Anteeksi Felicity, luin viestin ja luulin että olen toukokuisten palstalla.. sori!! Sen takia niin typerä viesti minulta.. hoh hoi! Silmät vois olla päässä! Toivotaan parasta, kyllä te naiset nyt plussaatte!! Minä pidän peukkuja täällä!! ♥
Kp33 ja koputan puuta. Jos ei tänää, nii jos sit huomenna alkais ? En millää haluis omii synttäreit pilata huomenna, jos menkat alkaaki tai testi näyttää negaa vai pitäskö kumminki oottaa sinne sunnuntaille ? Punaset päivät tulee kumminki :D
Aina voi toivoa :) mut enpä mä pääse muutenkaa juhlimaa, ku oon töissä et kai se on sit ihan sama ? :D mä kanteleen nyt nyyttejä ja buranaa mukana. Jos se 'vierailu' jäis sillä pois ? :D
Kyllä mä aattelin huomenna sen testin tehä. Meni sytee tai savee, vai miten se nyt sanotaakaa. Ellei ne punaset päivät sitte sieltä kirmaa, mut näin mä nyt päätin. Laitan lopun sit tälle 'piinaukselle'. Huomisen ajatukset on sit huomisen ajatuksia.
Mut jos tässä nyt on onni tarttunu matkaa, nii häiritsee kyllä tää oireettomuus. Tosin mitäs sitä turhaa stressaa, kun plussa tikussi ei todistetusti oo. Mutta kumminki... Tm oireet oli se pieni oireettomuus ja sit niitten pienienki oireitten loppuminen kokonaa. Noh, mietitää kaikkea sitte huomenna, jos aihetta on....
Enköhän mä tuu tippuu kovaa ja korkealta
Ilmotellaa sitte huomenna, mutta olishan se liian hyvä ollaksee totta
Zaralle nyt maailman paras synttärilahja plussan muodossa! !! :)
En ehtinyt tänään aamulla testaamaan, joten huomenna sit täälläkin testipäivä. ..menossa kp 30 :) km jälkeen pisin kierto ollut 31 päivää joten jännän äärellä ollaan :)
Hyvää synttäriä mulle ! :D Pitää vaa toivoo, että hyvin kävis tän suhteen ja pysyis menossa mukana !
Jotenki sekavat fiilikset ! pitäis osata nauttii, mut tää ihana pelko, et kaikki ei oo ok noh, toivottavast viiva vahvistuu. Varmaa ens viikolla uutta testiä, jos niiksee ? :D
Onnea Zara! Tosi hieno juttu.
Täällä oli eilen tosi oudot kivut. Ei yhtään menkkamaiset mutta yöllä alkoi vuoto. Mietin että voikohan olla että ovis olikin ihan alkukierrosta ja nyt meni kesken. Niin tai näin, toukokuisiin ei täältä tulla. Mieli on aika maassa mutta parempaa onnea teille kaikille muille piinailijoille! Yk 4 kohti leuka rinnassa..
Waterlilylle pahoittelut negasta :/
Felicity myös sinne tsemppiä ja voimia. Tiedän tunteen, onneksi kaikki olot ovat ohimeneviä ja uusi kierto on uusi mahdollisuus
Waterlily, Kp 34 tänää ja onkohan dpo 16 tai jotaa ? :D
Vaun laskurin mukaa 4+4 ja toukokuu 17 olis la :) toivottavasti sinne asti päästää tällä kertaa.
Kiitos teille naiset onnitteluista ja zempit sinne ! :)
Aattelin kyllä, et ei varmaan tässä kierrossa, ku tuli huonosti hyödynnettyä, mut näinhän täs kumminki kävi :) pitää vaa toivoo parasta ja pelätä pahinta ! Toivon kovasti, et kaikki menis hyvin ja teille kanssa niitä plussia +++++
Kerkesitkö zara testaamaan jo joku päivä negan? En nyt muista vai olitko näin kärsivällinen ja odotit onnea vielä, hus pois mielestä kaikki pelot! Nyt vaan nautit plussasta