Esikoinen toiveissa

Kirveli mulla oli alkuviikoilla paljonkin menkkajomoja ja kiristystä ja kipuiluja.. ja nyt alkaa repäsykipuja olemaan mutta 13+6 meneillään että eiköhän siellä kaikki hyvin oo :)

Tuo on kyllä varmaan totta, että ei se huolehtiminen siihen plussan saantiin pääty. Päinvastoin. En ollut itseasiassa ajatellutkaan, kuinka yleisiä keskenmenot loppupeleissä on. Mutta pidän täällä peukkuja teille plussanneille, että kaikki menee hyvin!

Heräsin taas aamuyöstä aika kovaan alaselkäkipuun ja alavatsan jomotukseen. En saanut untakaan enää sen jälkeen. Ja sitä samaista nenän vuotamista oli kanssa. En nyt oikein ymmärrä, että mitä tää on. O-testikin oli aamulla negatiivinen.

naskali, kp21

Nyt ei oo tarkoitukseni hieroa tätä plussaa kenenkään yrittävän naamaan, mutta testasin nyt vielä "kunnon" testillä ja kaipa se uskottava vähitellen on. Tänään muistaakseni dpo 18.

Alempi on muuten ovistesti (one step) kun halusin nähdä reagoiko mitenkään. Ja kyllähän se reagoi, heti kastuessaan teki selkeän viivan ja testiviiva on selvästi kontrollia tummempi. Eli kyllä mun mielestä ovistestillä voi ainakin alkaa vahvasti epäillä, jos kohta ne ei raskauden testaamiseen oo tarkoitettukaan. :)

0f47fafbc89d6097aab4a4ed552f53f3

Enemmän se ois outoa, jollei yhtään missään tuntuisi, kun masuun on tuupattu sellanen "tasaisesti laajeneva vesi-ilmapallo", joka repii kudoksilta tilaa. :D Mulla on nyt yhdestoista viikko menossa ja selviä venymiskipuja on vaan entistä enemmän. Tuntuu myös siltä, ettei lonkkaluut oo siellä päinkään, missä kuuluisi. Lantio on kohta varmaan metrin levyinen. ;)
(Eipä nuo kivut muuten haittaa, mutta kun tuolla vanhalla kodilla tarttis vielä muutama kuutio luoda paskaa, niin ottaa vähän koville. Noh. Hammasta purren ja kun tasaisin väliajoin heittää laatan, niin kummasti sitä pystyy moiseenkin. O.o)

Mua vähän jännittää, kun en oo kuullut sydänääniä pitkään aikaan, mutta koitan vaan ajatella, että Kaiffari(/t) on niin takana, ettei kuulu sen vuoksi. Kaksi viikkoa vielä ekaan ultraan. Huoh. Tänään kävin labrassa otattamassa perustestit (HIV, syfilis jne.).

Mrsc:llä jännät päivät menossa. Pidä vaan mieli positiivisena! :)

Kirveli, sulla kyllä nousee tosi hienosti nuo viikot ja viivat tuohon, että hyvältä vaikuttaa. Happy for you!

Hyvältä näyttää kirveli! <3

Juu jännät paikat on täällä, pientä nipistelyä on, mutta ei selkäkipua mikä mulla yleensä on se menkkojen ennustaja. Ja pienintäkään tuhrua ei oo näkynyt. Tänään siis kp 30/29 dpo~14. Kestäisiköhän kantti odottaa testin kanssa keskiviikkoon, niin pitkää kiertoa mulla ei ikinä olisi ollutkaan...

Paljon onnea Kirveli plussasta! :)

Mieki tätä ketjuu käyn aina välillä lueskelemassa, koska haluun nähä miten tää ketju alkaa tyhjentyy ;) Toivottavasti alkaa plussia ropisemaa!

Ihana digitulos Kirveli :)

Mrsc jännät paikat, ja hyvät hermot sulla kun et oo vielä testannut :)

Täällä dpo 2 ja vähän harmittaa kun eilinen päivä jäi "hyödyntämättä".. mutta täytyy luottaa siihen, että ovis tosiaan oli jo lauantaina. .. :) aloitin tänään uudessa työpaikassa joten saa onneksi vähän muutakin ajateltavaa näihin pitkiin piinapäiviin. . :)

Plussaonnea teille kaikille ihanille :talk017

Vielä pitää itsehillintä, vaikka kp 30/29 tuli ja meni ilman oirettakaan menkoista :nailbiting: Kaapissa kuumottaa yksi apteekin oma testi ja nyt arvon testaanko aamulla. Kai se on pakko, kun vähän pelottaa myös se vaihtoehto, että kierto on ihan persiillään viime kirron härön takia. Tässä kierrossa en edes testaillut ovista, mutta onneksi loma teki tehtävänsä tuolla peittojen alla :rolleyes: Toivotaan vielä parasta ja odotetaan pahinta.

Apua Mrsc siellä on jännät ajat käsillä! :woot: Kaikki sormet ja varpaat ristissä, että testitulos on toivottu!!!!

Tsemppiä myös muille omiin tilanteisiin! :gen014

Mrsc, jos sinne sitte se seuraava plussa ?? :)

Täällä vatsavaivat selätetty, tosin vähän mystiseks nyt jää, että missä se vika sitten oli ? Tosin mielessä pyörii vielä, että olisko sitteki sinne lekurii pitäny mennä... :dead:

Kellon tarkkaa, jos mennää, nii kp23 ja piinailuapäiviä vielä riittää... Viime kierrossa, ku rinnat kipeyty heti oviksen jälkee, nii tässä ei mitää. On se kiva, ku joka kuukausi tulee aina eri oireet ja vaivat :grin

Noh, mä täällä nyt oottelen, jos täti kumminki ohittais tänki osotteen plussan takia :angelic:
Ainahan sitä saa toivoa. Joten täälläkin, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Pessimistihän ei pety, mutta petyin kyllä sittenkin... Ihan puhdas nega, missä mun menkat on?!? Tää oli apteekin Apteq testi, jossa herkkyys on 10 eli olis kyllä pitänyt näkyä, jos olis näkyäkseen.

Ne joilla on kierrot lähtenyt venymään niin missä vaiheessa ootte menny gynelle ja saitteko jotain apua?

Murheinen, eikö musta koskaan tule äitiä, Mrsc kp 31/29 yk4

apteq_testi_kp31.jpg

Mrsc, pahoittelut negasta. Yleensä suositellaan vuosi yritettäväksi omin avuin, mikäli alle kolmekymppinen tai alle 35. Tsäänssit per kierto on noin 1/4 tai 1/5, joten usein menee useampi kuukausi ennen plussaa.

Kiitos Katjushka:shy:

Kyllähän minä noin niinkuin tietoisella tasolla tiedän, että vasta neljättä kierrosta mennään, mutta epävarmuus ja pelko siitä, että jotain on oikeasti vialla, lisääntyy kokoajan. Tuolla gynelle hakeutumisella mietin lähinnä sitä, että koska mun kierto käyttäytyy nyt toista kertaa putkeen epänormaalisti (viime kierrossa oli välivuotoa ja nyt kerto on poikkeuksellisen pitkä), niin miten pitkä tämän kierron täytyy olla ennenkuin gynellä suostuvat sen katkaisemaan hormonein. Kun ei se nyt katkeamisen merkkejäkään anna... Ilman kuukautisia ei ole uutta yrityskiertoakaan ja mahdollisuutta raskauteen...

Kylläpäs tämä nyt taas masentaa ja ainut asia mikä pyörii mielessä on "entäs, jos mussa on jotain vikaa...":sorry:

Mrsc, en tiedä noista gyneistä, mutta kai ne joskus ehdottelee ehkäisymenetelmiä kierron tasaamiseen. Mutta kannattaahan sitä yrittää tavata lääkäri ja tiedustella vaihtoehdoista. Huoletkin voi sekoittaa sitä kiertoa.

Voi itku Mrsc.:sorry: Oletko varma oviksen ajankohdasta? Jos kierto pitkittyykin siks että ovis on tullut luultua myöhemmin...?

Mä ajattelin tuossa ennen plussaa, että jos kierrot ois lähteny pitenee ilman syytä, ni olisin marssinut (yksityiselle) gynelle ja vielä lisääntymiseen erikoistuneelle sellaiselle. Luulis niiden rahaa vastaan auttavan, vaikka se maaginen vuosi ei olisikaan täynnä. :rolleyes:

Mrsc voi kurjuus :( niin olin varma, että plussaat tänään. .. Oletko tosiaan varma oviksen ajankohdasta? Mullakin nyt ovis tulikin 5 päivää myöhässä...

En oo kyllä yhtään varma itseasiassa, koska en tosiaan tikuttanut tässä kierrossa. Viikon verran voi ovis olla myöhässä ja silti olisi yritystä ollut hyvin. Mutta toki se on mahdollista, koska mistä sitä tosiaan tietää mitä tää kroppa keksi sen hormonihäiriön jälkeen.... Mulla ei oo vaan koskaan, edes ennen pillereitä, venähtänyt kierrot. Lopetin pillerit viime lokakuussa ja sen jälkeen huhtikuuhun asti oli ihan säännöllinen 27 päivän kierto, mikä yityksen aloittamisen jälkeen huhtikuussa venähti pysyvästi 29 päivään. o_O

Huoh... ei se kai auta kuin odottaa, mutta jos tää vielä viikon lopussa on nega ja menkkoja ei näy eikä kuulu nii sitten kyllä meen yksityiselle (missä käyn kyllä gynellä muutenkin).

Mrsc kp 31/29 (?) yk4

Mrsc, Mäki täällä kovasti kumminki peukkuja pidän ! Mut toivottavast sit alkas pian, jos on alkaaksee... Mut Mrsc, kyllähän täälläki on jo 'yk' 4 menossa ja ootetaa 5käynnistymistä... Ja kaavinnasta 6kk aikaa... Ehkä ei ihan kumminkaa kannata toivoo vielä menettää ? :) vaikka täälläki kovasti hommailtu oviksen molemmin puolin ja oltu ja tehty mitä, nii ei oo vielä tännekkää tarttunu matkaa ;) paitsi yks kemiallinen kaavinnan jälkee...

Rauhassa ja kaikki aikanaa... Ihan hanuristahan tää on, mut minkäs teet..... :( mut en sano, etteikö täälläki jo pattii ottais, mut minkäs luonto äidille mahdat...

Takaisin