Esikoinen toiveissa

Hileisen olot kuulostaa lupaavilta! :signs003

Mitäs mulle, kovin on oireetonta täälläkin ja se tietty mietityttää. :think005 Nännit on ilmeisesti hamaan tulevaisuuteen kipeät ja kosketusarat, ehkä myös jotkut hajut ärsyttää enemmän ku ennen. Muuten ei oikeen mitään oireita olekaan... Eka neuvola olis parin viikon päästä.

Toivotaan kaikille tuuria matkaan! :smiley-bounce012

Voi itku, kun oli huono ajoitus kaverin uutisilla Mrsc. Mutta jospa se olet sinä, joka seuraavaksi saa ilouutisen ilmoittaa :wink

Täällähän on nyt monta, joilla on jännät päivät käsillä! Itse pidin hieman foorumitaukoa reissun yhteydessä ja teki kyllä hyvää! Edelleen on kyllä täälläkin jonkinlainen jännitys päällä. Mulla kanssa ollut flunssaoireita ja jonkin verran alavatsan jomotusta. Nälkäkin tuntuisi olevan koko ajan ja väsyttää. Mutta teinpä tuossa eilen aamulla huvikseni testin ja oli kyllä niin puhdas nega, ettei siihen voinut hyvällä mielikuvituksellakaan mitään kuvitella. Tosin tänään on vasta kp 28 menossa, joten kai tässä vielä on toivoa. Ja nuo One Stepit lienee ainakin r-testien osalta aika kuraa :rolleyes: Siitäkin huolimatta latistui kyllä odotukset miltei nollaan. Mutta jos se ihme tosiaan tapahtuisi ja täti pysyisi poissa niin kai sitä voisi taas parin päivän päästä testailla.

Tsemppiä meille kaikille!

Ninni ja Kirveli , tuntuu varmasti ikuisuudelta odotella np ultraa kun oireettomuus mietityttää. .. mutta toivotaan ja uskotaan, että pienillä on kaikki hyvin :) ja kohta saatte katsella pientä sykkivää sydäntä ultran näytöltä :Heartpink

Hileinen ja Naskali, hirmuisesti plussaonnea teille!!! Eiköhän lähetetä täti pitkälle lomalle ja aloiteta plussa-aalto ensi viikolla :) :wav

Täällä menee hyvin! Oon lueskellut teidän keskusteluja täällä, vaikka aktiivisemmin hengaan tuolla helmikuisissa :)

Takana np-ultra, jossa kaikki oli ok. Kovasti odotan että maha alkaisi näkyä! Pahoinvoinnit ovat helpottaneet. Nyt 13+1. Plussatuulia kaikille!

Toivotaan nyt että plussa-aalto saapuisi niin voisin sitten neljän viikon päästä hypätä kyytiin!:talk017

Kiva kuulla erityiseti kirveli ja ninni että hyvin menee. Ja yrittäkää olla huolimatta, oireettomuus on ihan hyvä juttu:)

Kiitos ymmärryksestä ihanat:Heartred Oli aikas raskas päivä eilen. Tänään tuntuu jo siltä, että ehkä se aurinko tähänkin risukasaan joskus paistaa. Sinänsä lyhyt matka tässä on vasta kuljettu, mutta ei siitä mihinkään pääse, että alkaa epäilyttää onko mun kiertovaihtelut viime kuukausina ihan normaalia vai signaali isommista ongelmista. Pahasti alan pelätä, että tästä tulee vielä pitkä matka. Eilen on itkut kuitenkin itketty ja nyt kyyneleet pyyhitty, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Naiivia kyllä, en olisi kyllä huhtikuun alussa uskonut, että tässä ollaan vielä neljä kuukautta myöhemmin... stupid me :oops: Jos meillä olisi tärpänyt nopeasti, niin oltaisiin samoilla viikoilla eilen raskausuutisia kertoneen ystävän kanssa...

Tuuletukset ultra kuulumisille ! :)

Ja aivan varmana aika np-ultraa tuntuu pitkältä... Äkkiikös se päivä kumminki tulee :wink

Ja Mrcs, voimia vielä sinne ja hyvä, jos alkaa helpottamaan. En osaa kyllä oikein mitää voimasanoja sanoa :sad001
Mutta kyllä mäki uskoin, että nopeesti varmaan sitä raskaudutaan ja ennen elokuuta oltais jo joillain viikoilla... Sitte kun oli vielä lukenut, että keskeytyksen jälkee vois onnistuakkin nopeemmin, mutta tähän alkaa jo tottumaa.... Pettymyksiin siis. Kohta ei varmaa tajuakkaa, että on unohtanu koko vauva-asian ? :grin

Mäki pääsen ensi viikolla testailemaan, jos tarve tulee. Mutta jotenki sitä ei jaksa ihmeesee uskoa, vaikka tää olo on ollu eriskummallinen muutamat päivät... Ajattelen vaa, että joku 'vaihde' tai kierron oikku tai oman mielikuvituksen tuotosta. Tiedä nyt sitte, ens viikolla selviää.

Osa mussa on jo unohtanu koko touhu, mut sit se toinen puoli on kumminki hereillä. Kai tähänki joskus joku neutraali fiilis syntyy. Ja sinänsä sitä ehkä on vähä toivo hiipunu, koska ajoitukset on osunu kohdalle, mutta tulosta ei oo syntyny. Siks en odota mitää, tai osa mussa ei odota. Vaikeeta edes selittää mitä sitä mielessä miettiikään :meh:

Katellaa sitäkin, mitä ensi viikko tuo tullessaan. Eikä täälläkää hirveesti helpota, kun koko aika saat olla kuulemassa toisten ihanista uutisista tai sit kuuntelet toisten raskauksista juttuja. "Sitten kun sä tähän tilanteesee pääset, nii ymmärrät kyllä", no joo-o... Ja muutenki kaikki kommentit tuntuu niin loukkaavilta. Ihan kun mä olisin joku 'viallinen' yksilö :arghh:

Ei auta, ku uusia pettymyksia kohti vaan... kp28/31-32 yk 4

Pahoittelut jos jollakin on täti tullut kyläilemään :( on nämä vaan jännittäviä aikoja ja odottavan aika on niin pitkä...

Millon testaisitte jos kp30/32-34 ?

Vähä öklö olo ollut tänään. Mutta johtunee lienee herkuista ja vähä vihlontaa oikealla puolella alavatsassa.. kai sitä mielikuvitus on vaan vilkas. Onko testailijoita ens viikolla? Itse odotan kp1 saapuvaksi. En jaksa uskoa että tärppää eka kerralla... :D

Zaralle voimia ikävien ajatusten keskelle :Heartpink

Mrsc : uusi kierto = uusi mahdollisuus. Peukut pystyssä! :Heartpink

Laskeskelin että mulla nyt yk 5 menossa kun välistä ottaa pois ne pari kuukautta kun olin raskaana... nyt mua jännittää, että alkaako menkat huomenna. . Menossa kp 28 ja normikierrossa ne alkais...mutta nyt näkee siirtääkö myöhäinen ovis ne todellakin loppuviikkoon. . Ja jos täti ei huomenna täräytä paikalle niin sit alan jännäämään ja ehkä testailemaan :)

Minjelmiina saattaisi noilla päivillä jo näkyä testissä jotain :) mutta jos olet kärsivällinen niin kannattaa odottaa ainakin pari päivää :)

Pakko yhtyä noihin teidän tuntemuksiin siinä, että kyllä kp1 on se todennäköisempi vaihtoehto kuin plussa. Välillä aina tuntuu, että kuvittelen kaikki oireet ja välillä taas että en. Ota nyt tästäkin selvää :rolleyes: Mutta jospa sitä ottaisi ikuisena pessimistinä edes kokeeksi positiivisen lähestymistavan? :grin

Zara, jospa se plussa tulee kun sitä vähiten odottaa :wink

Joten eiköhän kaikki nyt tsempata alkaneen viikon kunniaksi ja tällä viikolla laiteta se plussa-aalto liikkeelle!

Jes Naskali, oikee asenne :grin

Mä en enää ees yritä ymmärtää mun "oireita".. joka kk ollut mahan nippailuja , haju herkkyyttä jne .. tissitkin kipeytyy erilailla joka kierrossa, että ota tästä selvää ,:p:grin nyt oli dpo 6 ja 7 jännää "tökkivää" tunnetta yhdessä kohtaa alavatsaa. .. kiinnittyminen, eiks niin ? :wink :grin toivossa on hyvä elää :)

-waterlily dpo 9 kp 29/ 27-33

Kai sitä malttaa vielä hetken testin kanssa vaikka saattas jo näyttää jos on näyttääkseen.. silti vasta kp31/32-34

Kutkuttelee ajatus, mutta kun on kierrossakin aina vaihteluita niin ei saa olla hätähousu. Viimeyönä unessakin tuli positiivinen testi :rolleyes: Ja alasekä kipeä ja ihme nippailuja. Mahtanee olla mielikuvituksen tuotoksia... Itku tulee jos tulee kp 1 , negatiivinen tai sitten positiivinen :D Kauheaa tunteilua. Onneksi on töitä koko viikko niin ei kerkeä paljoa miettimään ylimääräisiä..

waterlily oot ihan oikeassa :D Toivossa on hyvä elää...

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Hehheh :wink

No mutta joo, siis jee toivottavasti nippailut ja kaikki olis merkki hyvästä tuloksesta! :smiley-bounce016

Yk 5 on tavallaan niin vähän ja toisaalta niin paljon... Mä menen ens viikolla gynelle ihmettelemään näitä viimeisimpiä kiertoja. Jos ei muuta, niin maksan sitten vaikka mielenrauhasta :shy: Mä haluaisin tietää, miksi mun aiemin 27 päivää pitkä kierto muuttui yrityksen alkaessa 29-34 päivää pitkäksi vaikka ainut pois jäänyt ehkäisy oli kumit... ja mitä helkuttaa se välivuoto oli ja miksi tämä viime kierto sitten oli tällainen ja mitäs sitten tehdään, jos tää vaan toistuu ja raskaaksikaan en tule...

Mrsc, toivottavasti saat jotain selvyyttä asiaan. Kyllä joka kuukausi jonka joutuu odottamaan on paljon, oikeasti. Niin se vain menee...

Itse olen ehkä ajatellut asiaa liikaa. Vaikka ei pitänyt. Pitää vaan nyt toivoa että ei kierrot ala venymään ja paukkumaan... Toisaalta kaveri tullut jo pari kertaa raskaaksi ihan älyttömän pitkillä ja epäsäännöllisillä kierroilla joten eiköhän sitä toivoa ole.

Nyt on kyllä niin moni nähnyt noita enneunia, että pakkohan niiden on jotakin merkitä!

Täälläkin himottaisi testata huomenna, vaikka päätin, että testaisin vasta keskiviikkona. Jotenkin tää epävarmuus on inhottavaa, mutta sitten taas toisaalta niin kauan kun ei ole negaa niin siinä toivossa on tosiaan hyvä elää. Tieto lisää tuskaa :grin

Itsekin varasin tänään ajan gynelle kuun loppuun. Ihan vaan perustarkastus, mutta ajattelin siinä samalla kertoa, että raskaus on toiveissa.

Täällä ei varmaa tarvi alkaa testailemaa, jos kp29 muuttuuki kp1 :o Täällä on täti aikasee liikenteessä :( noh, katotaa nytte, mutta kivut on ainaki kohdallaa... :(

Takaisin