Esikoinen toiveissa

Sympatiat teille Huiskis, Waterlily ja felicity:Heartred

Katjushkalle tsempiä piinailuun:wav

Ja vielä kerran onnea Zara!:happy093Mä jo mietinkin, että eikö tässä nyt kukaan piruvie plussaa! Täältä me tullaan sitten perästä.

Mrsc kp9/27-29 yk6

Eli dpo 10 nega ja dpo 16 plussa zaralla :happy: ...ai miten niin elättelen toiveita vielä plussasta :rolleyes: tänään siis oletetusti dpo 11...Viime kierrossahan mulla oli myös ovis vasta kp 20 ja silloin alkoi vuoto kp 32/dpo 12...odottelua odottelua.. en tahdo vielä luopua toivosta :oops:

Waterlily, jos kiinnittyminen tapahtuu tyypillisenä päivänä 9 dpo, se näkyy kotitestissä vasta kun kuukautiset ovat myöhässä (jopa useamman päivän) että eipä hätää :)! Laittaisin esimerkin tähän WhenMyBaby -sivuston hcg-laskurista (ei nyt onnistu mun puhelimella) - sillä mielettömän kiva spekuloida!

O Ou kuulostaapa mukavan koukuttavalta tommonen laskuri :grin ihme etten oo vielä moiseen törmännyt vaikka kaikenlaisia sivustoja on tullut luettua :p ...mun on vaikee selittää mutta jotenkin nyt on semmonen tunne, että ehkäpä sittenkin...alavatsassa jännää kihelmöintiä ja välillä oikealla jomottelee. .keltarauhanen? ? Tietääkö joku kuinka monta päivää ennen menkkojen alkua sen pitäis surkastua?:anyone ..Näitä samoja alavatsa oloja mulla oli viimeksikin. ...mutta sehän ei sit hyvin päättynyt..tai ehkä mulla on joku tulehdus mikä nää aiheuttaa...Noh. .ei voi kun odottaa..:oops:

Waterlily, mulla on tuolla myös sellainen kaavio, mistä käy ilmi että progesteroni tasoittuu ja lähtee laskusuuntaan puolivälin paikkeilta luteaalivaihetta, mikä raskautta ei ole. Periaatteessa estrogeenitasot lähtis jyrkkään laskuun noin 4 päivää ennen kuukautisten alkua. Mulla meni hermot jo eilen, ja tulkitsin esi-PMS-oireiksi. No, mulla on jälkikierron olo, vaikea sanoa mitä on tekeillä todellisuudessa - mielikuvitus tehnee mitä tahansa oireita kun niitä tarpeeksi miettii. ...

Hmm...mä silloin viikko takaperin tänne kirjoittelin kun oli hermo kireellä ja aattelin enteilevän menkkoja..mutta sitten maanantaista eteenpäin ollut ensin ns. menkkakipuja pari päivää ja sit näitä muita satunnaisia tuntemuksia. .mutta mieliala on ollut hyvä..ei oo ollu vielä sitä pms kiukuttelua. .. Huoh. .. toivossa on hyvä elää :grin ja varmasti nyt näillä puheilla kurvaa täti kohta paikalle :grin

Uu, Waterlily, ei menkkoja = on toivoa :nailbiting: äläkä vielä Katjushkakaan heitä kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen, mistä sitä tietää vaikka siellä teidän luomuihme aiheuttaa kiusallaan pms oireet :grin

On. Se vilkkuu, mun ovistestissä pomppii hymynaama! :smiley-bounce012 just kun pääsin sanomasta, että en saa sitä estrogeenin nousua kiinni niin nyt lähtee. Laskennallisesti ovis olisi kp14/15 (jos mulla on samanlainen kierto kuin viimeksi) eli siihen on se neljä päivää jäljellä. Mulla on myöskin enää neljä tikkua jäljellä, houkuttelisikohan uuden paketin tilaminen sen rt plussan paikalle parin viikon päästä?

Mrsc kp10/27-29

Mrsc, houkuttelee :)
Joo, tuhlasin testin. Alkuviikon olot oli ehkä sitten vaan keltarauhasoloja, ei taianomaista varhaista kiinnittymistä. Ostin eilen Apteq-testejä, ne on todella selkeitä ja herkkiä (10Iu/ml). Mutta kirkas 0 oli tulos. No, vajaa viikko kuukautisiin - niin katotaanpa mitä se sitten sanoo. Lämmöt on edelleen 36,8 eli keltarauhashormoniarvot vaikuttaisi olevan normaalit. Lämpökäyrä käy laskemaan 3-4 päivän kuluessa, ellei luomuihme porhalla paikalle!
Katjusha 7-8 dpo

Mrsc ihana pomppiva hymy :smiley-bounce013 ja kohta sitten se pysyvä :) mukavia talletteluhetkiä :hug003 :wink

Katjusha testasitkin tosi ajoissa! Tsemppiä piinaviikkoon! Plussa sinne NYT! :talk017

Täällä Kp 32....pari erittäin pitkää ja piinaavaa päivää edessä :oops: kaapissa polttelis pari cb:n digin, mutta yritän nyt pari päivää malttaa...

Waterlily niin eihän siinä mitään järkeä ollutkaan, mutta olisihan se voinut näkyä, jos oikeasti olis alkuviikosta kiinnittynyt. Ennemminkin tänään on se normaali kiinnittymispäivä, jos näin tapahtuu ;) tiedän liiankin hyvin, montako päivää mihinkin vaiheeseen menee. Että eihän tässä auta ku odotella. Kaapissa odottelee sitten se toinen testipuikko tästä paketista ;)
Mrsc:lle miellyttäviä hetkiä hedelmällisten päivien merkeissä ;)

Kirveli, laskurista kattelin, nii 19.5. olis LA :)

Mä teen huomenna vielä uuden testin ja katon vahvistuuko viiva. Olin aika pettyny tohon hentosee, mutta ihan normaali juttu taitaa alussa olla. Huomiselta voi vaatia jo kuuluisia leffaviivoja ? :grin Laitanko kuvaa ? :shy:

Mä pidän peukkuja täällä, teidän piinauksee ! :wink

Mut mulla ei tossa alussa kyllä tullu mitää menkkatuntemuksia tai yhtää mitää. Ainut mikä oli, nii oikea puoli tais jotaa töitä tehdä, ku jyskytteli varmaa viikon verran ja vihloitteli. Nännit tais kipeytyy joskus siinä kp26 ja kp28 välillä ja rinnat turpos. Ja menkkojen ku olis pitäny alkaa, nii levollinen olo. Ja alko palelemaa pari päivää ennen menkkoja.

Nyt on maha turvoksissa ja tuntuu, että joku möykky tuol taitaa olla. Nivusista vihloo joissain tilanteis ärsyttäväst ja voi itkuherkkyys... Kuuma ja kylmä vuorotellen ja hitollinen nälkä. :hungover:

Ja tää tärppi tuli, ku ovis viikolla taidettii pupuilla huimat 2x :shy: Kp 15 ja kp19, että en olis uskonu. Nyt sitä uskoa pitäis löytyä ja kovasti toivoa, että tää paketti poksuu vasta toukokuussa ittesä pihalle !! Jännittää, pelottaa, ahistaa ja samalla kumminkin iloitsen.

Ja pahoittelen, että tänne kirjottelen näitä asioita. Mut tää on ollu mulle ensimmäinen ryhmä, jossa oon sannu ajatuksia purkaa ja onhan täällä keretty ollakki :) Anteeks, anteeks, anteeks ! Tarkoitus ei ole loukata tai aiheuttaa mitää negatiivisia tuntemuksia / ajatuksia ! Vaikea vaa lähteä :wink

Zara mä sain kuuluisat leffaviivat varmaa vasta viikon päästä ekasta haamusta :)
Laita kuvaa aamulla :P

Älä Zara anteeksi pyytele, eihän se ole muilta pois että sinua onnisti tällä kertaa! Pettymyshän tädin tulo meille kaikille joka kerta on mutta eikös täällä olla tukemassa ja tukea saamassa tuloksesta huolimatta. Minulle ainakin antaa toivoa että sentään joku meistä tällä kierroksella onnistuu ja kiva lukea erilaisista tuntemuksista ja sitten omia olojaan verrata. Iloitaan siis jokainen vuorollaan ja eiköhän ne viivatkin sieltä kohta vahvistu. Tsemppiä odotukseen, kyllä kaikki hyvin menee! Ja waterlily ja katjusha nyt plussailemaan sieltä jonon jatkoksi!
On: perjantain omituiset kivut pelästytti sen verran että gyneaika varattu reilu viikon päähän. Tarkistetaan että kaikki kunnossa ja jos vaikka ultrais niin aika varattu mahd. oviksen tienoille niin nähdään tapahtuuko siellä mitään..

Zara tottakai saat tänne kirjoitella ! Minä ainakin suorastaan toivon ja vaadin, että pidät meidät ajantasalla raskauden etenemisestä :) itsellä myös tm taustalla, joten sun plussa antaa mulle paljon toivoa :) ja laita vaan kuvaa :)

Täältä mä laitan teille ;) ylempi siis kp34 ja alempi tänää kp36

Onneks jotaa muutosta havaittavissa ! :)

c72c006a13f8a913ac801100a293a386

Takaisin