Esikoinen toiveissa

Mrsc, jospa se olis implantaatiovuotoa :)
Pidän peukkuja!
Täällä noin kp 11 ehkä ja kierto korkattu. Vuodot on onneksi vähän hyytyneet. Jätin joitain luontaistuotekapseleita pois, että kehittelis sitä limakalvoa eikä vaan vuoda pois!

Mrsc, voi kurjuus ! Jos kumminki sattuis ohi menemää :sad001

Mulla vielä viikko 'piinattavaa', ellei tääki kierto pääty sitten siihe 28 päivää... Mutta täälläkin olen henkisesti menossa jo uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Jotaa nippailua täälläkin, mutta niin on tainnut olla joka kierrossa. Eikä oikeestaa muuta normaalista poikkeavaa. Tosin ei oviksestakaan taida edes ihan viikkoakaan olla, että onhan kaikki varmaan vielä mahdollista, mutta en pidä lippua korkealla :yuck:

Negatiivinen Zara kp 24/28-31

Heippa kaikille mitäs kuuluu kenellekin? :)

Saitko Felicity oviksen tikutettua?

Mites Mrsc:n tiputtelu? Onko jatkunut? :shifty: tosi kurjaa jos jatkuu...

Zaralle tsemppiä piinailuun :)

..mun usko tähän (kin) kiertoon alkaa hiipua..en olekaan enää yhtään varma siitä koska mulla on ollut ovis..ma tuli ovisoireet mutta testin sain tehtyä vasta tiistai-iltana. .Lähes tasavahvoja viivoja näytti :shifty: aiemmin sain tasavahvat viivat jo kp 11...nyt siis kp 22...ja dposta ei enää mitään käsitystä. .eikä siitä koska menkkojen pitäis tulla...ensi viikon aikana ehkä...tänään olis ollu ton aiemman oviksen mukaan dpo 10 joten pitihän se negakin aamulla testata. .. turhauttavaa! Voisko tää kroppa vaan toimia edes jotenkin loogisesti. ...

Waterlily onpas ärsyttävä ja epäselvä tilanne sulla. No, täällä asiat ei paljon paremmin. Mutt hei, sulla on kuitenkin kierron jälkipuoli käynnissä, että katsotaanpa mitä se tuleva viikko sulle tuo tullessaan!
Täällä: Vuoto on lakannut, gelee ja kalaöljy on nyt tauolla. On vähän sellainen kohta-hedelmällinen olo. Lähdin sitten kuitenkin oviksen metsästykseen ja eka kaksoishormonitesti näytti tietenkin nollaa. Mutta huomenna päivä on uus!
Kp ehkä 12 / 26-30 tai jotain.

Katjusha toivottavasti nyt saat sen pysyvänkin hymyn digiin! !!! :) Sulla oli ilmeisesti melko pitkä nyt tää viimeisin vuoto? ??

Kyllä vähän helpommalla vois nää o:n bongailut mennä... siinä oot kyllä oikeassa, että loppukierto kuitenkin mulla lähestyy. ..

Waterlily: en saanut. Tikut loppui eilen enkä viitsinyt hakea uusia. Oireiden perusteella veikkaisin että oli tänään ja oikeelta irtos mutta eilen ei kylläkään tikku hymyillyt että ota tästä nyt selvää.
Sulla onkin hämmentävä tilanne!

Katjushalle parempaa metsästysonnea tähän kiertoon ja Zaralle tsemppiä piinailuun!

En mä waterlily oikein nyt tästä vuodosta tiedä tai edes voiko tätä sanoa vuodoksi tai edes tiputeluksi... Kyllä se valitettavasti sen verran on jatkunut, että myös tänään sitä ilmestyi kerran. Eli eilen kaks kertaa ja tänään kerran. Hailakan ruskeaa. Yleensä jos mulla tiputtelee ennen menkoja on se selkeästi verta ja runsastuu nopeasti. Mun oikeaa munista myös jomottelee edelleen. Olen jo diagnosoinut itselleni keltarauhaskystan :pompus: :hilarious: No en tiedä, mutta aika outoa tää on. Uskon kyllä, että eiköhän se täti sieltä viikonloppuna kurvaa paikalle. Sunnuntaina testaan, jos täti on eksyksissä. Tai lauantaina, jos kärsivällisyys loppuu:rolleyes:

Katjushka: On sullakin kierto ollut... no, jos se nyt siitä tokenisi :happy:

Zara: Lippu varovasti korkeelle vaan, mutta ymmärrän kylä negistelyn. Täällä vähän samat fiilikset, kun tuo tuhrukin ilmaantui...

Mrsc kp 27/29 dpo 12

Luulen, että teillä muilla käy parempi onni noiden plussien kanssa. Se edellinen vuoto alkoi niin outona taas eikä meinannut millään loppua. Meniköhän siinä noin 9 päivää.. En tiedä minä päivänä kierto käynnistyi kun oli tuhrua monta päivää, että mä oon niin sekaisin koko jutusta. No, nyt kaksi päivää on ollut pitkälti vuodotonta ja molempina aamuina on tullut O ovistestiin. Mietin tuossa, että onko järkeä tuhlata kaksoishormonitestejä, mutta saapahan niitä netistä lisää. .. Halvat liuskat on loppu, en tilannut, kun olin päättänyt, etten testaa. Eli ei mitään luonteenlujuutta täällä päässä!
Kp 11 tai 13 ehkä / 26-30 yk mones

Kiitos Katjushka, mutta kyllä se nyt vaan niin on, että täti kurvasi nyt paikalle. Mä luulen, että se mun ovis oli kuin olikin jo ekana ovisplussapäivänä, jolloin eilen olis ollut dpo13. Mä palasin nyt mun alkuperäiseen kiertopituuteen 27 (yritystä edeltävään kiertoon siis), ehkä se lupaa hyvää? Toivotaan niin.

Paremmalla fiiliksellä olen kyllä nyt kuin viimeksi, toivottavasti meillekin vielä nyytti suodaan. Helpompi olisi käsitellä tätä odotuksen odotusta, jos voisi tietää lopputuloksen...

Mrsc kp1/27(?) yk 6

Yk 6, puoli vuotta mun elämästä on jo mennyt tähän. Se ehkä vähän masentaa :(

Voimia Mrsc, kyllä sulle nyytti vielä suodaan <3 vaikka ei lohduta, nii onneks puol vuotta on vielä normaali aika yrittää. Silti ne menkat vaan aina masentaa :( toivottavasti nyt kierrot tasottuu ja se plussa tulis pian :)

Mrsc, no höh! Harmillista :/. No, säännöllinen kierto lupaa hyvää!
Vaihdoin äskettäin työtä eli firmaa. Ex-työkaverini, joka sai vanhan pestini, saa vauvan maaliskuussa. Ihan äsken ei ole osunutkaan liki raskausuutiset, mutta nyt osui... Heille kolmas tulossa, ja oli uskossa että ei ovulaatiohäiriön vuoksi tulisi itsestään raskaaksi. Mutta tuli.

Iso voimahali sulle Mrsc :Heartpink eiköhän se kohta käynnisty täälläkin yk 6....ja sen helkkarin keskenmenon takia tää rumba on kestänyt tammikuusta asti....enpä olis sillon uskonut...mutta tosiaan lyhyt aikahan tämä vielä on jos tilastoja uskoo....! Itselle vaan tuntuu pitkältä....korkeat odotukset oli tälle vuodelle ja kohta ollaan jo talvessa...

Mutta kaikesta huolimatta ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille yrittäjille ja masua kasvattaviille! :):wav

Waterlily kp 23/ ????

Täällä suunnalla on vauvahaaveita ollut syyskuusta -14 asti. Ensimmäinen plussaus tapahtui vasta 31.7.-15 eli melkein vuosi yritettiin. Kierto minulla 35päivää, joten mahdollisuuksiakaan ei ole niin paljoa kuin lyhimmissä kierroissa. Tällä hetkellä vk10+2 ja ensimmäiseen ultraan menoa odotellaan, joka on vasta 14.9. Pitkä aika odottaa kun mitään muuta varmuutta ei tähän mennessä ole ollut kuin kaks positiivista raskaustestiä ja raskausoireita (pahoinvointia ei ollenkaan).

Niin tilastoja kun voi katsoa niin monella tavalla, vain 20 prosenttia tulee raskaaksi kuukaudessa, 70 prosenttia kuudessa kuukaudessa ja 85 vuodessa, luku nousee vielä 95 jos odotetaan kahteen vuoteen. Mutta kyllä ne tsäännsit suhteellisesti alkaa laskea tässä puolen vuoden kohdalla... Ei pitäis negislasien läpi noita kasella :shifty: mutta Waterlily sinä et vielä mitään negistelyä aloita, kun kiertoa on vielä jäljellä!

Neitinuttura, kiitos omasta tarinastasi! Ja tsemppiä ultraan!

Neitinuttura, onnea plussasta ja toivotaan, että asiat näyttäytyvät täydellisellä tavalla ekassa ultrassa. Yrittäminen vuoteen asti on ihan tavallista, koska mahikset kussakin kierrossa ovat joka kerta sen 5-20% riippuen iästä ja hedelmällisyydestä.

Mrsc vaikeaa se on uskoa että tää tästä yhtäkkiä iloksi muuttuis. .eli samojen negislasien läpi myös noita lukuja katselen...kai sitä vaan yrittää välillä tsempata/huijata itseään, että kohta on oma vuoro. ..mutta sitten ihanana esimerkkinä neitinutturan tarina!! :) eli kyllä se plussa voi tulla pidemmänkin ajan jälkeen. ..ilman hoitoja siis :) neitinutturalle paljon onnea plussasta ja tsemppiä ultran odotteluun :)

Mulla on ollut eilisestä asti pinna kiireellä ja nyt tuntuu siltä että vois huutaa..tai itkeä...ahdistusta lisää se, että tiedän tällaisen tunneryöpyn ennakoivan kuukautisia..yleensä viikko ennen alkaa kiukuttelu. ..mutta silti samaan aikaan elättelen toiveita..jospa sittenkin.... Huoh. ..gynelle aika 21.9... sekin jo alkaa jännittää!

...ja tuntuu pahalta märistä ja kitistä kun tiedän että täällä on paljon pidempäänkin yrittäneitä! !! :Heartpink

Takaisin