovistestiliuskan tulos, koska ovulaatiosta ruumiinlämpö nousee puolisen astetta laskeakseen normaaliksi juuri ennen kuukautisia. Päivällä mittaamisesta ei ole hyötyä, koska omat tekemiset, syömiset, juomiset vaikuttaa. Olokee hyvät!

Juu olenkin monta kertaa noihin käyriin ym ohjeisiin törmännyt :) mietitytti vaan se, että voiko lämpö tosiaan olla aamulla 37 ilman että olis kipeä olo :grin ens kierrossa kyllä mittailen! !!Jos semmonen alkaa...:rolleyes:

Waterlily, en uskonut itsekään ennen kuin lähdin seurailemaan :)
Mulla on tänään lämpö 0,15 astetta alhaisempi kuin eilen, eli ikävä kyllä normaaliin ollaan palaamassa. Vuoto alkanee sunnuntaihin mennessä ellei aiemmin

Katjusha 12 tai 13 dpo ..

Ihana vastaanotto:signs001! Vaikka kuinka on mies täysillä mukana niin eihän siltä sitä tukea saa mitä kaipaa.
Mittailin kanssa ensimmäisen kerran lämpöjä, mulla ei tosin aamulla ollu mutta aina illasta nous eiliseen asti! Kai se on hyvä merkki? Että ainaki oli ovulaatio, sitten vissiin myöhemmin mitä sovellukset näytti.. En oo ovulaatioo testannu vielä kertaakaan, joissain kierroissa tunnen ihan selkeesti, viimeks ihmettelin kun tuntui myöhemmin mutta en sitten ajatellut sen enempää.

Niistä lämmöistä vielä sen verran että en olis minäkään uskonut että ei tunnu kipeeltä 37 astetta! Vilutti vaan, ei muuta, yleensä sängynpohjalla teen kuolemaa jos vähänki kuumetta:laughing025

Takaisin