Esikoinen toiveissa

Waterlily, sounds promising :) todellakin jännittävää..!
Hiphei, mulle tuli postissa nuo kaksoishormoni-ovistestit. Pääsee huomisesta alkaen tikuttamaan. Kyllä mä niin arvostan, että voin testata ekasta pissasta. Yritin halpistikuilla tokasta neljän tunnin pidätyksellä, ja mulla oli ihan kohtuuton jano koko loppupäivän testauspäivinä. Mulla on yliaktiivinen rakko, eli en voinut varhaisaamun veden ja smoothien lisäksi juoda siihen neljään tuntiin mitään, että pystyin pidättämään. Huoh. Ja huh helpotusta :)

Katotaanpa mitä tästä sitten seuraa ja kehkeytyy!

Mul on kans noi tuplahormonit käytössä. Maanantaina alan varmaan tikuttamaan. Ootko sä Katjushka käyttänyt noita ennen? Mullahan kävi niin, että en saanut yhtään high päivää, mutta peak tuli kyllä ihan ajallaan...

Waterlily, on kp 27 tuli tissit kipeäksi. Se on kyllä ihan normaalia ennen menkkoja, mutta nyt nämä on kyllä normaalia kipeämmät ja paisuneet.
Seuraavana päivänä alko satunnaiset mutta päivittäiset nipistelyt, jomotukset ja vihlausut vatsassa. Tästä aloin epäillä, että nyt on jotain kun ei tämmöstä normaalisti ole.
Viime viikolla oli jotain yksittäisiä mitkä ei välttämättä milläänlailla liity asiaan. Esimerkiksi yhden päivän särki toista nivusta, vuorokauden päänsärky, aivastelua ja tukkoisuutta.

Mrsc, ei ole noita 4 päivän testejä ollut mutta ennen se kahden päivän testi oli kaksoishormoni (advanced). Mulla on ollu vaan niitä CB-taviksia ennen, koska niitä saa apteekista. Nyt siirryin raskauskeijun asiakkaaksi :)

Kp 1 ... eli lyhyeksi jäi luteaalivaihe... en ymmärrä :sad001

..joku sotasuunnitelma kehitettävä tulevaan kiertoon...ja ehkä lääkäriaika. .itkuhan tästä taas tuli..nyt alkaa siis kaiketi yk 6.. viides kkm jälkeen. ..:sad001

Voihan hitsi waterlily! Kovasti kuulosti lupaavalta niin sitten piti tädin tulla pilaamaan kaikki! Ei ole reilua.. Mutta se lääkäriaika voisi olla ihan hyvä ajatus, saisit itselle tietoa ja mielenrauhan? Voimahali täältäkin :Heartred Jospa kuudes kerta toden sanoo?

Kaissalle tervetuloa minunkin puolestani

Täällä liitytään myös negan testanneiden joukkoon. Eilisaamuna siis testasin ja oli kyllä taas niin puhdas, ettei tarvinnut mielikuvitusta käyttää. Edelleen jatkuu kuitenkin menkkajomot, alaselkäkipu on kanssa lisääntynyt. Jonkin verran närästystäkin on ollut tässä. Tätiä ei vieläkään näy, vaikka kaikki viittaisi siihen, että on tulossa o_O Tänään siis kp32 menossa. Kaksi negaa on kuitenkin sen verran syönyt uskoa, että taitaa mennä pitkälle ensi viikkoon ennen kuin viitsin uudelleen testailla, jos tarvetta nyt edes on.

Mitenkäs muut, jotka aikoi testata? Ainakin Hileinen taisi olla?

Testailen joko huomenna tai ehkä vasta su... su on kp 38 ja myös pisin kierto ollut sen mittainen. Mua pelottaa.

Muoks. Su ollaankin anoppilassa ettei onnistu. Ehkä otan tikut matkalaukkuun :'D

Muokattu viimeksi:
..oli kyllä omituinen kierto kaikinpuolin. ..en enää yhtään tiedä mitä mun kropassa tapahtuu. .. outoja kipuja ollut tällä viikolla..huono-olo eilen ja tänään aamusta asti.. ehti jo toivo nousta..mutta ei voi mitään. .. :sad001 ostan kaikki mahdolliset ihmeaineet avuksi tähän kiertoon!! Mieskin suostuu kuulemma popsimaan kaiken mitä eteen lyön :grin ei luovuteta! Vaikka nyt meinaakin epätoivo saada otteen...

Nyt kauppaan ostamaan iso pussi irtokarkkeja.. ja aamulla taas "pirteänä" töihin hoitamaan toisten lapsia. ...

Parempaa plussaonnea teille muille!! Pidän peukkuja :)

Waterlily voi ei! :sad001 Rutistushali täältä :Heartred Nyt on kyllä ihan turhan suuria määriä negoja ja kp1:siä ollut täällä...

Tuo kierron heittely on ahdistavaa tiedän sen, kun juuri muutama päivä sitten samasta aiheesta avauduin...:shifty: nyt en tiedä miten sulla waterlily, tai muilla, on ollut, mutta itse mietin, onko tämä aina ollut tällaista enkä vaan ole kiinnittänyt tähän aiemmin huomiota? Kaivoin sitten period trackeristä tiedot pilereiden lopetuksen jälkeisestä ajasta (pillereillä kierto oli sen 28 päivä, menkat 4 päivää ja ei koskaan tiputteluja)
-> Kierrot on nyt mulla ollut tosi tasaisen pituisia 27 päivää, käytännössä joskus harvoin +/- 1 päivää. Tiputtelua ennen kuukautisia on välillä ollut, mutta ei aina. Nyt näihin yrityskiertoihin on kuitenkin mahtunut jo kierron roimaa pitenemistä, välivuotoja ja nyt mulla on hiiva... wtf...

Katjushka: mä tilasin omat digini amazonista, ne on kyllä sairaan kalliita apteekissa! Mä en nyt oikein tiedä minä päivänä mun pitäis aloittaa tikutaminen. 29 päivän kierron mukaan vai viimeisen 34 päivän kierron mukaan? No, ei se varmaan haittaa jos aloittaa aiemmin, joten varmaan sitten kp9 sunnuntaina tai kp10 maanantaina on ihan ok.

Plussatempit vielä Hileiselle ja naskalille ja olikos teitä muitakin, nyt sais sen plussa-aallon pistää liikkeelle!:wav

Mrsc kp6/29 (?)

P.s. huoh siitä edellisestä kateuskeskustelusta vielä: tänään taas tuli raskausuutisia ystävältä. Mutta tänään, kun ollaan jos taas tukevammin omilla jaloilla, oli helpompi olla iloinen. Kyllä se silti riipaisi sielua. "Entäs jos tää ei koskaan onnistu?

Mrsc, mä aloitin sen kiertovaihtoehto 30 päivää -perusteella, koska mulla on noita "lisäravinteita" käytössä (tänään eka testipäivä, siis kp 10). Luulen, että geleet ja Pulsatillat yms. pidentää mun kiertoa. Se voi olla mulle ihan hyvä ratkaisu, koska mun follikkelit kasvaa maailman hitaiten. Saa aikaa kehittyä edes johonkin kokoon, ja toivoisin kainosti positiivista tulosta kp 17. Nythän mä lähinnä etsin ylipäätään mahdollisuutta nähdä omaa ovista testeissä. Sitten jos jotain käyttökelpoista tuottaisin, niin se olis plussaa :)

Voi ei Waterlily, haleja ja jaksamista täältä myös! :Heartpink

Tervetuloa joukkoon Kaissa!

Mrsc Voisko olla stressin oireita? Itsellä suht säännöllinen ja selkeä kierto, mutta kova stressi aiheuttaa kyllä kaikkea ikävää...
Plussatsempit kaikille jännääjille! :smiley-bounce012

Olisko kellään täällä kokemusta ubikinonin käytöstä (koentsyymi Q10)? Mietin, että pitäisköhän kokeilla näin yli 30veenä... Ihana ystävä kertoi, että heillä hedelmöityshoidot onnistuivat tuon avulla (lääkärin suosittelemalla 600mg päiväannoksella) kun munasolujen laatu, elinkelpoisuus ja kiinnittyminen parani huimasti. Ovat 40v puolison kanssa ja hedelmättömyyden syynä siis 'vaan ikä'. Tutkimusnäyttö ubikinonista hedelmällisyyden osalta on vaillinaista, mutta muissa tarkoituksissa jotain pätevää paperia löytyy. Ei ole mitään halpaa, että vähän epäilyttää hukkaanko rahat johonkin hömpötykseen... :rolleyes:

Mrsc oon kanssa muistellut tässä kiertoja ennen yritystä...lopetin pillerit jo kolmisen vuotta sitten..sen jälkeen muistan, että kierto piteni joksikin aikaa viiteen viikkoon ( 35 pvä) !! varmaan puolisen vuotta kesti tätä...ellei vähän pidempääkin...sen jälkeen kierrot alkoi olla 3o tietämillä..en laskenut päiviä silloin, katsoin vain kalenterista, että suunnilleen samana päivänä joka kk ne alkoivat..parin päivän heitoilla..viime joulukuussa alettiin puhumaan ehkäisyn jättämisestä, joten sen kierron pituuden jo laskin..Se oli 29 päivää..tammikuussa 28 ja sitten helmikuussa kävikin tärppi..Tämä tärppi tosin ei näkynyt testissä vielä kp 32, joten uskoin vain kuukautisten olevan muusta syystä myöhässä..reilu viikko myöhemmin, kp 40 sitten vielä testasin kun ajattelin ottaa yhteyttä lääkäriin..se olikin sitten plussa..luulen hcg:n nousseen hitaasti koska kyseessä oli tosiaan tuulimuna..

Kävin kkm:n tienoilla ultrassa 4 kertaa kahden viikon sisään! ensin neuvolan 8vko ultra ja sitten tarkistus viikon päästä..ei kasvua..sitten samantien sairaalalle ultraan ja tyhjennyslääkkeet mukaan kotiin..vajaa vko myöhemmin pääsin uudelleen ultraan kun soitin ihmetellen niukkaa vuotoa...kohdunkaulaan oli jäänyt "tukos", joka sitten sorkittiin ulos...vuoto runsastui ehkä päiväksi ja sitten hiipui pois viikon sisällä...Näiden parin viikon aikana mua myös potkaisi hevonen nivuseen/kohdun alueelle ja nyt pelottaa jos siitä onkin jäänyt joku trauma munasarjoihin tms... tosin kai se olisi noissa ultrissa näkynyt ? ultrassa näkyi ainoastaan kysta vasemmalla puolella, mutta kuulemma täysin harmiton, joka vuotaa pois itsestään.... huoh...

Anteeksi pitkä sepustus, mutta mietityttää tässä tuo potkuvamma ja kysta... :oops: ja sitten vielä tuo huonon munasolun aiheuttama tuulimunaraskaus...Liian monta "muttaa" nyt mielessä..täytyy sitä lääkäriaikaa varailla jonnekin jos saisi varmuuden siihen, että ainakin kysta on puhjennut ja muutenkin paikat olisi kunnossa...hope so... en ole koskaan käynyt yksityisellä gynellä, joten täytyy vähän googletella asiaa ja selvitellä hintoja..tosin tässävaiheessa alkaa olla ihan sama mitä maksaa! haluan jotain selvyyttä tähän asiaan....ja sitä kuuluisaa mielenrauhaa :rolleyes:

kauhea avautuminen, mutta pistetään kp ykkösen piikkiin.... pitää saada purkaa ajatuksia jonnekin...:sorry:

Arwen, Kiitti muistutuksesta. Todellakin kannattaa kokeilla ubikinonia! Mä haen kans ensi tilassa. Kaikki muu mulla taitaakin olla pitkälti jo käytössä :)

Arwen: Joo stresillä voi toki olla osansa tässä. Ensimmäisen yrityskierron aikana mulla oli menossa rankin työputki ehkä ikinä ja se jatkui kyllä pitkälle toukokuutakin. Ne kierrot kumma kyllä oli aika normaalit, molemmat kaksi päivää pidempiä kuin aiemmin kylläkin. Sen jälkeen oli se välivuotokierto ja nyt sitten tämä venynyt ja näihin kahteen olin toki ladannut odotuksia, mutta muuten en kokenut olevani stressaantunut, kun oli lomaa ja kaikkea.. No tiedä häntä, mutta nyt ollaan ns. normaali tasolla taas..

Katjushka: Toivotaan, että ovis olisi sopivasti ajoitettu!

Waterlily: Olen niin pahoillani :Heartred Avautuminen on hyvästä aivan ehdottomasti! Mä uskon kyllä, että ultrassa olisi näkynyt, jos onneton kavion sohaisu olisi jotenkin vaurioita aiheuttanut. Mutta liputan kyllä yksityisen gynen puolesta, jos siihen on mahdollisuus! Mä olen oikeastaan käynyt vain yksityisellä lähinnä kylläkin aikataulullisista syistä. Itse toivon saavani vastauksia näihin outouksiin, mutta katsotaan.

Tsemppiä kaikille ja toivon tosissani, että asioilla on tapana järjestyä :)

Huomenta tytöt,
Täällä päivän ilonaihe on vilkkuva ovistesti, eli aloitin testailun juuri sopivana päivänä (kp 10). Nyt sain ainakin verokin, että ei se joka päivä vilkuta. Mullahan voi olla vielä sekaisin km jälkeen.

Joo, mä käyn oikeastaan pelkästään yksityislääkärillä, koska haluan päästä vastaanotolle itselleni sopivaan aikaan ja kun on asiaa erikoislääkärille, ei tarvi vonkua. Meillä on ollut tk:ssa mitä ihmeellisimpiä ajanvaraustapoja, että en ymmärrä kuka sinne pääsee esim kiireettömälle vastaanotolle.

Kivaa päivää!

Katjusha, iso peukku täältä vilkkuvalle hymylle :)

Te joilla gelee royale käytössä niin mikä merkki tai mistä ostettu? Kun nettisurffailulla löysin erilaisia enkä tiedä mikä on "hyvää"? :)

Mulla ei noita avustavia aineita ole ollut käytössä muuta kuin foolihappo. Ja ne o-testit. Itsekin kyllä mietin jossain kohti, että macaa voisi olla ihan kiva kokeilla. Vaikka eipä toisaalta sille taida vielä olla tarvetta, kun ainakin toistaiseksi hommat on hoituneet vähintään joka toinen päivä :grin

Mäkin olen pohtinut tuota stressin vaikutusta kiertoon. Vaikka eihän se varmasti kovin kaukaa haettua ole, että jos oikein kovasti jotakin toivoo ja stressaa niin vaikuttaa myös hormoonitoimintaan. Vaikuttaahan se monella muullakin tavalla kehon toimintaan. Eikä sitä oikein voi käskeä itseään olemaan stressaamatta :rolleyes:

Huoh. Täällä kp34 nyt menossa eikä edelleenkään mitään uutta. Torstaina tuntui kyllä, että alavatsaa turvottaa ihan älyttömästi, ja oli edelleen sitä jomotusta. Eilen loppui nekin. Testannut en ole nyt, kun ei ole r-testejä enää. Mutta o-testejä oli muutama kappale vielä, niin sellaisen tein huvikseni aamulla. Siihen tuli kaikista haalein hailura, minkä olen tähän mennessä saanut. Kun käsittääkseni o-testikin näyttää plussaa jos on raskaana? Enpä olisi tätä uskonut sanovani, mutta voisko se täti pliis tulla tänne niin saisi uuden kierron jo liikkeelle..

Kovasti tsemppiä Hileiselle, toivotaan että sinä plussaat!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Takaisin