Esikoinen toiveissa

Vois nyt olla niitä suolivaivoja, mielummin ! Oireita ei kumminkaa oo, että kohtutulehdus olis. Ei oo ollu mitää järkkyjä hajuja tuolla alhaalla tai mittää. Vai onko sitte vaan niin voimakas ovulaatio ?? En tiiä... Tää paineen tunne ja pien tuska tekee minut koht hulluks !! Voisin käyä toiselta yököltä kysymässä suostuuko pika crp ottamaa. Tietäs sit ainaki, että onko pahaki tulehdus... :sad001:sad001

Tosin oireettomiakin kohtutulehduksia on ja kroonisia kanssa olemassa.... Eikä välttämättä crp näy

Zara miks epäilet kohtutulehdusta? :eek: Onko sulla ollu aiemmin? Toivotaan tosiaan, että olis jotain harmitonta tai peräti asiaan kuuluvaa.

Mäki toivon, että ei mitää vakavaa olis. Tai sitte todellakin huutava ovis, että parempi olis se tärppi sitte tulla :D

Ei oo aikasemmin ollu, mut ei hirveesti mitää selityksiä keksi :( eikä crp koholla, mut pitää viikonlopun yli kattoo... Tää yö meni kivoissa oloissa, et jos kumminki olot rauhottumaa päin.

Mitä lie tää sitte on :(

Juu siis kysyin siitä kaksplussa lehestä edellispäivänä, niin ei kukaan tienny mitään muuta ku että on heillä listalla sen niminen lehti ja että siitä on jotain tarjouksia mutta sitä ei periaatteessa myydä kun "ei oo ketään kelle myydä" kun heillä on niille lehille ne tietyt soittolistat että kun jos on aijemmin tilannu sitä lehteä niin mahollisesti on menny sen aika jo..

Ite kyllä haluaisin sen lehen kun on mun mielestä ainakin hyvä lehti kun aikasemmin saanu sitä lukea, kun siinä on ihan ennen raskautta, odotukseen ja kaikki niitten välillä synnytykseen ja pienokaisen kanssa asioista ^_^ mutta on mulle vielä liian aikasta tässä vaiheessa tuo lehti, kuhan vaan kyselin etukäteen :D
MIKSI ei oo lapsettomuuteen, yritykseen ja ongelmiin tehty lehteä, meni puhelimen toisessa päässä teinillä pasmat sekasin ku rupesin kyselemään mutta semmosen lehen tilaisin kyllä heti!

Zara. Ite kävin eilen kusasee purkkiin labrassa kun kaamee kusitulehus ja aloin epäilee kohtutulehusta kun kaverilla on ollu ja kun mulla on kivut ihan järkyttävät tuolla kohdussa ja varsinki kusella käydessä, rupesin kyllä manaamaan munuaistulehusta ku on sellasta aikasemminki ollu, just lähössä lääkäriin kyselemään että mitä mitä mitä :0

Ps. Ei puhettakaan mistään makkarin liikunnoista, miehellä alkaa nousee jo kupla ottaan ku oon nyt pimittäny, mutta mitäkähän hittoa sillä on sanavaltaa mihinkää, voin vaihtaa sen kanssa kroppia kyllä iiiihan vapaasti :D

Voi itku miten ikäviä uutisia oli tänne tullut..

Graisulle pahoittelut, minäkin olin varma, että oltaisiin saatu ihailla tuplaviivoja täällä. Mutta kuten Kirveli sanoi niin ensi kierrosta lykästää, eikös vaan :Heartred

Ha, mäkin oon liikaa lukenut netistä noita juttuja, joita ei pitäisi lukea. Tälle palstallekin päädyin alunperin, kun löysin googlen kautta ketjun e-pillerien lopettamisesta. Siellä oli useampi odottanut plussatulosta jo toista vuotta, tästä ei ainakaan oma optimismi kyllä parantunut. Eikä tosiaan onneksi kummittele alitajunnassa nyt nuo asiat, kun ei ole sitä ovista näkynyt :rolleyes:

Zara, toivottavasti syy kivuille selviää nopeasti. Ja olisivat sitä oviskipuilua. Kuulostaa kyllä aika hurjalta, oon itsekin kuullut, että o-kivut voi olla voimakkaita, mutta että noin kovia, auts. Jospa superkivuilla olisi supertulos? :wink

Elysseille toivon myös pikaista paranemista. Toivottavasti ei ole vakavaa, ja pääsette pian miehen kanssa jatkamaan makkarinkin puolella :grin

Graisu pahoittelut menkoista :( plussa olis ollu niin kiva! Seuraavalla kierrolla sitten plussaat! :)

Zara, toivottavasti syy löytyy kipuhin pian :S

Nyt täytyy tuulettaa!!! Ovis plussa tänään! :) varmistettu kahdella eri testillä :grin menossa siis kp 19!! Ilman testejä olisin ilmanmuuta olettanut oviksen olleen jo su-ma välillä... Pidempi kierto nyt siis tulossa mutta pääasia että pääsee viettämään niitä piinapäiviä. .. onnea plussajahtiin muillekin!!! :)

Wuhuu waterlily! Mä tiesin! :grin Nyt tiiättekin, miten teidän viikonloppu vietetään. :wink

Huomenna on sitten tosi kysymyksessä kun testaan aamulla... :eek: Heräilin hetki sitten viimisen yövuoron jäljiltä ja yleensä ruoka uppoo ongelmitta vuorokaudenajasta huolimatta, nyt syön edelleen tuota yhtä leipää. Jännän äärellä ollaan siis. :nailbiting:

Mut hei nyt se perjantai tuli! Kaikille oikein kivaa viikonloppua! :dance011

Haha juu todellakin tiedetään mitä tehdään viikonloppuna :p:grin olo vaan ei ole mikään hehkein kun kolmatta päivää yököttävä olo... mukava ovisoire .. mutta en anna sen häiritä :wink

Voi Kirveli! ! Mä niin toivon että saat huomenna plussan! ! :) mikä kp/dpo menossa?

Huomenna ois kp 33/dpo 17. Nää tuntemukset on jollain lailla niin erikoiset, että jos sieltä se nega tulee, ni sit en kyllä ymmärrä, mitä tässä kropassa on tapahtumassa... No huomenna sen näkee.

Waterlily, meillä on kans ohjelma määritelty. Follikkeli oli ultrassa 15 mm, joten irronnee viikonlopun aikana :) toivottavasti ilmineeraa itsestään ovistikkuun!

Voi Kirveli kylläpä piinaa :) Tsemppiä kaikille, joilla on kiperät päivät käsillä.

Myötätuulessa plussaa päin!!

Kirveli, tosi lupaavaa ;)

Olisko sitte virtsiitti ? :/ Sattupa mukavaa saumaa sitte...
Tänää on ainaki ollu helppo päivä. Ei oikeestaa mitää tuntemuksia. Katotaa huomenna sitte, ku o-ajat on kunnol selätetty. Pitäähän se sit mennä antibioottikuuria hakemaa.

Hienoa, mahtava homma waterlily! Kiva viikonloppu tiedossa teillä tosiaan :wink Ja Katjushalla kanssa!

Oi että, Kirvelillä on todellinen piinailta tiedossa. Peukut pystyyn jo huomista aatellen, nyt plussaat! :signs003

Täällä jatkuu sama o-negatahti edelleen. Oon nyt varmuudeksi testannut kahdesti päivässä, mikä ei tietysti auta nyt enää tässä kohtaa kun useampi päivä on mennyt. Mutta ei auta kun toivoa.

Katjusha hyvä että saitte ultrasta vahvistuksen follin kasvulle, eiköhän se sieltä pian irtoa! :) mukavaa viikonloppua :wink

Naskalille nyt pian se o-plussa myös! Onko yhtään semmosia tuntemuksia, että vois olla tulossa? Pidän peukkuja!!

Takaisin