Esikoinen toiveissa

Waterlily juilinta voi olla parasta sulle juuri NYT
Täällä yritetään järjissään pysyä 2dpo. No, mulla ei oo koskaan tärpännyt vähääkään luomuna, mutta on tää jännää silti!
Esikoinen toiveissa - pari viikkoa pinnistellään!

Ääää.....täällä kipeytyy nyt nännit. ..sitä "oiretta" ei olekaan ollut miesmuistiin! Miksi pitää kropan kehittää tuntemuksia toisensa perään...pää hajoo odotteluun ja haaveiluun. .Argh. ja laskin eilen väärin. .tänään siis vasta ehkä dpo 8..jos ovis oli sillon kp 20...tai sit täällä on jo dpo 16...mutta tuskinpa :grin

Täällä myös on oikein hyvä "mielikuvitus" kaikenlaisten tuntemusten suhteen. Dpo 6 jos ovis tosiaan oli kp 19 eli aika aikaista millekään tuntemuksille mutta niin kovasti kun sitä toivoo..pää hajoilee siis täälläkin :)

Mä hämmennän teidän pään ja kerron, että molemmissa alkaneissa raskauksissani nippailu ja muut kummallisuudet alkoi 7 dpo ja sitä rataa. Annetaan mielikuvitukselle siivet! Juuri luin että aikainen implantaatio voi alkaa jo 3-5 dpo. Mulla ei milloinkaan muulloin ole ollut vastaavia oireita ja olen jo vanha :)
Kp n 17 / 26-30, 3-4 dpo

Toivotaan waterlily, että nyt tärppää!:nailbiting: ja felicity ja Katjushka kans!

Mites Zaralla menee?

On. Täällä kp6 ja aloitan tikutuksen jo huomenna, viikon päästä olis laskennallinen ovis. Mieli on positiivinen tän kierron suhteen, kyllä tää tästä. Nyt todellakin on meidän kierto, ugh :happy:

Mrsc kp6/27-29 yk6

Mrsc tosiaan on teidän kierto! Jostain luinkin että puolen vuoden yrittämisen jälkeen tärppi mahdollisuus on tosi suuri ;) nyt vaan tikuttelet ja otat vitamiineja ja pidät varpaat lämpiminä!

Täällä kp32, eikä tätiä vielä näy :o tää päivä kumminki viel aikaa odottaa. Mut eipä täällä mitää 'oireita' taija ees ollakkaa. Kuha ei vaa turhaa ala kierto venymää :( katotaa mitä päivä tuo tullessaa.

Jännää Zara, toivotaan vielä parasta :) Testaatko huomenna, jos tänään ei ilmesty täti paikalle?

Eenkä mä mitään tikuttanut aamulla, kun menin vaan unenpöpperössä vessaan ja totesin sieltä tullessani, että ainiin :D noo, huomenna sit, tuskin se nyt päivän päälle on...

Jos malttaisin tonne vklp, jos sitä ennen ei sitte ala. Yks testi kaapissa, nii käytetää se pakon edessä sitte :nailbiting:
Mutta eiköhän se sieltä oo tuloillaa. Mutta yhtää ei oo kyllä sellainkaa olo, että alkais... Voi olla että yllättää sitte :grin

Mulla oireili menkkakipuina odotettuna kp ykkösenä ja olinkin ihan saletti että sieltä ne menkat taas tulee. Neljä päivää maltoin odotella niissä jomoissa ennen ku testin tein. Mut tosiaan niinku Ninni sano, voi olla täysin oireetontakin. Thumbs up!

Mulla on ne clearbluen kaksoishormonitestit käytössä. Ostin alkukesästä megapakkauksen ja niitä on vielä vähän jäljellä. Sinänsä vähän turhia kylläkin mulla. Mähän en ole kummassakaan testauskierrossa saanut estrogeenin nousua kiinni, mutta LH huippu on aina löytynyt.

Mrsc mulla meni kans hukkaan se estrogeenitieto. Apteekin ovistesti oli oikein hyvä tähän käyttöön, kun aloitin kp 12. Edellisessä kierrossa vilkutti 7 vai 8 päivää - ei mitään järkeä ;) eikä mitään ovista! Rupesin itsekin uskomaan ettei se aamupissa toimi LH:n testauksessa :)

Täällä tapahtuu kummia. Sori jos on too much info mutta havaitsin vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vähäistä vuotoa. Mulla ei ainakaan ennen ole ennen menkkoja tiputellut ja jos on, niin ollut eri väristä ja max. edellisenä iltana tai samana päivänä ja aina krampit alkaa ensin. Eka yk kun rengas jätettiin pois oli kierron puolivälistä välivuotoja mutta ei sekään tällaista ollut..onhan tää nyt hyvä merkki onhan? :confused:

Toivottavasti on Felicity sitä kiinnittymisvuotoa! :)

Muokattu viimeksi:
Zaralle plussapuhuri täältä !!!! :talk017

Felicity mikä vaihe kiertoa menossa? Jospa olis sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa:signs003

Mrsc tsemppiä oviksen metsästykseen! ! :smiley-bounce016

On..kp 29....maanantaista asti ollut satunnaisia menkkakipuja... voi kumpa...huomenna olis myöhäisenkin oviksen mukaan dpo 10 joten ehkä testailen...jos uskallan...:smiley-angelic001

Graisu: sellasia omituisia tuntemuksia mutta ei millään tapaa kivuliaita.
Waterlily: arvelen dpo 7 eli sopis kai kuvaan. Tsemppiä testailuun, toivotaan parasta!

Takaisin