Esikoinen toiveissa

Katjusha ihan perus halppis o-liuskoilla riittää 2 tunnin pidätys :) clearblue vaatii sen 4 h...tosin oon silläkin hymynaaman saanut parin tunnin pissasta..eka testasin liuskalla ja sit varmistin cb digillä. . :)

Waterlily joo, ehkä mä siirryn niihin takaisin. Mulla on kyllä laiha pissa päivällä. Töissä se on vähän semmoista sepeemistä, kun pitäs antaa sen tikun pötköttää sen vaikutusajan rauhassa. Meillä on vessat niin että ei jää salaisuudeksi kauanko siellä viipyy ;)
Aurinkoista viikonloppua!

No voi hitsin vitsi Katjushka, sun ovis on nyt jossain kiertoreitillä :shifty:

On. Täällä on ovista pyritty hyödyntelemään eilen ja tänään. Mulla on ollut poikkeuksellisen rajut ovis oireet. Yleensäkin huomaan kyllä liman määrästä, että otollista olisi, mutta nyt nää kivut. Ei hyvää päivää... Eilen jomotti oikean munasarjan kohdalla ihan kunnolla, että kyllä siellä nyt jotain tapahtui.

Te jotka käytätte jotain appiä kierron seurantaan, niin oletteko laittaneet o-testi plussan jälkeen oviksen sile samalle päivälle vai seuraavalle? Noi cb:n testit kun tehdään aamulla, niin periaatteessa liuska olis saattanut olla plussa jo illalla... ja oireet oli kovat eilen. Jos ovis oli tosiaan eilen niin sit olis aika hyvät hyödyntelyt tässä lähimaastossa dpo-3, -2, 0 ja 1. Jos se taas oli tänään niin sitten -2 jäi hyödyntämättä. No jatketaan harjoituksia vielä ainakin tämä viikko :wink

Mrsc kp 15/29 (?) dpo 1 yk5 (jos oviksen paikka on oikein odotan tästä kyllä vain 28 päivän kiertoa)

Muokattu viimeksi:
Mrsc toivottavasti nyt tärppi tulis ku ootte saanu hyvin talletettua, pidän peukut pystyssä :)

Mä taidan ottaa aikalisän, mulle ei näy tulevan ovista taaskaan. Tiputtaa tunnanruskeaa vuotoa. Että mitäpä tässä kun jäädä odottamaan normaalia kuukautiskiertoa ensin ja lakata tuhlaamasta aikaansa kehonsa mittaamiseen. Blaah. Ehkä olen turhaan mennyt asioiden edelle. Toisilla km-toipuminen kestää kuukausia.
Mutta plussatkaa tytöt nyt innolla, se olis täydellistä!!

Uusi kierto uudet kujeet.. jotenkin rentoutunut olo. Viime kierto oli eka yritys ja tein siitä itselleni ihan älyttömän stressin ja paineen... mietin ihan liikaa! Lisäksi halusin testata heti oviksen ja se testaaminen yhdessä pakko tulla raskaaksi ajatuksen kanssa itsessään säikäytti kierron viikon normaalia pidemmäksi..

Mitä tästä opin. Saan haaveilla. Mutta 1. En testaile ollenkaan seuraavissa kierroissa 2. Hiljennyn täällä nyt tämän kierron ajaksi. Palaan sitten kun sille tuntuu 3. Teen kaikkia kodin rästihommia enkä uppoudu pelkkään haaveiluun = ei turhaa stressiä, se on liian raastavaa varsinkin kun olen kaikkihetinyt tyyppiä! Herra on ainakin valmistautunut pupuilemaan enemmän kuin viime kierrossa :D niin hän ainakin sanoi.

Kiitos teille Ihanaiset tuesta! Plussatuulia valtavasti teille. Uskon että minulle on nyt parempi hiljentyä ainakin hetkeksi. Vauva asia saa kulkea nyt omalla painollaan.

Toivottavasti pääset minjelmiina pian taas meille kirjoittelemaan plussan merkeissä. Minulla oli taas päin vastoin, eka yk meni tosi kivasti siihen asti kun täti tuli. Sitten loppui usko ja yk 2 en uskonut asiaan ollenkaan enkä yhtään ollut rento. Nyt kp 8 ja ihan uudella asenteella yritykseen 3. Ovisplussaa odottelen ensi viikonlopulle.

Katjusha toivotaan, että seuraavassa kierrossa parempi onni!

Mrsc jostain luin että ovis on yleensä seuraavana päivänä oireista mutta en muista mistä. Hyvin olette ainakin onnistunut hyödyntämään joten toivotaan että plussa sieltä kohta pärähtää!

Omanapailua, jännitys tiivistyy..
Tänään kp 25/25-33, dpo 8-9. Alavatsaa turvottaa ja hengästyn normaalia helpommin polkiessa pyörällä.. Tavanomaisia menkkaoireita ei oo vielä tullu, esim tissit vaan turvonneet, muttei yhtään kipeät.. Tein tänään one stepin liuskatestin aamupissistä, en tiedä sitten oliko se haamu vai normaali viivanpaikka sille raskausviivalle, en ole aikaisemmin tehnyt tollasia liuskatestejä.. pitää malttaa ens viikkoon niin sit sitä on taas viisaampi :) Mutta kyllä vahvistui omat vauvahaaveet, sain ensimmäisen kummilapsen eilen, voi sitä pienen vauvan tuoksua ja hoitamista.. <3

Sulla on jännät paikat graisu! Tsemppiä!

Voi Katjushka, sulle ei kyllä toivoisi ylimääräistä normaalin kierron odottelua, mutta minkäs teet. Toivottavasti kierto löytyy nopsaan, mutta ymmärrän hyvin pienen tauon tarpeen. Täältä saa paljon tukea ja saa höyrytä näitä juttuja, mutta toisaalta vauvakuume on silloin koko ajan mielessä ja se on aika kuluttavaakin.:Heartred

Samat sanat minjelmiinallekin. Pieni tauko voi tehdä hyvää, tule takaisin kun siltä tuntuu!

Tuosta stressistä vielä, tämä vauvanteko voi olla miehellekin hyvinkin stressaavaa. Me toivotaan molemmat tätä tosi paljon ja kyllä se painaa välillä miestäkin ja sen tuloksena on helposti se ettei puuhailu kiinnosta vaikka olisi otolliset olosuhteet juuri silloin. Me ollaan kyllä nuo tilanteet aina saatu juttelemalla laukeamaan, mutta kyllä se lapsentekostressi on usein myös miesten juttu. Mutta stressiä on vaikea välttää, yritetään vaan olla vellomatta siinä :)

Mrsc kp 16/29 (26-34) dpo 1-2 yk5

Graisulla jännät päivät, tsemppiä! !! :)

Mrsc hyvin hyödynnetty ovis, nyt sit plussaa odottelemaan :)

.voi katjusha. ...Harmittaa sun puolesta. .. :sad001 voimahali :Heartpink

...täällä on kroppa vaihteeksi sekaisin...Sain äsken o-plussan tikutettua. ..ja nyt on vasta kp 11 !!! En ymmärrä. .tulossa siis ennätys lyhyt kierto. . Onneksi tein testin jo tänään tai olis jäänyt huomaamatta! Jomotteli vasemmalle puolelle alavatsaa niin aloin epäilemään jotain olevan tekeillä. . Mieskin tuli tänään kotiin reissusta niin päästään hyödyntämään :p vähän huolettaa onko limakalvo ehtinyt tarpeeksi kasvaa näin alkuvaiheessa kiertoa...toivottavasti gelee ja vehnis auttaa :oops:

Waterlily kp 11/ 25 ehkä?? Hui....dpo -1

Mrsc, yhdyn tuohon miehen stressiin! Itse ihmettelin kuinka ressaava tilanne se onkaa miehelle ja ymmärrystä kyllä tuli kun tajusin mistä hänen käytös johtui.. ressittömyyteen kun ois joku pilleri keksitty niin oispa jees :D

3b901e9412c7b6f6cef2fd0a8b9547fa

Toi ei kyllä ole edes mikään haamu vaan ihan selkeä plussa! Mä en omista minkään lajin viivalaseja ja mustakin tuo on ihan selkeä! Jee onnea!

Okei Mrsc!! :D elämäni ensimmäinen positiivinen testi niin en ollut ihan varma kuinka selkeä ton viivan pitää olla :D kiitos felicity!! :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin