Esikoinen toiveissa

Waterlily, sellaista se elämä on. Eihän se yhtään lohduta, vaikka muilla ehkä vielä vaikeampi tie takana. Ymmärrän sen itsekin, vaikka tällä 10 yritysvuoden taustalla olenkin jo äärimmäinen harvinaisuus.
Mutta täällä tapahtui pieni ihme, sain apteekin ovistestillä plussan, jonka vahvisti cb digital. Happy happy!!
Kp 12 tai 14 / 26-30 yk kolminumeroinen.

Ymmärrän kyllä Waterlily fiiliksen, vaikka eihän tämä masistelukaan mitään auta. Elämä on... Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Ninni: mä en nyt sinänsä tiedä voiko näistä nyt mitään varsinaisiksi poppakonsteiksi sanoa, mutta mulla on raskaus monivitamiini ja sinkki ja miehellä myös monivitamiini (jossa mös foolihappoa) ja sinkki. Viime kierrossa harrastin, myös sitä jalat kohti kattoa oleilua, vaikka se ihan typerältä tuntuikin :grin

Hienoja uutisia Katjusha!

Nyt en tarkoita millään tavalla ketään loukata ja tämä seuraava on ainoastaan omaa napaa tuijotellen mutta minulle riitti negistely. Ei siis teidän (ymmärrän syyt siihen itsekin syyllistyneenä ja yritän parhaani mukaan teitä tukea ja tsempata!) vaan omani. Näinpä olen päätynyt seuraavaan: ovis oli tässä kierrossa myöhässä, siksi en saanut tikutettua. Oireiden perusteella ovis oli siis torstaina tai eilen. Hyödynnettykin on kaikki muut päivät paitsi eilinen. Tämä on minun kierto ja nyt tärppää. Miehelle kyllä totesin, että korkealta tiputaan jos näin ei ole mutta sitä mietin sitten. Jos ei muulla, niin sitten pelkällä itsepäisyydellä :) Luulen, että tämä on ainoa ajatustapa jolla itse pystyn itseni kanssa seuraavat pari viikkoa olemaan.

Positiivinen Felicity dpo 1 tai 2 kp 21/26-29 (tämä kierto taitaa venyä) yk 3

Wuhuuu katjusha! !!! Ehdottomasti päivän paras uutinen!! :) :smiley-bounce013

Felicity tahdonvoimalla läpi vaikka harmaan kiven! Olkoon tämä teidän kierto :Heartpink

Katjushaa, jos tää olis nyt teille ! :)

Vaikka mäki sanoin, että unohdan koko jutun, mut kyl tää pää jaksaa koko ajan piinata :D vaikka eipä täällä mitään oireita oo ilmaantunu.. ainoastaa alavatsalla tuntuu ihme lämpöilyä ja nippailuja ja jänniä vihlomisia joskus. Mut voipa olla hyvin kiertoo kuuluvaa.. taitaa aina ilmetä muutenki :D

Ja vois tää aika tässä mennä vähän nopeemmin... Melkein viikko vielä ootettava, ellei kierto jää siihen 28 päivää. Ens kierrossa aattelin jättää varmaan kalenterit nurkkaa. Voisipa tän oman kierron unohtaa ihan kokonaa :D tekis miel testiä tehä, oman mielen rauhaks... Onneks vklp menee töitä tehdes. Rentoa vklp teille naiset ! :)

Jos haluaa poppakonsteista kuulla, niin täällä alkoi nyt "ananasviikko". Syön päivittäin tuoretta ananasta, että kohtu olis sopivan tahmainen alkion kiinnittyä!

Mikä kp sulla zara on? Ettei vaan pääse unohtuu :grin mennäänkö suht samoissa, mulla kp 23...?

...hyvä olis kyllä kun sais unohdettua nää asiat..mutta varsinkin tälleen vapaapäivänä on ihan liikaa aikaa ajatella! ! Kohta lähden ratsastamaan, tallilla onneks muut asiat unohtuu :) ... hitsi kun tietäisi koska se ovis oli...niin tietäisi alkaako menkat ma...vai vasta sit viikon päästä...luultavasti kyllä jonkun testin vielä viikon sisään teen :oops:

Ratsastamassa kävin minäkin tänään ja oli kyllä taas viikon paras hetki!

Tsemppiä teille piinailijoille!

Katjushka: Apua, saako ananaksella tahmaisen kohdun :D en pysty, repesin nauramaan äsken keskellä tupaten täyttä ruokakauppaa, kun ajattelin ananaskohtua :D:D

Mrsc voisit kokeilla vielä jotain joka paksuntaa kohdun limistä. Vehnistä, geleetä tai tuota katjushan ananasviikkoa :D

Katjusha, ihanaa kun ovis löytyi!! :)

Mä mietin tuota geleetä, mutta purkki jäi ostamatta, kun luin että Larissalla se taisi pahentaa tiputtelua. Vehnistä jos löytäisin kapseleina niin voisin kokeillakin. Mulle on gyne aina kehunut limistä (ei kyllä mitään hajua kuinka paksu se nyt on ollut), joten en sinänsä ole kokenut tarvetta lähteä sitä fiksaamaan. Tuo ananas juttu naurattaa mua edelleen, mutta se kyllä sopis mulle :hilarious: mä rakastan ananasta! Mihin tuo katjushka perustuu, onko ananaksessa jotain mikä vaikuttaa limakalvoon?

Niin siis tarkennukseksi, en naura ananaskokeilulle vaan sille mielikuvalle, minkä sain tahmaisesta kohdusta :grin

Waterlily, kp 27 näyttää olevan. Vois jotaa näkyä, jos tää kierto on 28. Mut uskon , että 31 varmaa mennää. Edellinen ollu joku poikkeus tapaus :o

Haha ! Hauska toi ananas-juttu :'')))

No mulla nyt ne geleet käytössä ja oon tykänny. Tosin tän kierron tuntemukset varmaa geleen piikkii ? :D pitää seuraavas kierros taas vertailla... Syön tän 'kuurin' ja sit kattoo jatkanko geleitten syöntiä :)

Ja Mäki haluisin niiiin ratsastaa !! Pitkää aikaa kyllä käynny, mutta olisin jotenki ihanaa :) ja se heppojen tuoksu !

Ja rfsu testit tarttu kaupassa matkaa... Oman mielen vuoks. Sit voi loppu kierron olla rennoin mielin :D

Mrsc, siinä on jotain "bromelaiinia" tai jotain siinä ytimessä erityisesti. Luin tuon, kun etsin tietoa miten IVF:n onnistumista vois edistää. Ja mun keinot implantaation tukemiseksi ovat ananasviikko ja lämpimät jalat (lämpimät jalat = lämmin kohtu). En käytä ananasta kuin viikon ja sitten annan olla. Ananas ja papaija on joissain tutkimuksissa liitetty keskenmenoriskiin. Mutta mulla kun on tuota kohdun vihamielisyyttä, niin käytän kaikki kortit :)

Mulle tais tulla stoppi sen geleen kanssa. Mä luulen, että veri oheni liikaa kun vedin vielä kalaöljyäkin, joten anti olla. Vedän nyt ubikinonilla ja vehnänalkioöljyllä. Mulla on vähän lyhyehkö luteaalivaihe joskus niin jos siitä sais tukea :) tää ovis tuli kyllä nyt poikkeuksellisen aikaisin, tiiä mikä siihen vaikutti. Vedin geleetä maanantaihin asti ja sitte meni hermo sen vuodon kanssa ..

Mä oon lukenut tuosta geleestä aika ristiriitaisia mielipiteitä, joten skippaan kyllä itse sen. Vehnänalkioöljyä voisin kokeilla, vähän nää mua ehkä epäilyttää, mutta menee kategoriaan miksi ei. Onko joku nähnyt tuota vehnistä kapseleina? Löysin yhden nettikaupan, mutta en viitsis ihan sokkona tilata.

Mrsc kp 3/27 (päätin nyt, että kierto tasoittui tähän) yk6 :cool:

Tein tässä kiertotutkiskelua ja näistä edellisestä 5 kierrosta vain yhdessä kahdessa on ehkä ollut oikeet mahikset, että jos en nyt vielä heittäisi kirvestä kaivoon :oops:

Yk1 - kierto venähti 29 päivään, jonka lopussa mulla oli paha kuumeinen flunssa, mahdollisesti influenssa (eli vaikka oisinkin tullut raskaaksi, olisi se hyvin todennäköisesti mennyt kesken influenssan takia)

Yk2 - kierto 29 päivää, mutta pupuilun ajoitus ihan persiilleen oikeastaan vain dpo -4/5

Yk3 - kierto 28 päivää, mutta kiertohäiriö ja välivuoto dpo5-9, myös flunssa ovulaation aikoihin

Yk4 - venähti 34 päivään, mahdollisesti ovuloimaton

Yk5 - 27 päivää ja hyvät pupuilut, mutta ei tulosta

Mrsc, mulla on vehniskapselit neolifelta, eli jos tunnet jonkun GNLD-verkostomarkkinoijan, niin sieltä :)

Mrsc, mulla on käytössä kapseli, jossa sekä vehnänalkioöljyä että E-vitamiinia, olen ostanut sitä Life-kaupasta (Vitatabs).

Mahtavaa Katjusha, että bongasit oviksen!!

Olen taustalla lukenut tätä ketjua, edellinen kierto ei tuottanut tulosta, nyt taas eletään suurinpiirtein ovisaikaa. Tässä kierrossa yritän olla ihan tarkkaan laskematta päiviä enkä ovistakaan taida testata.

Täällä kp 29 ja negan testasin... Kp31 odottaen ja tätin tuloa, jos niiksee. Mutta eiköhän se niiksee oo. Noh, katsellaan !

Hyvä kiertotutkiskelu Mrsc :) ei enää kuulosta yhtään niin "toivottomalta"!! :)

Suvettarelle tsemppiä alkaviin piinaviikkoihin! Toivottavasti ovis on hyödynnetty :wink

Zara höh :sorry: plussa sen piti olla.... hemmetin nega :sad001 mutta eihän sitä koskaan tiedä. ..:Heartpink

Täällä ollut juilintaa vatsassa pari päivää...mistä lie johtuu..menossa kp 27/? Dpo ehkä 15 tai 8... ei voi tietää nyt varmaksi. .testiä en oo tehnyt torstain negan jälkeen. . Odotellaan odotellaan...

Takaisin