Esikoinen toiveissa

Waterlily ja Mrsc tsemppiä teille odotteluun!
Täällä odotellaan myös, nimittäin hymynaamaa ovistestiin. Kp 14/ 26-29 (?) niin kaiken järjen mukaan pitäis jo hymyilyttää ja aiemmissa kierroissa ihan selvät ovisoireet mutta nyt ei mitään. Kovasti turhauttavaa.

Felicity älä vielä vaivu epätoivoon! ! Mä olin edellisessä kierrossa hermoraunio kun ovis ei tullutkaan sillon kun sitä odotin! Sit kp 19 se hymynaama ilmestyi kuitenkin :) ja nyt se pääs yllättää kun aloitin testailun kp 11 ja heti tasavahvat viivat....

Mites naiset teillä menee noi ihanan ällöt limajutut? :grin kun musta tuntuu että usein just oviksen aikaan vaivaa kuivuus...ja sit sitä ennen tai jälkeen oliskin kosteutta...osittain ton takia käytettiin nyt preseediä. .toivottavasti oli apua :)

Mulla on muutoin herkästi kuivuutta, mutta oviksen aikana olo on ilmapallo ja valuu ovulaatiolimaa housuun :) Perinteisesti ollaan seksiin panostettu limojen mukaan eikä olla testailtu :)

Jättäydyn ketjusta. Huonoja uutisia klinikalta, ja hoitoihin ei tässä kohtaa lähdetä. Todennäköisesti ei luomuna tulla plussaamaan. Yritän ottaa etäisyyttä koko vauvantekoasiaan ja opetella elämään sen tosiasian kanssa, että jäädään miehen kanssa kaksin.

Kovasti plussatuulta toivon teille jokaiselle!

Hileinen olen todella pahoillani! Niin surullista! :( kamalia uutisia :( voimia jatkoon!

Hileinen voimia todella paljon!! ♥ asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella!! Kaikkea hyvää sinulle!

Waterlily: Ällölima juttuun palatakseni. Mulla on oviksen aikaan aika lyhyt, ehkä kahden päivän oikein kostea kausi, jolloin saatan bongata ihan ne egg white limatkin. Muuten on aika kuivaa, sit oviksen jälkeen nyt viimeaikoina on ollut kosteampaa. En tarkkaillut tätä ennen yrittämistä, joten en osaa yhtään sanoa oliko näin aina vai onko esim. tässä kierrossa nyt ilmennyt limaisuus oire suuntaan tai toiseen.

Lopetin pillerit viime syksynä osttain myös jo aika hankalaksi äityneen kuivuuden takia ja kosteus lisääntyikin sen jälkeen ihan huomattavasti. Mutta sellaista alushousuiin asti eksyvää limaa mulla on vaan ihan oviksen aikaan ja nyt ainakin tässä kierrossa muutama päivä oviksesta eteenpäin ja vielä jatkuu. Nyt se on sellaista valkoista paksuhkoa (ihanan graafinen kuvaus, eikö totta :grin), mutta hajutonta. Pitäisi juoda enemmän, sit olis varmaan limaakin enemmän...

Mrsc kp 23/29 dpo 8-9 yk5

p.s. mulla edelleen hissukseen jomottelee oikean munasarjan kohdalla. Tosi outoa...:nailbiting: hold your horses girl!

Mrsc hyvä että kosteutta riittää juuri oikeina päivinä :p mulla ei kyllä halujen ja kosteuden perusteella pystyis ovista ennustamaan..menis ihan mönkään! Onneksi on o-testit :) tosin esim tässä kierrossa yllätys-ovis osui krapulapäivälle mikä voi selittää kuivuutta :grin lievä nestehukka..:p

Koska Mrsc meinasit ekan testin ? :) mä varmaan testaan taas sen pakollisen dpo 10 negan :grin se olis torstaina. .

Hileinen, Paljon voimia teille sinne !! :Heartpink

Mrsc, ehkä jos se sitten enteiliskin jotaa hyvää :wink

Täällä nyt sitte alkaa piinailu, mutta en kyllä jaksa uskoa, koska huonosti homma kotii hoidettu... Tosin vaikka olis hommat hyvin hoidettu, nii tulosta ei ole tullut. Noh, jännän äärellä nyt kumminkin mennää. Katsotaan mitä tulevan pitää. :stop::wacky::rolleyes::)

Ja saa nähdä minne päiville tää kierto jää tai venyy :shifty:

Waterlily: jos pokka pitää odotan vielä ainakin viikon verran, ens viikon sunnuntaina olis jo dpo 15. Jos mulla olis 29 päivän kierto niin menkojen pitäis alkaa silloin, joten kyllä silloin jotain näkyy, jos on näkyäkseen :cool:

Tsempiä Zaralle myös piinailuun!

Hileinen, olen todella pahoillani huonoista uutisista! :Heartred Paljon voimia teille molemmille!

Täällä oli tänään jännä päivä kun käytiin nt-ultrassa. Siellä näkyi terve, liikkuva sikiö. :Heartred Syke oli siinä 160 luokkaa. Kaikki näytti siis olevan ihan kunnossa. Nyt voi sitten jo olla aika rauhallisin mielin kun on ekasta kolmanneksesta selvitty. :happy: Toivon sydämestäni että saatte kaikki kokea vielä saman tunteen kun saa katsella kun se pikkunen möyrii ruudussa!

Hileinen Suuret pahoittelut ja voimia teille! :Heartred

Täällä kp 37/28-30. Pohdiskelen josko varaisin lekurin ensi kiertoon, kunhan se sieltä joskus alkaa... En tiedä onko liian aikaista, mutta haluaisin tietää tapahtuuko tässä kehossa mitään.

Lääkärireissua pohdin minäkin, kp 18/26-29 eikä ovista näkyvissä ja alavatsaa jomotellut nyt parina päivänä menkkatyyliin mutta menkat ei ole ainakaan vielä kyseessä. Pohdituttaa kyllä onko kaikki kunnossa vuosien hormonaalisen ehkäisyn käytön jäljiltä ja tosiaan että tapahtuuko siellä mitään.

Arwen: Sulla on kyllä nyt ikävästi venähtänyt kierto, ja negan testaat silti? Kun toi mun edellinen kierto venähti, niin mietin missä vaiheessa ne katkoo sen lääkkeellisesti. Mulla tosin sitten loppujen lopuksi venyi vain 5 päivää ja gyne epäili sen olleen anovulatorinen. Kuulemma ihan normaalia parikin kertaa vuodessa.

Oma napa.
Mun usko plussaan romahti, tänään jäi aamulla vähän ruskeaa tuhrua paperiin, joten eiköhän se yk 6 odottele tuolla nurkan takana. Oviksen ajankohdasta riippuen odottelen tätiä saapuvaksi kp 28 tai kp 29 eli perjantaina tai lauantaina... 29 kiertopäivää on keskiarvo, mutta ovis oli siihen nähden päivän pari ajoissa.

Mrsc kp26/29 dpo 11/12 yk5

Takaisin