Täällä tuntuu, että kierrot lyhenee, kun lupa olis tulla. Hyvä jos kohta taas tietää ollenkaa omasta kropasta yhtään mitään. Tai sitte sattuu vaa olemaa sekasin, ku työvuorotki aikamoista rumbaamista, että ei ihme, jos oma kroppa ei perässä pysy ?
Vaikka mä kuinka jaksan zempata teitä muita ja toitotan, että "uus kierto, uus mahdollisuus", tai "älä vielä luovuta, kaikki aikanaa". Mä tunnen nyt oloni, niin tekopyhäksi. Vaikka mä niitä asioita tarkotan, se on kumminkin helppo sanoa toiselle, vaikka voi arvata millaisissa ajatuksissa toinen velloo.
Ja vaikka en taaskaan suuria ihmeitä odottanu, nii aina tää iskee palleaan ja nyt vielä enemmän, koska heittoa tuli 2-3 päivää, tähän 'normaaliin' kiertoon. Mä jaksan antaa toivoa teille muille, mutta en itelleni.
Ja se olin minä, kuka meinas purskahtaa itkuun, kun töihin lähin. Onnistuin kumminkin pitämää ne tunteet sisällä, että silmät hieman kostu. En tiedä mikä ihmeen tunnemylly tällä hetkellä on menossa. Toivon mukaa se huomenna helpottaa... Kp1/ jotakin ?!