Arwen meilläkin menossa vasta yk3 mutta ei se minusta oo mikään syy olla stressaamatta!
Mulla ei oo mitään kokemuksia kuparista, mutta maalaisjärki sanoo kans, ettei pitäis vaikuttaa hormoneihin, mut mistä noista tietää. Tuntuu et näihin kropan toimintoihin vaikuttaa kaikki mahdollinen ja mahdoton...
Mä uskon
waterlily että saat ovisplussan viimeistään viikonloppuna! :) Ja
naskalille myös tsemppiä oviksen metsästykseen! Inhottava tunne, kun ei voi luottaa omaan kroppaansa.
Elyssein tiedusteluun mulla ei valitettavasti ole mitään kantaa. Paitsi etten ollut ajatellut sen olevan sen kummempi lehti kuin mikään muukaan. Tilaaminen kuitenkin kai onnistuu jos ymmärtää pyytää sitä?
Napailua sen verran, että menkat ei ole vieläkään alkaneet. Viime yön (töissä valvoessa) oli menkkajomoja mut nyt ei enää oikeastaan edes tunnu siltä, että ne olis alkamassa... Ladytimer-sovellus huutaa, että kuukautiset myöhässä. No joo niin ovat munkin mielestä.
Aion silti ottaa nyt ihan iisisti ja testailla vasta aikaisintaan huomenna tai lauantaina. Virallisestihan menkat on vasta sen päivän verran myöhässä. Oon voinut tulkita oviksen ajankohdan väärin tai sit tää kierto pitenee muuten vaan...