Esikoinen toiveissa

Mulla on kyllä kanssa samanlaisia tuntemuksia kuin Zaralla, että muiden kohdalla jaksaa kyllä tsempata ja uskoa, mutta niitä omia oireita ja "oireita" ei kyllä ota tosissaan. Lienee siis ihan normaaleja tunteita, joita jokaisella on.

waterlily, mäkin testasin la-aamuna negan. Mutta kyllähän tuo sun kerkiää noilla dpoilla vielä plussaksi muuttua. Pidän kovasti peukkuja täällä! :talk017

Itse ajattelin testata huomenaamulla vielä, kävin ostamassa apteekin oman testin. Mulla alkoi tänään aamulla aika voimakkaat menkkajomot, ja kerkisin jo miehellekin sanoa, että kyllä ne menkat taitaa tulla. Koko päivän juoksin sitten vessassa tarkistamassa, että joko alkoi, mutta ei niin mitään! Yleensä mulla alkaa samana päivänä kipujen kanssa, joten nyt en kyllä tätä tilannetta ymmärrä. Kyllä huomisaamuna tiputtaa aika korkealta.

Olen kyllä aika samoilla linjoilla kuin iivje tuossa ns. kateusasiassa. Kun eihän sitä tosiaan voi tietää, kuinka kauan kukin on yrittänyt. Meilläkin on vasta yk1 menossa enkä ovista tosiaan saanut kiinni, joten ihmehän se olisi, jos meillä tärppäisi heti. Mutta jos nyt kaikesta huolimatta niin sattuisi käymään olisin kyllä iivjen tapaan todella onnellinen moisesta, sanoisinko, tuurista. Ja samaa mieltä olen myös tuosta, ettei kukaan voi valita, kuinka nopeasti sen plussan saa, eikä siitä näin ollen tulisi ketään tuomita. On kuitenkin jälleen kerran kohteliasta miettiä, kuinka asian ilmaisee.

Itsekin tunnustan vilkuilleeni tuota pidempään yrittäneiden ketjua ja sieltä saa tosiaan kummasti perspektiiviä tähän asiaan. Itsekään en ennen ajatellut, että joku voisi kokea joskus mahdolliset raskausuutiset tässä mielessä negatiivisesti. Nyt kun tiedän, osaan (ainakin toivottavasti jos/kun sen aika tulee), kertoa uutiset tahdikkaasti loukkaamatta ketään. Tai vähintään olla laukomatta kellekään mitään tyhmiä "No, koskas teille tulee?" tms. kommentteja.

Omaanapaa. Alaselkää jomottanut pari päivää, sitä en edes kuvittele eikä ole mulle normaalia ja vessassa ravata vähänväliä kattomassa alkaako vai eikö. Menkkajomoja ei ole ollut. Pienesti vihlontaa. Välissä ihan hikimärkä ja sit taas viileä vaikka lämpötila sama. Eilen paleli sisällä vaikka oli mittarin mukaan 25, jouduin ottamaan viltin..

En vaan osaa päättää millon oikeasti testaan. Plussa olisi suurempi yllätys kuin nega. Oon negatestejä tehnyt useita vuoden varrella hätäsenä vaikka olen kyllä tiennyt että en mitenkää voisi olla..

Kaikille toivon pikaista plussaa :) kyllähän se tahtoo olla että ihmiset kyselee joko teillä on lapsia, milloin teille tulee niin kai se aina on ollut. Varsinkin kun ollaan siinä "lapsenteko"-iässä.. pitää vain kääntää ajatus niin että ei ne tutut tiedä taustoja välttämättä enempää. Ehkä sitä enemmän kysytään ajatuksena. "Olisipa ihana kun teillä olisi lapsia, joko teille on tulossa" tiedä sitten täällä menossa syvälliset pohdinnat.

Ois tuolla pari liuskaa pregcheckiä, onkohan ne minkälaisia? Antaako viivanpaikkoja tms. Aikaisemmin oli Sofin liuskoja.

Piti käydä muokkaamassa omaa tekstiä sen verran, että tänäänhän on tosiaan jo kp 30/ 27-33... Voi sitä näköjään hetkeksi unohtaa oman kiertopäivänsä :rolleyes: vaikka viimeaikoina oon ollut niistä paremmin kartalla kuin esim siitä monesko päivä kuuta on menossa tai mones viikko nyt on :grin vähän muuttunut tuo tapa käsitellä ajankulua näiden kuukausien aikana...sitä elää neljän viikon sykleissä...

Tosiaan tänään olin jo töissä ihan varma, että täti pärähtää kylään ennen aikojaan...mutta on se nyt vielä pysynyt poissa eikä jomotuksiakaan ole nyt illalla enää ollut...ne omistuiset viiltävät kivutkin jäi eiliseen...mitä lie olivat..:wideyed: ja totta, että kyllä ehtii vielä plussaksi muuttua näillä dpo:lla, mutta olis se vaan niin kiva joskus saada sellainen kuuluisa haamuviiva ihmeteltäväksi :grin ja vielä parempi, 2 selkeetä viivaa :wink

Ootte käyny keskustelua muiden raskausuutisista ja siitä, että usko omiin mahdollisuuksiin horjuu... Mun täytyy myös myöntää, että kyllä välillä suututtaa kun kuulee vauvauutisia...Varsinkin jos tietää, että lapsi ei ehkä synny ihan parhaisiin mahdollisiin olosuhteisiin..Tällä palstalla plussanneiden puolesta olen osannut olla oikeasti onnellinen! tää on ihan huippu jengi :cool05:love017 ja oon saanut niin paljon tukea täältä omiin ajatuksiin...Myös mä oon välillä käynyt lukemassa pidempään yrittäneiden ketjua..tai no...päivittäin :oops::rolleyes: oon oppinut sieltä paljon ja saanut vähän uutta näkökulmaa...ja muistutetaas nyt kaikkia, että vaikka olisimme ihan täysin terveitä kaikinpuolin, niin eihän ne mahdollisuudet ole kuin 20 prosentin luokkaa per kierto... Eli ihan tuuripeliä... Kyllä meidän vuoro vielä tulee :happy: pakko.

Ninni oliko niin, että sulla tuli ovisplussa myöhässä tärppikierrossa ? mikä kp se tuli ? :) kun erehdyin lukemaan, että semmonen pitkään kypsynyt munasolu vois olla jotenkin huono, eikä siksi hedelmöity..mutte todistettavasti ainakin joillekin se plussa on siitäkin tullut ? :rolleyes:

Minjelmiina mulla on pregcheckeistä vaan muutama kokemus, mutta koskaan eivät ole antaneet turhaa viivanpaikkaa, haamua tms :) Negat oli aina selkeitä, kun hailu viiva sitten ilmaantui niin se oli selkeästi värillinen ja plussa.

Taisite kuitenkin ymmärtää väärin mut tai sitten mun ajattelu oli sittenkin ihan erilaista kuin muiden:sorry:

Mä en ainakaan ole vihainen tai katkera kenellekään. Kaikista vähiten mun omille ystäville, joiden puolesta olen tosi onnellinen, oli lapset siten puolivahingossa saatuja tai yritämällä tehtyjä. Olen surullinen. En siksi, etä muilla on jotain mitä minulla ei, vaan siksi, että minulla ei ole sitä mitä eniten juuri nyt toivon. Olen surullinen siksi, että tämän iän ja ystävien elämäntilanteiden takia olen ulkopuolinen ystävieni seurassa. "Kyllä sinä sitten ymmärrät" Entäs jos en saa koskaan mahdollisuutta ymmärtää?

Äh. Tän takia en uskalla yrityksestä ystäville kertoa, siinähän se soppa sitten aikaiseksi saataisiinkin. :sad001 over and out, ehkä mä otan pienen radiohiljaisuuden.

Plussaonea kaikille piinailijoile yrityskerroista riippumatta! :Heartred

Waterlily, tuli juu normaalia myöhempään kp 17/18 :) onko se myöhään? Jos on, niin todistetusti ainaki pikku sydän sykki ar-ultrassa. :) yleensä siis ovis ollu kp 15.

Mrsc, luulen, että viestisti vain laukaisi muutkin kertomaan erilaisista tunteista joita yrittämisen aikana on herännyt....kaikki mahdolliset tunteet on tullut jo läpikäytyä täälläkin..välillä kiukuttaa..välillä on kateellinen...ja välillä pelottaa..välillä on tosi surullinen ja paha mieli siitä, kun ei itse pääse vielä elämään perhe-elämää..olen sen ikäinen, että suurimmalla osalla ystävistä on jo perhe...Heidän lapset ovat minulle todella rakkaita ja tärkeitä :love017 olen töissä päiväkodissa ja välillä oikein riipaisee sydämestä, kun näkee lapsen & vanheman kohtaamisen päivän päätteeksi.. voi kumpa minäkin jo olisin äiti :Heartpink :)

Niin, kyllä mäkin luulen ymmärtäväni mitä tarkoitit Mrsc. Ja kirjoitin oman viestini juuri niin kuin waterlily mainitsi, pelkästään sen pohjalta mitä ajatuksia se minussa herätti. Lienevät tuttuja tunteita melkein kaikille. Älä vielä vaivu epätoivoon, seuraavat iloiset uutiset voi tosiaan tulla sinulta :Heartred

Mun mielestä on ainakin hyvä, että täällä voi avoimesti puhua kaikenlaisista tunteista, kun tosiaan oikeassa elämässä ei voi kaikkea sanoa ääneen. Täällä on kuitenkin juuri ne ihmiset, jotka ymmärtää ja kannustaa sitten eteenpäin.

Mie en ainakaan tarkoittanut tekstilläni mrsc sinua erityisesti! :) Oon vaan aiemminkin muista keskusteluista lukenut miten ihmisiä jopa suututtaa nopeasti plussanneet. Se tuli sun kirjoituksesta muuten vaan mieleen, vaikka sun pointti olikin eri.

Haha. Nega testattu. Oisko voinu olla muuta olettaa ku parin tunnin pidätys eikä edes menkat vielä myöhässä :joyful: en vaan kestänyt tätä jännitystä. Nyt jos jaksais muutaman päivän vielä odottaa.

Liitteet

• 20150811_212643.jpg
    20150811_212643.jpg
    592 KB · Katsottu: 116
Hih minjelmiina, ymmärrän hyvin ton "pakko testata" fiiliksen :) pahoittelut kuitenkin negasta. .. :Heartpink aina sitä toivoo 2 viivaa näkevänsä vaikka kuinka tietäisi testaavansa väärään aikaan päivästä/kuusta...

Samaa mieltä muiden kanssa, että tämä jos mikä on sellainen paikka missä saa tuulettaa niitä ajatuksia, joita ei halua sanoa ääneen ja jotka itseä kalvaa. Yhtä tunnemyrskyä koko homma, alkaa pitkässä juoksussa nakertamaan mieltä. Niin jaan tuon Waterlilyn tunteen, aivan ihanaahan se on kun pieniä syntyy oikealle ja vasemmalla, se vaan tuo sen haikeuden ja Mrscn mainitseman vaikean surun pinnalle. Tuetaan toisiamme ja ollaan armollisia itsellemme. :Heartred

Ja kyllähän se jurppii ihan tosissaan, kun esim. eräs tuttu aloitti lauseen naisporukassa "Nyt kun täällä on NÄIN paljon ÄITEJÄ paikalla, niin voin jakaa tän jutun teidän kanssa kun TE ymmärrätte" ja itse miettii että Ööööö pitääks mun ainoana poikkeavana mennä pihalle siksi aikaa, kun kerrot tuon hauskan/ikävän/ihan tavallisen jutun lapsestasi, jota en ihan näin kanssaihmisenä mitenkään voisi ymmärtää, enhän.... :meh: Samalla itsellä kp1, aamulla tehty nega-testi ja jutun tienoolla vuoto alkanut. Perään tuli vielä myöhemmin muita töks-kommentteja, plaah.

Joo, asiasta kukkaruukkuun. Blendasin 8 greippiä, macaa ja yrttejä. Jos ei tolla soossilla tule raskaaksi tai maha muuten vaan vähintään yhtä turvonneeksi kuin olisi kuudennella kuulla, niin jo on. Nyt on poppaskonstit kehon herättelyyn, haha. :grin :p

Arwen toivottavasti soosista on apua, kuulostaa ainaki ihan superfoodilta :D oliko hyvää?

Kyllä se lähinnä haikeutta on kun katsoo muita perheellisiä ja siitä tulee surulliseksi.. Kunpa sen omankin vielä saa perustettua, mieskin sitä jo selvästi haluaa.

Aamu aloitettu tyylipuhtaalla negalla. Joo, hätähousu. Oli vaan pakko vaikka ilalllaki :happy: ehkä maltan seuraavan testin loppuviikolle jos ei oo täti kurvannut. Sitä vaan haluais uskoa että näkyy jo jos ois näkyäkseen. Toisaalta toivoa ei oo menetetty vielä hetkeen. Edelleenkään ei oo mitään menkkaoloja. Kai ne on säikähtäny.

Heippa kaikille,

Täällä kanssa yksi esikoisen yrittäjä (vai jo odottaja?) ilmoittautuu joukkoon. Pidempään jo keskustelua seurannut, mutta en ole uskaltanut aiemmin tänne mitään sanoa.

Ikää 30v. Perheestä haaveillut jo pitkään, mutta edellisen miehen kanssa en päässyt edes yrittämään. Se pitkä parisuhde kariutui osittain siitäkin syystä. Nyt uusi mies ja voi miten onnellinen olen ollut jo siitä että nyt rinnalla on kumppani joka on valmis perheen perustamiseen.

Tosiaan nyt meillä on ollut vasta ensimmäinen kokonainen yrityskierto ja eilen tein selkeän plussan kp 35 ja dpo ehkä 16-19.

Edelleen yön yli nukuttua pää on pyörällä ja kaiken kukkuraksi tunnen jopa syyllisyyttä siitä että jos näin nopeasti tärppäsi. Vaikka aivan turhaahan se on. Olen myös itse käynyt noita haikeita tunteita läpi kuullessa vauvauutisia.

Toivottavasti tuon tänne mukanani paaaaljon plussaonnea :).

Kaissa, ihanaa, onnea plussasta! Toivottavasti tilasi on cyberavaruudessa tarttuvaa :)

Myötätuulessa plussaa päin!

Takaisin