Esikoinen toiveissa

Beisla, meillä tosiaan kai vähän sama tilanne?? En malta nyt olla omanapailematta.. Viime yönä tuntui tosi voimakkaita tuntemuksia molemmilla puolilla alavatsaa ja tänä aamuna ekaa kertaa kävi niin, että aivastaessa repäisi oikealta.. Lisäksi mahassa on semmoinen täysi ja kireä tunne. Ja nyt aamulla vilunväreet. Meikäläinen ei osannu enää edes nukkua ku rupes niin jänskättään!! Tuttuja tuntemuksia edellisestä raskaudesta.

Nyt vois olla dpo 7.. mutta en tosiaan oo täysin varma oviksen ajankohdasta kun en sitä testannut (mikä nyt sitte tietenkin harmittaa).

On tämä hullua. Meikä elää ihan raskautumiskuplassa :nailbiting: :wacky::)

Mitä fiiliksiä ja tuntemuksia muilla?

Tintti, mekin ajateltiin hankkia käytettynä paljon. Hyvä tosiaan, että odotus kestää 9kk, ehtii valmistautua - fyysisesti ja ehkä henkisestikin.

Mäkin olen huono näkemään viivoja, en oikein osaa sanoa pilvikirskan testistä.

Suvetar, jännältä kuulostaa toisiaan! Mulla ei oikein mitään oireita, mitä nyt vähän nippailee välillä, mutta luulen että se on normaalia. Nyt tosin tuntuu sellasta nipistävää kipua, mut luulen että se saattaa johtua siitä, että jouduin pitkästä aikaa toissapäivänä tekemään vatsalihaksia. :D

Mua huvittaa tämä oma ajatusmaailma. Ihan niinkuin se heti tärppäis, toki niin voi olla mutta nyt ei edes oo kai otollisimmat päivät. :P mutta mielenkiinnolla seuraan nyt näitä omiakin oireita jos mitään tulee.

Omaa napaa taas: olen nähnyt viime aikoina todella kummallisia unia joka yö, ja outoa kyllä muistan niitä myös aamulla. Tuli mieleen, että voisiko tämä olla raskausoire? Onko muilla kokemuksia tällaisesta?

Ja nyt viimeistään ymmärrän, miksi näitä päiviä kutsutaan piinapäiviksi.. Täytyy varmaan napata joku kirja kirjahyllystä, sillä kokoajan vaan mietin testausta ja raskautta ja vauvoja. :wacky:

Sama täällä... Mut ku ei pysty keskittymään mihinkään muuhun, on tämä onnetonta :) oon kaiken lisäksi vuorotteluvapaalla, joten ees työt ei vie ajatuksia muualle!

Jemberry, mä olen myös tässä kierrossa tikuttanut myös ovista ekaa kertaa ja hieman hämmentynyt tikuista. Eilen ja tänään siis aamusta selvä viiva (tänään eilistä tummempi), mutta iltapäivisin hädin tuskin viivaa. En tiedä, voiko vuorokauden aika vaikuttaa niin paljon... olen kuitenkin yrittänyt olla juopottelematta liikaa ennen testausta.
Voihan se myös olla, että sun LH-piikki on niin lyhyt, ettei ole testiin osunut, kun olet testannut vain kerran päivässä?

Oon kyllä kuullut joistakin, jotka on sanoneet että eivät olisi bonganneet ovista, jos eivät olisi testanneet kahdesti päivässä. Ilmeisesti hyvin yksilöllistä.
Mulla taas tosin päin, testi näyttää plussaa puoltoista vuorokautta. Illalla lähtee vahvistumaan, aamulla jo räikeä plussa.
Jemberrylle vastailinkin toisessa ketjussa... mutta toivotaan että vielä vois tulla! :cat:

Mulla on pysynyt taas tosi hyvin pää kasassa. Mutta oon miettinyt, että on se kumma kun 3/4 kuukautta osaan olla tosi järkevä: suhtautua mahdollisesti pitkäänkin yritykseen siten että ei haittaa, jos onnistuu vasta puolen vuoden päästä. Tulee kun on tullakseen. Sitten taas sen menkkojen alun ja ovisken etsinnän tienoilla oon ihan pimpelipom. Nytkin kun ovis antoi odottaa itseään, pitihän sitä itkeä (vaikka normaalisti tosi harvoin itken) ja suutuin vaimollekin kun se kehtas ehdottaa että vaikka ei olis nyt ovista, seuraavaan yritykseen on "vain" kuukausi. Nyt taas sen sanat kuulostaa ihan järkeviltä... :oops:

Heissan kaikki!

Täällä ajattelin jatkaa vielä taukoilua seuraavat 3 viikkoa. On ollut ihan rentoa, mut oli pakko tulla pikaisesti pyörähtämään! Täällä menossa about kp54-55 eikä tätistä merkkiäkään. Muutaman päivän kuivempi kausi jäi taas taakse ja valkkaria lorahtelee. Ei auta kun odottaa.

Anteeksi kun en kerkeä muuta nyt kommentoimaan, mut paljon ovisplussa puhureita nyt kaikille ja plussia muutenkin! :)

Beisla, eikö olekin kumma kuinka tuo yritykseen rauhassa ja järkevästi suhtautuminen vaihtelee kierron mukaan :grin Välillä kaikki on hyvin eikä haittaa vaikka tässä yrityksessä kestäisikin! Ja välillä taas kaiken pitäis tapahtua heti :wink

Muokattu viimeksi:
Minä alan keskiviikkona nyt sitten metsästämään ovista. Mulla kyllä suht säännöllinen kierto ja toisinaan ovis oireet aika selkeät. Testaamalla haen stressittömyyttä samoin kuin starling tuolla aiemmin jo kans kertoi. Meillä kun saattaa olla välillä pidempiäkin taukoja pupuilussa, niin Tuleepahan varmasti talletukset oikeaan aikaan ja sitten kun ovis on tikulla todettu, voi sen jälkeen vähän höllätä. Kuullostaa näin varsinkin kirjoitettuna viimeisen päälle romanttiselta :D

Ja Jemberry jospa se Ovis olisi tosiaan vasta tulossa? Tai sitten se kehittää ens kiertoon super selkeää ja otollista ovulaatiota! ;)

Kiva kun kävit moikkaamassa, Sarina! Sais sulle kyllä jo täti tulla, että pääsis eteenpäin yrityksessä.

Jemberry, voi harmi jos kierto jäi ilman ovista. Jospa se vielä... Kauanko ajattelit testata? Pitkä kierto on kyllä todella ärsyttävä, toivottavasti ei siihen menis.

Sabetti, lykkyä oviksen löytämiseen!

Minkälaiset olot piinailijoilla? :) Ainakin Suvetar, Nannu, Pilvikirsikka ja Beisla? Olikos muitakin? Jokohan saadaan pian lisää plussia :talk017

Sabetille onnea oviksen bongailuun!
Miten Starling? :)

Muokattu viimeksi:
Mulla ollut vatsakipuja tänään aamusta iltaan, itku meinasi tulla kun ajattelin, että onkohan täti sieltä tulossa :sad001 tänään siis dpo12 ja huomenna aamulla ajattelin testata, en malta odottaa enää keskiviikkoon. Yritän ajatella positiivisesti, sillä saan varmaan terolutit perjantain gynekäynnillä, joten seuraava kierto ei ainakaan veny näin pitkäksi (tänään siis jo kp 35). Mites muut piinailijat?

Jemberrylle ovisplussaa puhaltelen ++++! :happy:

Älä Nannu vielä luovuta! Ekalla raskautumiskerralla olin testiaamua edeltävän yön sitä mieltä, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, ku tuntu ihan siltä! Ja silti tuli plussa.

Jemberry, vihdoinkin joku kyselee olojen perään :grin Oon kyllä miettiny, oonko ainoa, joka on aivan malttamaton eikä pysty aatteleen juuri muuta ku raskautumista, täällä ketjussa on ollu sen suhteen niin hiljaista.. Mulla on kp 23/dpo arviolta 9 ja kaikenmoiset kipuilut jatkuneet ja muitakin oireita muka on.. Nuo fyysiset oireet on niin voimakkaat, että niitä en takuulla kuvittele, mutta en tiiä voisko ne olla jotain muuta kuin raskaudesta johtuvia.

Olen toiveikas, mutta nähtäväksi jää :smiley-angelic001

Niin ja Nannu, noista unista joista aiemmin kirjoitit: mulla on ihan sama juttu. Mut se nyt ei välttämättä oo raskausoire vaan kertoo siitä, että alitajunta on kovasti töissä kun elämässä on niin isoja haaveita :)

Täällä kans ehkä yks piinailija.. En yhtään tiedä millaista kiertoa odottaa, tuleeko normi 28pv, vai enempi vai vähempi. Mutta nyt olis tasan 2vk kun vois testata mutta otan siihen varmaan vielä viikon päälle ennenkö testaan (jos siis maltan) :P oviksesta en oo ihan varma, en ala tuohon tikuttelujuttuun tai lämpöjen mittaamisiin. Eikä ollu edes tarkotus mitään harrastella mutta kumit "unohtu" (miehen päätös ;)) niin saattaa olla että jotain tulee tai sit ei.

Kieltämättä tää asia pyörii kovasti mielessä mutta onneks huomenna pääsee vähän lomalle ja ehkä tulee muita ajatuksia! :)

Tsemppiä muillekin piinailijoille ja plussia kehiin! :)

Pilvikirsikalla tais olla hyviä uutisia toisessa ketjussa? :D

Suvetar, saahan tänne fiiliksiä kertoa vaikka ei kukaan kysyiskään. Mä ainakin luen mielelläni, mitä muille kuuluu. Kyllähän raskauden mahdollisuus on koko ajan takaraivossa... Mulla vaan on ollut niin vähän oireita. Eilen tosin alkoi puolen päivän jälkeen lievä etova olo, nyt ei juurikaan enää tunnu. Mäkin mietin fyysisiä oireita, että mistä ne johtuu. Mutta oon ajatellut, että voihan ne johtua raskaudesta, vaikka täti tuliskin. Ehkä on vaan mennyt kesken ennen edes plussaa. Mutta tässä vaiheessa pidän positiivisena, jos on jotain tukea sille, että ovulaatio on tapahtunut.

Tintti, tsemppiä piinailuun! Pari viikkoa on yllättävän pitkä aika.

Miten Nannun testi? Jännittää jo!

Typerä testi, sain plussaviivan mutta en laintaan kontroliiviivaa, eli viallinen testi. Kokeilen torstaina uudestaan, sillon varmaan ollaan varmemmilla vesillä. Ai että ärsyttää :mad: seuraavaksi ostan kyllä puikkotestin enkä liuskoja, ne puikot on ainakin aiemmin mulla toimineet moitteettomasti.

Takaisin