Esikoinen toiveissa

Ninni vaun laskurilla LA olis 5.4. Kävin ostamassa yhden CB:n viikkonäytöllisen ihan huvikseen (vaikka turkasen kallis olikin). Teen sen varmaan huomenna. Toi testi minkä tein on siis sama, joita labrassa käytetään.

Peitto heilui itse asiassa vain dpo -1 ja 0 (ja myöhemmin dpo 4 ja 5 mut sillä ei liene ollut vaikutusta). Mähän täällä juttelinkin silloin, ettei ole suuria toiveita tähän kiertoon, kun pupuilut jäi vähiin ja sitten vielä join kauheet kännit seuraavana viikonloppuna. :woot:

"Poppakonsteina" käytössä oli foolihappo, monivitamiini, kalkki+D, Gelee royale sekä ekaa kertaa macajuurikapselit. Join myös joka päivä lasillisen greippimehua. Tiedä sitten, oliko noilla mitään vaikutusta lopputulokseen...

Joo, toivotaan waterlily että näin on :) Teillä on ainakin osunut tallettelut kohdilleen, nyt vaan sitten piinailemaan! Pidän peukkuja täällä kovasti! :blob6:blob6:blob6

Aika mielenkiintoista, kun mainitsit Kirveli noita ehkä alustavia oireitasi. Mullakin ollut jo viime viikonloppuna ja tällä viikolla tuota nenän tukkoisuutta (itsekin otin kerran allergialääkkeen ilman vaikutusta) ja tämän viikon alkupuolella heräsin parina yönä tuollaiseen samanlaiseen alaselän jomotukseen. Aika hauska yhteensattuma, joka ei kuitenkaan silti varmaan tarkoita mitään. Tuli kyllä ihan :wtf -olo kun viestiäsi luin :grin Mutta toivotaan, että kaikki menee siellä hyvin ja waterlilyn tapaan toivon, että kuullaan vielä pitkän aikaa kuulumisia sieltä suunnalta!

Naskali peukut pystyyn, että sun oireet merkkaisi myös jotain hyvää! :happy: Et siis tikuttanu ovista tässä kierrossa?

Pitäis varmaan laittaa hyvä kiertoon ja lahjoittaa toi ovistestiläjä seuraavalle onnekkaalle (jos mä taikauskoltani uskallan luopua niistä :wink). Oliko täällä ketään Turun suunnalta? Ei tarvis postitteleen alkaa.:)

Kirveli kauan ootte nyt yrittäny? Ja oliko yhtää aiempaa tärppiä, anteeks en muista :) ja jos sulla on allekirjoitus nii en näe sitä ku käytän tätä lähinnä kännykällä vaan. :)

Joo, vaikka kun tuossa tarkemmin rupesin miettimään, niin eihän ne mulla oikein voi mitään alkuoireita edes olla, kun nyt on vasta kp 20 menossa. Tai sitten ovis ois ollut tosi aikaisin. Mutta masokisteilla on aina hauskempaa, kun kuvittelee kaikenlaista :grin

Ovista oon yrittänyt tikuttaa kp 13 lähtien tuloksetta. Kerta päivään oon tikutellut, ja osan päivistä eri aikaan kuin muina (sehän ilmeisesti pitäisi aina samaan aikaan). Eli joko olen missannut sen plussahetken tai ei ole tullut ollenkaan. Nähtäväksi jää :rolleyes:

Ninni on täälläkin makoiltu jalat kattoa kohti :grin:grin

Kirvelille siis todellakin kolmas kerta toden sanoi! Kuinkas mies otti plussa uutiset? :)

Huomasin vahingossa, että noi allekirjoitukset tulee näkyviin kun kääntää puhelimen sivuttain! Ainakin mulla :)

Toiveikkain mielin nyt kyllä lähden näihin piinapäiviin... voi kumpa!!! Vietettiin tänään shoppailupäivää ja tuntui että jokapuolella oli vauvoja :joyful::grin miestä jo naurattaa kun huomaa mun ilmeestä jos bongaan vauvan tai vauvamasun jossain :) ... Teen tosin töitäkin lasten parissa, joten ei niitä murmeleita pakoonkaan pääse :grin

Waterlily mulla ei ees käänny kuva ku käännän puhelimen sivuttain. :S

Voi miten ihanaa Kirveli :Heartred kyllä se on miehelle varmasti ihan yhtä jännä paikka.

Waterlily: mä oon varmaan miehen mielestä jo ihan hullun kategoriassa, kun näen vauvamasuja ihan kaikkialla:cool: kyllähän niitä täytyy olla yhtä paljon kuin ennenkin, mutta kai mä vaan olen alkanut kiinnittää niihin huomiota enemmän toivehöyryssäni...

Voi, että, mua jännittää ihan älyttömästi :nailbiting: Period tracker sanoo, että 1 päivä kuukautisiin. Huomenna pitäisi alkaa ja toivon niin etteivät alkaisi. Ihan täynnä kuviteltavissa olevia oireita, rinnat on raskaat, nännit musta vähän tummemmat kuin ennen (mies ei kyllä huomannut mitään eroa...) ja muutamaan otteeseen tullut sellainen etomispuuska ihan yllättäen. Sellaista kummallista painon tunnetta ollut myös erityisesti iltaisin alavatsalla ja satunnainen nipistys silloin tällöin, ei kuitenkaan yhtään menkkamaista vaan ihan erilista kuin aiemmin. Mitään oireita kuukautisten alkamisesta ei ole ei esim. yhtään tiputtelua, mitä sitäkin välillä on esiintynyt.

Tuun kyllä tippumaan niin kovaa ja korkealta taas että.... Sen viimekierron hormonihäiriön jälkeen, mistä sitä taas tietää mitä kroppa on puuhaillut ja puuhailee. Mies sanoo, että en saisi ajaa itseäni pettymykseen, mutta jotenkinhan sitä on itseään siihen pettymykseen valmisteltava:sad001

Mrsc kp29/29 dpo~13 yk4

Kirveli ihana sun mies :) mikähän siinä on että ne niin tykkää vertailla härveleitä :grin

Mrsc toivotaan että menkat kiertää sut kaukaa! !! Meinaatko testata vasta sit jos/kun ne jää huomenna tulematta? :)

Ihan mukava että noi ukkelit voi prosessoida näitä asioita tommosten käytännön juttujen kautta. Viimisenä illalla kun mua olis jo väsyttäny ihan hirveesti, mies alkoi suunnitella muutoksia meidän asuntoon. Yritin siinä sitten kuulostaa kiinnostuneelta puoliunessa. :sleep002

Mrsc
toivotaan että sun oireet lupaa hyvää ja jaksamista piinailuun! Mä osasin siitäkin alkaa epäillä juttuja kun menkkojen alkamispäivänä oli jomoja, muttei yhtään tyypillistä turvotusta mahassa. Ennemminkin kiinnitin huomiota siihen et maha tuntui tavallista slimmimmältä... :grin

Mut eipä se murehtiminen näköjään siihen plussaan lopu. :oops: Mulla on nyt ollu aika inhottavia mahakramppeja muutaman kerran, ja aina iskee pelko keskenmenosta. Näillä alkuviikoilla kun se olis enempi ku tavallista... :smiley-ashamed008 Vaikka eihän sille sitten mitään voi.

Plussaa teille kaikille kovasti toivottelen!
:signs003:signs003:signs003

Mrsc toivotaan että menkat ei ala :) laita testistä kuvaa sitte tänne päin niin laitan viivalasit päähän ja koitan tulkita testiä =D

Kirveli, tosiaankaan ei plussaan loppunut murehtiminen, nyt on keskenmenon pelko, pääseekö loppuun asti, tuleehan terve vauva.. huoh. :S

Mrsc Tsemppiä jännäämiseen, Toivotaan että oireet ovat merkki hyvistä uutisista! :happy:

Kirveli Ihanaa, että mies on heti mukana ja innoissaan! Tässä omassa haavevaiheessa tuntuu jotenkin lohdulliselta ajatus siitä, että se raskautuminen on vasta ensimmäinen monenlaisista huolista joita pieni ihmeellinen nyytti tuo mukanaan. Että kun se plussa vihdoin tulee, alkaa ihana kamala murhe, joka kestää varmasti koko elämän loppuun asti. Mutta miten hienoa, että se on sitä vanhemmuuden ja äitiyden uskomatonta rakkautta. :Heartred Toivon sitkeitä tarrasukkia pienelle ja tästä ikuisuuteen alkavaa (positiivista) huolta äiti-Kirvelille! :wink

Kirveli mulla on ollut menkkamaisia mahakramppeja oikeastaan plussasta asti, nyt 6+5. Välillä osaavat olla kipeitäkin, mutta ilmeisesti kuitenkin ihan normaaleja :) Ensi viikolla onneksi käydään ultrassa tsekkaamassa onko kaikki kunnossa. Tarrasukkia sinne!

Takaisin