Kirveli, laskurista kattelin, nii 19.5. olis LA :)
Mä teen huomenna vielä uuden testin ja katon vahvistuuko viiva. Olin aika pettyny tohon hentosee, mutta ihan normaali juttu taitaa alussa olla. Huomiselta voi vaatia jo kuuluisia leffaviivoja ?
Laitanko kuvaa ?
Mä pidän peukkuja täällä, teidän piinauksee !
Mut mulla ei tossa alussa kyllä tullu mitää menkkatuntemuksia tai yhtää mitää. Ainut mikä oli, nii oikea puoli tais jotaa töitä tehdä, ku jyskytteli varmaa viikon verran ja vihloitteli. Nännit tais kipeytyy joskus siinä
kp26 ja
kp28 välillä ja rinnat turpos. Ja menkkojen ku olis pitäny alkaa, nii levollinen olo. Ja alko palelemaa pari päivää ennen menkkoja.
Nyt on maha turvoksissa ja tuntuu, että joku möykky tuol taitaa olla. Nivusista vihloo joissain tilanteis ärsyttäväst ja voi itkuherkkyys... Kuuma ja kylmä vuorotellen ja hitollinen nälkä.
Ja tää tärppi tuli, ku ovis viikolla taidettii pupuilla huimat 2x
Kp 15 ja kp19, että en olis uskonu. Nyt sitä uskoa pitäis löytyä ja kovasti toivoa, että tää paketti poksuu vasta toukokuussa ittesä pihalle !! Jännittää, pelottaa, ahistaa ja samalla kumminkin iloitsen.
Ja pahoittelen, että tänne kirjottelen näitä asioita. Mut tää on ollu mulle ensimmäinen ryhmä, jossa oon sannu ajatuksia purkaa ja onhan täällä keretty ollakki :) Anteeks, anteeks, anteeks ! Tarkoitus ei ole loukata tai aiheuttaa mitää negatiivisia tuntemuksia / ajatuksia ! Vaikea vaa lähteä