Esikoinen toiveissa

Pilvikirsikalle paljon onnea :)

Tervetuloa riekonmorsian ja onnea avioliittoon! :)

Itse kans halusin odottaa avioliittoon ennenkö lapsista enemmän edes ruvettiin haaveilemaan. Itse olen perheestä, jossa myös kristilliset arvot on tärkeitä, mutta olen niistä vähän "vieraantunut" niin ei tullu odotettua avioliittoon asti. No se siitä :)

Joo, pari viikkoa voi olla pitkä aika ja ajattelin oikeesti odottaa reilusti yli sen ajan kun oletan menkkojen alkavan. Maltti ei oo aina mun valtti! :)

No nyt onneks pikkulomalle niin tääkin viikko menee nopeesti ja ei oo sitte kun reilu viikko odotettavana :)

Mukavaa päivää kaikille! :)

Nega testattu dpo14. Täytyy myöntää, että harmittaa :sad001 onneksi mulla on aika gynelle perjantaiksi, niin ehkä saan helpotusta tähän pitkään kiertoon.

Jemberry, mulla just tässä kierrossa ensin haaleni viiva ihan hailuraksi, sitten vasta vahvistui plussaksi. Ehkä sullakin vielä tulee ovis!

Lääkkeiden yms. imeytymisestä vielä, kalsium ainakin haittaa monia. Sen takia on usein kielto nauttia maitotuotteiden kanssa. Mut kyllä toisiaan pitäis purkissa lukea, jos on jotain rajoituksia.

Pahoittelut negasta, Nannu. :(
Hyvä sentään, että pääset gynelle, jospa sieltä saisi vastauksia.

Kiitos kaikille vinkeistä oviksen testaamiseen! Ens kierrossa taitaa jäädä tikuttamatta, kun voi olla että ovis sattuu sellaiseen kohtaan, kun olen työmatkalla pari päivää. Täytyy sit vain talletella ennakkoon! :wink

Tänä aamuna herätty hiivatulehdukseen... Viimeksi tämä armas ystävä oli riesana plussakierrossa ja juurikin heti pian oviksen jälkeen. Pikkuinen toivonkipinä herää heti! Mutta aion pitää pään kylmänä. :cool: Itse asiassa täytyy sanoa, että jos plussa nyt testiin pärähtäisi, niin kyllä mua jännittäisi ihan hirveästi lähteä tonne työmatkalle raskaana, vaikka kyse ei olekaan kahta yötä pidemmästä reissusta.

Nannu, harmi, mutta älä vieläkään luovuta!
Starling, toivon parasta :)
Minä haluaisin laittaa nukkumaan ja herätä viikon päästä testaamaan.. Tää odottelu on kyllä tuskaista.
Nämä tutut oireet lupaa niin paljon! Voisinko muka vaan kuvitella ne??
Huoh.

Nannu kurja nega :( jospa sieltä gynen tä saisit tosiaan apuja! Tsemppiä :)

Me ei miehen kanssa kuuluta kirkkoon, mutta halusin silti odottaa vauvanteon avioliittoon. :) ♥ meillä onkin parin kk päästä eka hääpäivä♥ womanlog kalenteri ennustaa vaan menkkoja just sille viikonlopulle. :mad:

Me myös haluttiin, että vauva syntyy avioliittoon, ja yrityskin aloitettiin heti häiden aikaan. Ei kuitenkaan niinkään uskonnollisista syistä, vaan lähinnä käytännöllisistä. Eipähän tarvitse isyyttä tunnustaa ja lapsi saa heti oikean sukunimen (otin myös mieheni nimen). Onhan se kiva, että koko perhe kulkee samalla sukunimellä, vaikkei sillä oikeastaan merkitystä ole.

Vielä on pieni toivon kipinä, että voisi plussa pärähtää testiin. Odottelen nyt tätiä kuitenkin saapuvaksi. Ens kuuksi tilattu 28 päivän kierto ja ihania hetkiä miehen kanssa :)

Tintti ihanaa minilomaa! :) Koita rentoutua :)

Nannu harmi juttu nega :( Hyvä, että pääset gynelle :) Mä olen syönyt reilu vuosi sitte tiheisiin kuukautisiin lääkkeen, jotta kierto palautui normaaliksi ja palautui heti ja siitä lähtien on ollut kierto 26-28 päivää! :) Ja melkein tiedän tarkalleen milloin alkavat. Toivottavasti saat apua sieltä, mutta enemmän toivotaan että plussa tuleekin esiin! ;)

Suvetar, toivotaan parasta :) Tsemppiä ja toivotaan että viikko menisi nopeasti!

Ja niin kp 37 vaihtui ja kp 1 menossa. :sad001 Ainakin osasin ovulaation tikuttaa oikein, vaikka ehkä ensi kierrossa taidan jättää tikuttelut sikseen. Toivottavasti gyne on perjantaina asiallinen ja ottaa vakavasti huoleni. Vähän tuntuu inhottavalta mennä gynelle kun on menkat samaan aikaan, mutta jos jotain lääkkeitä tähän määrätään, niin pitäisi varmaan alkukierrosta jo aloittaa. Vehnänalkioöljyn ja greippimehun ajattelin myös aloittaa.

Pahoittelut Nannu :( tsemppiä perjantaihin:Heartred

onko se vehnänalkioöljy kapseli vai hörpittävä versio? Ja mihin se vaikuttikaan? Voishan sitäkin kokeilla vaikka ensi kiertoon jos nytkään ei tärppää.

Pahoittelut Nannu :( Toivotaan että gyne kuuntelee rauhassa asiasi ja saat jotain vastauksia. Sullakin siis ilmeisesti pitkiä kiertoja?

Starling, toivotaan että muuten noin ikävässä vaivassa olisi nyt jotain positiivista taustalla :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Jemberry, mä sain tuollaisen kuin sun vahvin viiva kuvassa kp 13 ja kp 14 tuli vielä hieman vahvempi, vaikkakaan ei tasavahva viiva. Se oli mun kierron vahvin viiva ja jos ovis on ollut, niin kaipa se on tuolloin ollut. Kp 15 tuli mulla enää haalea viiva ja sen jälkeen katosi haamulaiseksi. Kuitenkin mulla selvästi vahvin viiva silloin kp 14, vaikka ei tasavahva ollutkaan. Tikuta nyt huomenna vielä ainakin, jos kuitenkin vielä vahvistuisi.

Sabetti, mulla on ihan nestemäisenä öljynä se mun vehnänalkioöljy, mutta jostain luin, että kapseleinakin olisi. Se maku on karsea, joten siinä mielessä kapseli olis kivempi. Mä ostin Citymarketista ja ihan vehnänalkioöljy nimellä myivät. Maksoi jotain 10e tietämillä se pullo. Vehnänalkioöljyhän sisältää runsaasti E-vitamiinia, joka on hedelmällisyyden kannalta tärkeä vitamiini. Jostain luin myös, että jossain päin on jopa suositeltu keskenmenon kokeneille...

Nannulle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

Jemberry kyllä tuo hyvältä jo näyttää, laskisin plussaksi jos huomenna ei ole vielä vahvempi. :)
mun viivat oli ihan hailuroita vielä. Huomenna kuitenkin alkaa peiton heilutus turnee. Vaihdoin häälahja lakanat ja sanoin miehelle, että jos ei näissä lakanoissa saa vauva alkuaan, niin ei missään :D
Mies onkin ollut tässä kierrossa jotenkin tosi innoissaan mukana. Maanantaina jo kyseli että koko se silloin alkaa jokatoinen päivä vauvan teko. Ennen ei oo oikein sitä oviksen ajankohtaa kysellyt. ♥

Kiitos starling infosta, täytyy metsästää ne kapselit. Oon tosi huono noissa öljyissä :eek:

Pahoittelut tädistä, Nannu. :( Tsemppiä gynelle, toivottavasi on asiallinen tapaus.

Jemberry, kyllä toi viiva lupaavalta näyttää. Kato millaisen saat tänään, jospa se vielä vahvistuu.

Kiva kuulla, että sun mieskin on innostunut kunnolla, sabetti!

On. Eilen oli taas iltapäivällä lievää etovaa oloa, laantui illaksi. Huh, vielä melkein viikko pitäis kestää. Mun järkevät ajatukset alkaa taas jäädä taka-alalle. Aina kun tunnen jotain "oireita" oon varma että oon raskaana, ja sitten kun oireet lakkaa, oon varma että en oo. Vaikka mä tiedän varsin hyvin, että ei se niin mene.

Heippa! Varovaisesti ilmottautuisin tännekin ryhmään kuumeilemaan. Esikoista toivotaan täälläkin, minä 26 ja mies 28. Yritys aloitettiin viime kesänä, ja joulukuussa plussasin joka päättyi sitten aika pian keskenmenoon. Yhdet menkat ollut nyt välissä, ja aikamoista vuoristorataa mennyt tunteet tämän ajan.. Viime kierrossa oli niin tsemppi päällä, notta josko heti km jälkeen kävisi uusi tärppi, ja menkat olikin sitten aikamoinen pudotus. Nyt tooodella varovaisin mielin lähden tähän kiertoon, enkä meinaa toiveita herätellä enne kuin menkat on vähintään kaksi viikkoa myöhässä (just joo!) :D

Paljon onnea kaikille plussanneille!! Se ensimmäinen plussa on jotakin niin mahtavaa, nauttikaa *heh* täysin rinnoin! Ja plussaonnea joka ikiselle sitä odottavalle!! Kyllä meidän jokaisen vuoro vielä koittaa.

t. jellona kp ?/27 yk 8 (yritän olla laskematta kiertopäiviä jotten aivan hyppisi seinille tässä hommassa :D)

Jellona, kiva tavata täällä myös :)
Oon päättänyt, että testaan lauantaina. Vaikka ei kyllä oo todennäkösesti varma tulos vielä sillon, mutten jaksa oottaa.. Sillon kp 27/28-30. Viime viikonloppuna alkanu mahan turvotus ja täysi tunne mahassa on kyllä lievittyneet, mutta muut kivut ei. Mut voihan ne olla muutakin..

Beisla, I feel you!

Rennosti minä täällä koitan aatella, että eihän se mitään haittaa vaikka nyt ei oliskaan tärpännyt, mutta sitten pieni sitkeä ääni sisällä alkaa piipittää vastalauseita :shifty: Kun mies on kaukomailla töissä vielä muutaman kk:n ja seuraavat lomat on "huonoihin" aikoihin, seuraava yritys menee sitten kesäkuulle. Ja mulla lähestyy uhkaavasti se 35 vuoden rajapyykki, josta aina pelotellaan. Jotensakin pientä paniikkia siis ilmassa.

Tosi huolettomana siis oottelen viikonloppua.. Joopa joo :)
Muille toivon rennompia fiiliksiä.

Tervetuloa, jellona! Keskenmeno on aina rankka kokemus. Toivottavasti tekin saatte pian nyytin syliin asti.

Suvetar, on kyllä ikävä tunne kun ikä alkaa kolkuttaa. Kumpa sulla tärppäis nyt! Täällä ketjussa taitaa useimmat olla alle 30. Mä täytän kesällä 31, joten ihan ei paniikkia vielä, mutta kyllä ikääni silti mietin.

Jellona tervetuloa tällekkin puolelle! :)

Iästä kun puhuitte, niin mulla oli aina nuorempana ajatus, että haluan lapsia viimeistään 23 vuotiaana. No silloin mies ei ollut valmis vielä. Kaikki ystävät teki lapsensa silloin 20-23 vuotiaana ja tunsin oloni ulkopuoliseksi ja harmitti kun se oli omakin haave. Nytkään en ole kuin 25 vuotias, ja silti edelleen tuntuu että olisi pitänyt aloittaa aiemmin.

Tsemppiä erityisesti piinailijoille! :) ostan sitä teidän plussa uutis aaltoa! :)

Takaisin