Mrsc, eihän tässä auta kun katsella, mutta perus käynti ens viikolla täällä kanssa. Hyviä uutisia tuli sulle, nii varmasti vähän mieltä rauhottaa, kun tietää että kaikki ok :)
Saa nähdä miten tän kierron kanssa tulee sitte tapahtumaa. Vai tuleeko mulla sitte kierrot muuttumaa siihen 28päivää, ei voi vielä tietää. Voihan tää kroppa mukavasti oikutella. Mutta jos mullaki sattuis sitte ultraamaa, nii sais saman mielen rauhan tännekki, että alhaalla kaikki ok. Mulle vaan jäänny jotenki takaraivoo vaa kummittelemaa, ku se kunnan tarkastus ei hääppönen ollu ja senki lääkäri sillo kyseenalaisti...
Toivottavasti yksityisellä sais vähän toisenlaista kohtelua. On se kiva, kun kehotetaan kyllä, että pitäis käydä säännöllisesti jne ja jälkitarkastukset keskeytyksen jälkee on hyvä juttu. Sitte ku paikalle ittes raahaat, nii lekurille tulee iso kysymysmerkki pään päälle ja ajatukset pystyy jo siinä vaiheessa lukemaa. Vai onks täällä sitte vaa terveydenhuolto ihan toista luokkaa ?
Asiat voidaa tietysti kokea monella eri tavalla, mutta näin mä oon joka kerta asian melkeenpä nähny ja kokenu. Huoh !
Ja seki tietty mikä kalvaa ajatuksessa, että onks kaikki niiku pitää, nii se kaavinta. Eihän sitä välttämättä voi tietää, jos vaikka jotaa vaurioita olis tullu. Ku mulla ei meinannu sitä istukkaa irti saada ja toimenpiteesee meni 10min ylimäärästä aikaa. Enkä hirveesti itte syystä ja toisesta siihen luota, että jos yks lääkäri sanoo, että kaikki ok. Toinen voi sanoo sitte taas ihan toista... Tarvin melkee 2-3 kertase varmistuksen kaikkee
Paitsi, että seki on tainnu muuttua, että kaavinnan jälkee ei jälkitarkastuksia tehdä. Näin mulle se lääkäri sillo sano. Ja varmaa ehkä sen takia, sitte se kysymysmerkki sinne pään päälle tuli, mutta kumminki... Jänniä juttuja. Siinä vaiheessa jälkitarkastus, jos ilmenee oireiluja. Muuten ei olis ollu mitää asiaa ??
Noh, ens viikkoa odotellen, lekurin merkeissä, kuten myös oikean ajoituksen merkeissä
Zara kp11/ mitä lie