Meiltäki mukavasti löytyy kaksi karvasta lasta, jotka kyllä sitte pitää arjen yllä :) Täältä suunnalta löytyy semmonen 5v. sekarotuinen, keskikokoinen koira, sekä 1,5v bernhardinkoira
Meijän todelliset pikkuset
Eikä mulla mitää poppakonsteja, ainakaan oo käytössä. Greippmehua kokeilin yhden kierron, mutta homma jäi sitten siihen ja mama-vitamiinit jätin pois keskeytyksen jälkeen. Tuli muutama kyllä napsittua, ettei hb tippuis äkkiä liian alas. Mutta niistäki mulle tulee huono-olo, nii pitää sitte kattoa onko merkin vaihto, kun vanhat saa syötyä. Enkä mä kyllä hirveesti mitää vitamiineja syö, tällä hetkellä... Talvella tulee syötyä enemmän, koska valoa ei juuri näy ja tuntuu, että sillo niitä enempi tarvitsenki.
Ja
Mrsc, voimia sulle sinne !
Täällä kp27, joten ei olis enää kovin kauaa, että saa tuloksen selville. Noh, jos loppu kierron jännitys pysyis jotenki kurissa, ettei kerkeis asiaa ollenkaa miettiä ! Varmaan taas helppo sanoa... Onhan täällä ollu monen moista... Viikko oviksesta jomottelua ja jännää tunnetta alavatsalla parisen päivääkin ja nenä ajoittain kunnolla tukkoinen ja ihan ku pieni darra olis koko aika päällä ja kovia nippailuja vasemalla tuntunu ja mitäköhän vielä....
Mutta tuskin mitää tarkoittaa ja voi olla ihan kiertoon kuuluvaakin. Ja varmaan joku loppu kesän lenssu tekee tuloaan, joten en noista oireista vielä mitään hattua pystyyn nosta. Rauhallisesti vaan ja punasia päin