Zara, Joo se on täysin välttämätöntä. Alkuraskaus pitää ehdottomasti rekisteröidä vahvistuvin viivoin ja/tai viikkodigin lukemin joka viikko :) !! Hiphei, miten mahtava tilanne sulla :D
Waterlily ei se täti sun luo löydä vaan sä plussaat huomenna! :) pidän kaikki peukut pystyssä! Vai meinaatko tehdä testiä?
Törkeesti nyt omanapailen.. nyt siis menossa rv 14+4 ja ihanat tasaiset sykkeet löytyi dopplerilla tänään (on jo aiemminkin löytynyt). Mut nyt vasta alkaa oikeasti uskoa että kyllä me tämä vauva saadaan syliin maaliskuussa enää en pelkää keskenmenoa! En halua harmitusta aiheuttaa kenellekkään näillä puheilla! Kyllä me kaikki saadaan vielä vauvat syliin :)
Ihanaa Zara, kyllä se siitä hienot viivat! Ja tsemppiä myös ninnille, hyvä, että vihdoin vähän on voinut rentoutua.
Törkeästi nyt napailen vain. Masentaa, vaikka pitäisi olla ne jeppis jee tehdään vauva päivät. Ja on tehtykin, jotenkin en vaan jaksa kuitenkaan uskoa, että se tärppäisi nytkään. Johonkin katosi alkukierron optimistisuus ja tilalla on hiipivä epätoivo. Miksi se tärppäisi nytkään, kun ei ole aiemminkaan? Ehkä se on se kun palsta on täynnä ihmisiä, jotka eivät vuosien taistelusta huolimatta ole saaneet sitä lasta, niin miksi sitten minä saisin. Tekisi mieli olla vaan, että ihan sama en oliskaan halunnut, mutta kun haluanhan minä. äh, joku varmaan ymmärtää tän tunteen, että ei tästä mitään tule...
Mrsc, tiedän tunteen. Voimia sulle sinne ! Kokeile vaikka pientä taukoa koko hommasta mäkää en mitää stressiä tässä kierrossa ottanu ja täs on tulos :) mä en ajatellu koko ovista ja mentii miten nyt pupuilut sattu. Ja mäki ennen kyttäsin sitä kalenteria ja hommat sattu aina täydellisesti oviksen aikaa, mutta ilman tulosta. Nyt ku otti vähän takapakkia, eikä ajatellu, nii oho ! Toimi mulla
Samoilla linjoilla Zaran kanssa, vaikka se niin kliseiseltä kuulostaakin. Mut mullekin plussa tuli siinä kierrossa, kun pupuilut jäi vähiin eikä odotuksia ollu. Riipaisin vieläpä kunnon kännit festareilla viikkoa tai kahta ennen plussausta... Tuuria tai ei, pieni breikki vauvastressistä voi tehdä ihmeitä. :) Tsemppiä kaikille!
Mrsc mä ainakin täysin ymmärrän sun ajatukset. .olis voinu olla omasta kynästä toi teksti. .. voimia jostain se optimismi sitten taas nostaa päätään jonkin ajan päästä...
Kirvelin ja zaran ohjeilla mulla on nyt sit hyvät tsänssit plussata kun oviksen metsästys meni tässä kierrossa ihan mönkään eikä talletteluita pahemmin tehty ....vakavasti puhuen jännitän huomista ihan hirveesti. .Toinen puoli musta jaksaa toivoa..mutta toinen puoli ei...nyt hyvää yötä
Päivän kulkenut side pikkareissa ja buranat nakkasin aamulla laukunpohjalle, mutta ei vaan oo menkat alkaneet...nyt siis kp 34...pisin kierto tänä vuonna..pakko varmaan aamulla testata (ellei menkat ala), kun täytyy ensi viikon gyne aikaa joko siirtää tai sit perua kokonaan...sinne pitäis mennä tiettyinä kiertopäivinä ja nyt ei osu päivät kohdalleen...jännittää ja pelottaa ja ja...erinäisiä alavatsa tuntemuksia ollut taas pitkin päivää..
Mä varasin varhais uä:n ja se olis torstaina 8.10, sillo 8+0. Eli jotaa pitäis näkyä ja kuula, sekä olla oikeessa paikassa. Toivottavasti selvittää sinne asti !!
Ei raskaana lukee testissä..ja osasin kyllä siihen varautua..en edelliselläkään kerralla saanut plussaa testiin ennen kun menkat oli reilusti myöhässä...tosin uskoisin sen johtuneen tuulimunasta..eli en voi tietää nouseeko mulla normaalissakin tilanteessa hcg hitaasti...Noh. ..odotus siis jatkuu...sais se täti löytää paikalle jos on tulossa..