Toi oikean puoleinen viiva on estrogeenin markkeri. Sulla on se vielä kohtuu matalalla, mutta ilmeisesti nousussa suhteessa sun pohjamittaukseen (digihän tekee silloin ekana testipäivänä ikäänkuin verrokkimittauksen, johon se vertaa kaikkia seuraavia) ja koska sähän sait vilkkuvan heti tokana päivänä (?) niin estrogeeni on toisin sanoen selvästi noussut edellisestä. Älä huoli niistä vilkkuvien päivien määristä se on ilmeisesti aika normaalia. Ton testin pitäisi olla sen verran fiksu, että se oppii useammasta kierrosta sun perustason ja siten osaa myöhemmin säätää sitä, milloin sun estrogeeni on oikeasti korkealla, koska ihmisillä on vähän erilaisia estrogeenin perustasoja. Löysin aikoinaan tällaisen blogiselityksen noista viivoista, siinä joku oli halunnut testata näkyykö raskaus testissä, mutta hyvät kuvat viivoista kuitenkin. Muista huomata, että bloggarilla on testitikut eri päin kuin sulla.
Mulla ei ole kuvaa siitä mun tikusta silloin kun oli pysyvä hymy, mutta silloin vasemman puoleinen viiva eli LH markkeri oli tosi tumma ja estrogeeni markkeri lähes hävinnyt eli molemmat hormonit silloin korkealla. Mähän en saanut yhtään vilkkuvaa ja sekin on kai ihan normaalia, että hormonit syöksyy ylös sen verran yhtäaikaisesti, että estrogeenin nousua ei ole useamman päivän aikana.
Mulla ei ole kuvaa siitä mun tikusta silloin kun oli pysyvä hymy, mutta silloin vasemman puoleinen viiva eli LH markkeri oli tosi tumma ja estrogeeni markkeri lähes hävinnyt eli molemmat hormonit silloin korkealla. Mähän en saanut yhtään vilkkuvaa ja sekin on kai ihan normaalia, että hormonit syöksyy ylös sen verran yhtäaikaisesti, että estrogeenin nousua ei ole useamman päivän aikana.