Hei vaan Minjelmiina,
itsekin melko vasta kirjauduin tänne sivuille, vaikka meillä on miljoonan vuoden yritys takana :)
Mrsc, ei ole kontrolliultraa nyt. Näillä mennään. Tämä on kai todella yleistä keskenmenon jälkeen, ja niinhän kai usin käy että ekassa kierrossa ei ovuloi. Ne, jotka ovuloi (ja ovat muutoin kunnossa) saattavat poksahtaa paksuksi ennen seuraavaa vuotoa.
Meillähän nuo luonnolliset mahikset on liki nolla, kun mulla ilmeisesti on sellainen immuunijärjestelmä, että alkiot eivät ole tervetulleita. Mulle on vuosien saatossa laitettu parikymmentä hienoa alkiota (eri geeneillä), ja ilman kortisonia ne ei ole tarttuneet. Ja nyt siis kesäkuussa ei pysynyt kuin muutaman viikon. Mutta uskon silti, että meillä on vielä mahiksia. Mutta jos jäisimme lapsettomiksi, minulla olisi hyvä syy sille, eikä minulla itselläni ole asiaan vaikutusmahdollisuutta (vähemmän jossittelua).
Tällä viikolla on flunssaa, ja aamulämpö eilistä 0,5 astetta korkeampi. En siis testannut ovista enää eilen, mutta kai tässä pitää vielä halppistikkuun pissata :) Kaiken varalta. Minä jo illalla aloin nuukaksi, ja sanoin miehelle, että turha Pre-Seediä tuhlata, kun ei siellä mitään munasolua ole. Että kielletyllä tavallisella liukuvoiteella mentiin. Saas nähdä, miten äijän käy
Aurinkoista päivää!