Esikoinen toiveissa

Hei!

Olen taustalla seuraillut tätä ketjua jo hetken ja nyt uskaltauduin viimein itsekin tänne kirjoittamaan.
Taustatietoa itsestäni sen verran, että olen 34-vuotias avioliitossa oleva nainen ja yritämme aviomieheni kanssa perheenlisäystä. Olen syönyt yhdistelmäpillereitä varmaan n. 12 vuotta ja jätin ne pois 1,5 kk sitten. Yhdet luomukuukautiset ovat tyhjennysvuodon jälkeen tulleet, kierto venyi hieman pitkäksi (kp36).
Nyt siis toinen yrityskierto käynnissä.

Jännittävää tämä yritysaika, mutta kaikista eniten jännittää, miten oma keho reagoi pillereiden lopettamiseen ja, kuinka se mahdollisesti vaikuttaa kiertojen pituuteen ja sitä kautta raskaaksi tulon mahdollisuuteen. Vielä en ole mitään erityistä huomannut pillereiden lopettamiseen liittyen, ei finnejä eikä mitään muutakaan :) Toivottavasti siis kaikki menee hyvin.

Ehkäisy jätettiin pois ajatuksella, että vauva on tervetullut milloin vain eikä välttämättä nyt kiire ole, mutta niin vain olen alkanut odottaa sitä hetkeä, kun testi näyttää plussaa :)

Tervetuloa mukaan höpöttelemään tiania :) pikaista plussaa :talk017 onko vielä mitään apukeinoja käytössä? :)

Omanapailua sen verran että kp 37..nyt iltapäivällä ollut vähän menkkakivun tyylistä jomottelua. .ehkä ne sieltä kohta alkaa..aamun testi oli nega...alkaa pikkuhiljaa kiukuttaa tää tilanne :BangHead:sad015

Hei nyt riittää ne alkavat vuodot, pysykää poissa :sour:
sovitaanko niin, että kun mun vuoto alkoi, niin teillä muilla ei ala!!

Seuraavan kierron suunnitelma on kasvatella rauhassa limakalvoa ja ovista, olla ovuloimatta ennen kp 14, ja mennä sitten pakastusalkion siirtoon 4 dpo. Eli nyt esitän toiveen maailmankaikkeudelle, että viimeinen pakastesintti kestää labratätien käsittelyssä ja pääsee sitten turvallisesti äitin kohtuun :joyful: KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!:Heartred:Heartred:Heartred

Katjusha kp 1 / 26-30

Ai niin...mittasin lämmön aamulla...kainalosta, en tiiä onko väliä? Alle 36 lämpö eli tuskin on mitään eloa tässä masussa...

Eikä katjusha :sad001 voimia vuodon kanssa :Heartpink ei ole sanoja....ja kaiken toivon ja onnen lähetän teidän tulevaan yritykseen! Sen täytyy nyt onnistua :Heartbigred

Waterlily, kainalosta mäkin oon mitannut. Harmillista, jos ei sullakaan oo sitä kaivattua lämpöä, HÖH
Olennaista kai on että mitaustapa on johfonmukainen, jotta voit vertailla tuloksia. Tsempit sinne(kin)!!

Tsemppiä Waterlily ja Katjusha!
Tervetuloa joukkoon Titania!
Täällä alkaa oviksen metsästys ja tiistain gyneaikaa odotellaan. Ei siis mitään mielenkiintoista..
Kp 8/26(?)

Felicity, vielä mitä? Ovulaation metsästyshän on erittäin mielenkiintoista!
Pääsen aloittamaan sitä hommelia taas kp 11 alkaen tms :)
Kp 1, pakastealkion siirtoa toivoen 4 dpo

Titania ja Lalaara, tervetuloa :)
Katjusha, isot pahoittelut :sad001 onnea jatkoon.

Waterlily, toivon sulle ensisijaisesti plussaa ja toissijaisesti nopeasti alkavia menkkoja - että pääsisit pian uuteen kiertoon.

Täällä meneillään piinaavat ajat. Oottelen tätiä saapuvaksi aikaisintaan ensi ke. Samana päivänä mulla on sisätutkimus tk:ssa, meidän pitäisi saada lähete lapsettomuustutkimuksiin sieltä. Vaikka toiveikkuutta on ilmassa, odotan enemmän tutkimuksiin pääsyä kuin jaksan uskoa plussaan..
Oliko täällä jollain kiertoa samassa vaiheessa, eli n. viikko aikaa oviksesta?

Tervetuloa myös Tiania! Mukavaa, kun tännekin pyrähtää uusia :welcome

Tsemppiä katjushka ja toivotaan, että tämä on nyt se "the" alkionsiirto!

Waterlily: jos nyt ei plussa niin toivotaan sitten, että täti kurvailisi mestoille eikä jäisi kierto pyörimään tyhjää. Mitkäs dpo:t sulla nyt on?

Suvetar:Tsemppiä piinailuun, toivottavasti tutkimuksissa olisikin edessä yllätys :)

On. Vähän perässä tullaan suvetar, mulla on tänään joko dpo 1 tai 2. Vähän tuli nyt huonosti hyödynnettyä tämä ovis. Miestä alkaa myös painaa tämä yritys ja molemmilla ollut sellainen ei vois vähempää kiinnostaa fiilis ja sehän ei tuon puuhailun kannalta ole mitenkään hyvä juttu. Puhuttu on paljon ja jotenkin tästä suorituskeskeisyydestä pitää nyt päästä eroon. Tätä tämä pitkittynyt yritys ilmeisesti tuo tullessaan. Mä varmaan lyön seuraavaa ihmistä, joka sanoo, että yrittäminen on sitä hauskaa aikaa. Ne tyypit ei selkeesti ole joutuneet yrittämään! :oops: No anyways olis talletelut dpo -5, -4 ja -1 tai sit -6, -5 ja -2 eli en mä nyt ihan piinailusta eronkaan pääse.

Oon muuten mietinyt tuota oviksen ajankohtaa LH huipun jälkeen. Nyt viime kieroissa olen tuntenut oviken hyvin selvästi. Esim. nyt plussapäivänä jomotti ihan hulluna vuoron perään molemmin puolin ja sit se loppu kuin seinään ja huippua seuraavana päivänä ei mitään. Jomotus kuitenkin alkoi jo hymynaamaa edeltävänä päivänä. Koska käytän noita cb:n tuplahormonitestejä niin testaan vain aamuisin, joten huippu voisi hyvin näkyä jo edellisenä päivänä päivällä tai illalla? Joten mitäs mieltä olette, onko mun ovis ollut eilen vai toissapäivänä? :bookworm:

Mrsc kp 16/27 dpo 2(?) yk6

Muokattu viimeksi:
Mrsc, LH-huippu on käsittääkseni semmoinen iltapäivän juttu. Ilmeisesti aamun ekassa sitä hormonia on todella vähän, eli siksi muilla ovistestillä suositellaan klo 10 jälkeen vasta. Mulla oli viime kierrossa pe aamuna cb-nega, ja siinä kohtaa tympäs koko digien tuhlaus. seuraavana aamuna lämmöt oli jo noussut ja samana iltapäivänä apteekin ovistestillä kirkas plussa. Luulen, että olisin jo perjantaina saanut iltaplussan, mutta silloin olin humputtelemassa :) näin päättelen siitä, että lämmöt oli jo noussut seuraavaan aamuun eli LH-huippu olisi ollut jo aiemmin nähtävissä jos vain olisi illalla testannut.

Pitää varmaan seuraavaan kiertoon alkaa mittaamaan tuota lämpöä ihan mielenkiinnosta siihen, minä päivänä ovis todella tapahtuu. Itse epäilen, että kivut ovat se viimeinen follikkelin ulos punkeaminen ja rakkulan puhkeamisen seuraksena tulevan nesteen aiheuttamaa vatsaontelon ärtyneisyyttä. Sitä myöten ovis tapahtuisi kipupäivänä ja kun kivut loppuu niin ovis on tapahtunut? Tämä viittaisi siihen, että mun ovis on 27 päivän kierrossa kiertopäivän 14 loppupuolella eikä suinkaan vasta kp15, mutta ei sitä muulla kuin ultralla tai tuolla lämpöjen mittauksella taida pystyä varmentamaan. :)

Olipas mielenkiitoiset ovis keskustelut :) kyllä tää naisen keho on melkoisen monimutkainen :rolleyes: Mrsc tsemppiä taas piinapäiviin! Eikös jossain tilastossa ollut että dpo -2 olis erittäin hyvä päivä hommailla tärppiä ajatellen :) meillä on myös meinannut mennä välillä suorittamiseksi tää yrittäminen...ja tässä kierrossa jäänyt ylipäätään hommailut normaalia vähemmälle...kai sitä on välillä tauon tarpeessa :oops:

Omista dpoista ei ole mitään käsitystä. ..Kun en sitä selvää o-plussa bongannut..luulin sen olleen ensin jo kp 11..sitten kp 20..mutta nyt rupesin miettimään että olikohan ne viime viikon alun mahakivut sittenkin oviskipuja? Ja näin ollen se olis ollu vasta kp 26 ehkä. .? Ei voi tietää :sad001 no jokatapauksessa nyt jo kp 38..eiköhän viimestään maanantaina sit gynellä selviä jotakin....

Eilen testasin herkällä testillä negan...testaan maanantaina sit seuraavan kerran ellei menkat ala...kyllä meinaa mieli olla aika maassa kun oma kroppa ei vaan toimi...ja alkaa toi gynekin jo jännittämään..:oops:

Positiivisempaa viikonloppua teille muille :Heartpink mä odottelen murua reissusta kotiin..kohta pitäis saapua ja sit pääsee kainaloon :love017

Uusi viikko ja uusi kierto...kp 1 ...miks just tänään kun olis se gyne...tosi kiva sinne mennä vuotavana. .miksi mikään ei vaan onnistu... :sad001

Takaisin