Esikoinen toiveissa

Heräsin jo viideltä kun ei jännitykseltä pystyny enää nukkumaan... :joyful: Mulla olikin kaapissa vaan tommosia labrassa työskentelevältä kaverilta saatuja testejä. Testiaika on 5 min, tää tuli n. 30 sekunnissa!

Aika epätodellinen olo... :eek::woot: Kädet ihan tärisee :smiley-bounce015

6b81d75ea0facdb521732fcdc298c705

Omituinen testi,mutta plussasta ei voi erehtyä onnea paljon kirveli, vihdoin!!! :)

Vau Kirveli, teit sen! Iiiiiiiisot onnittelut! Ja hirveästi tarrasukkia matkaan! :smiley-bounce005

waterlily, ei oo mitään tuntemuksia ei. Viime viikonloppuna oli tosiaan jomotusta alamahassa ja nippailua/vihlauksia sivuilla. Että kai tässä on toivottava, että olen vaan onnistunut missaamaan sen oviksen. Parin viikon päästähän sen näkee, tuleeko täti milloin kylään. Plussaan en kyllä jaksa uskoa sitten millään. Kunhan kierto ei tosiaan nyt venyisi ihan ääripitkäksi, niin pääsisi uudestaan yrittämään. Ja sitten o-testien kanssa heti tädin lähdettyä :grin

Ihanaa, Kirveli! Isot onnittelut! Vedäpä nyt meidät muutkin mukaasi plussailemaan

Huippua kirveli, paljon onnea plussasta! :) Käyn säännöllisesti lueskelemassa tätäkin ketjua ja jännäämässä teidän puolesta, plussatuulia kovasti muillekin!

Jeeeeeeee Kirveli! !!! Paljon onnea :):smiley-bounce013
pidäthän meidät ajantasalla teidän kuulumisista myös jatkossa :)

Naskali, toivotaan että vaan missasit o-plussan ja masussa onkin jo salamatkustaja :)

Täällä kp 20 ja dpo 0 .. talleteltu on -2, -1 ja kohta 0 :p piinapäivät voi alkaa! laskeskelin että kierto olis nyt sit 33 päivää...

Kiitos paljon kaikille, jää nähtäväksi kauanko menee ennen kuin tämän tajuaa täysin! Toivottavasti tyyppi pysyy menossa mukana loppuun asti. :nailbiting:

Jos nyt mietin jotain ennakoivia oireita, niin n. puolitoista viikkoa sitten oli nenä tukossa ja nappailinkin allergialääkettä, jolla ei tuntunut olevan vaikutusta. Yhtenä yönä myös alaselän särky tuli unen läpi ja jatkui vielä aamulla. Tästäkään nyt ei voi suoraan vetää johtopäätöksiä mihinkään suuntaan, varsinkin kun mulla oli just se noidannuolikin... Se, mistä aloin aavistaa jotain, oli menkkojen oletettuna alkamispäivänä. Sellaista menkkajomotusta alavatsassa ja -selässä ja kävinkin jatkuvasti vessassa tarkistamassa tilanteen. Sitä on nyt jatkunut keskiviikosta lähtien, huomaan myös ettei ruoka maistu entiseen malliin.

Muoks. Niin joo, minkäänlaista vuotoa ei ole toistaiseksi esiintynyt.

Todellakin otan teidät kaikki mukaan tähän plussakerhoon! Enkä mä täältä vielä katoa ainakaan hetkeen, tää on niin tuttu ja turvallinen ketju! :grin

:talk017:talk017

Kirveli ootko laskenu koska sulla olis la? :) meinaatko tehä enää uutta testiä vai riittikö tuo yksi? :D

T.himotestaaja :D

Waterlily mulla oli tärppikierrolla ekaa kertaa vehnänalkioöljy käytössä :) tiedä sitten vaikuttiko asiaan? Ja ovis tuli niin äkkiä ettei keretty talletella ollenkaan vaan pupuiltiin ovis päivänä ja seuraavana päivänä. Sit olin aina pupuilun jälkee jalat ylöspäin n. puoli tuntia ja sittenkää en menny vielä pesuille, vaa jäin hetkeks aikaa tv:tä kattomaan ennenku menin pesulle x) ja perus vitamiinit ja foolihappo käytössä, mut ne ei kai plussaan vaikuta mitenkää.. :)

Mieshän naureskeli aina ku jäin sänkyy koivet ylöspäin mutta ihan sama =D en halunnu heti mennä huuhtomaan simppoja pois :)

Takaisin