Esikoinen toiveissa

Tykkäsin Kirveli tosta 'lakkaa haaveksimasta!', nii se varmaa pitäs vaan tehdä, jossaa vaiheessa... Ja ihana tuo
sun mies :happy:

Mulla vasta kumminkin ovis käsillä ja elän jo epätoivossa... Tosin, tiedän, että varmana piinaukset nostavat sit taas päätään ylös ja toiveajattelu... Kovasti yritän rennon fiiliksen pohjalla mennä, mutta varmaan ilman tyydyttävää tulosta...

Täytyy vaa toivoa, jos tolla Ninnin taikapuhalluksella olis sitä taikaa :wink

Kovasti sitä aina yrittää positiivisesti tietään jatkaa, mutta aina sitä tippuu kovaa ja korkealta. Samat ajatukset jyllää mieltä kuukaudesta toiseen ja tuntuu, ettei helpotusta ikinä tuu. Välillä tuntuu, että ajatteleeko sitä edes järkevästi tai onko missää mitään järkeä. Voisko levy jo vaihtua ??

Toi mies on kyllä ollu mun pelastus ja nostanu monesta kuopasta ikuisella positiivisuudellaan tämmösen alakuloon taipuvan stressipussin. :hug003

Joo tuttu tunne tuokin, että voisko välillä vaan painaa pausea näissä vauva-ajatuksissa...emmä nyt voi sanoa joka hetki ajattelevani näitä juttuja, mut olen mm. aivan koukussa tähän foorumiin ja kyllä ne ajatukset pyörii nykyään usein kierron vaiheiden mukaisesti. Helpompaa olis vaan laittaa Nuvaring takas ja jatkaa elämää entiseen malliin. :wacky:

Starling, aika mukvilla viikoillahan sä jo olet. Eikös 12:n jälkeen voi jo huokaista hieman helpotuksesta? :) Oletko vielä tehnyt mitään hankintoja, söpöjä pikku tossuja tai potkupukua tms.? Nautihan nyt tuosta tilasta täysin siemauksin.

Täällä pyörähti yöllä taas käyntiin uusi kierto. Pettymys toki taas kertaalleen, kun ehkä 20:s yk, mutta toisaalta nytpähän voin laitella lapsettomuuspolille viestiä, että buukkaavat parin viikon päähän mulle ajan ultraan ja sitä ennen Clomi-reseptiä tulemaan.

Oon ollu nyt vaan lukulinjalla tän viikkoa, mites Kirveli, ei kai "täti" ole tullu tänään? Oliko eilen, kun sitä kirjoitit? Mistä tuo täti sana on saanut alkunsa, naurattaa toi sana vaan menkkojen nimitykselle :D Täällä menossa kp 28/26-34. Jännä fiilis! Rinnat ei tunnu samoilta kun ennen menkkoja. Nyt ne on vaan turvonneet, mutta ei yhtään arat.. Perjantaina varmaan testiä kehiin.. Tänään on ollu sellainen päivä, että koko ajan tunne, että menkat alkaa, mutta ei ne oo vielä alkanu! Mahaa kipristäny tänään ja väsymystä on iltaisin ja aamuisin, vois jatkaa unia vaan :D Ruokakin uppoo hyvin, jotenkin on vaan tosi epätodellinen fiilis tästä olotilasta, mutta kohta ne menkat varmaa alkaa niin ei tartte pahasti pettyä.. Pessimisti ei pety!

Noniin, nyt ku manasin että sieltä ne alkaa niin pientä vuotoa oli tullu :/ mut ei sentään tullu ku vaaleanpunaista vähän. Viimeks tuli ihan oudot menkat ku kirkkaanpunaista verta oli koko menkkojan vuoto. Voihan perse!

No nyt kun kysyit graisu, niin eipä ole alkaneet, vaikka koko päivän on ollut kyllä siihen viittaavia oloja... Odotan, että alkavat ihan minä hetkenä vaan. (Ja tod.näk. alkavatkin heti kohta kun saan tän postattua, oon niin "taikauskoinen" :p)

Pahoittelut, jos jouduit uuteen kiertoon. :sad001 Voihan siinä vielä olla pienenpieni mahdollisuus kiinnittymisvuotoon tai mitä niitä nyt on...

Toihan kuulostaa ihan lupaavalta graisu:happy:

Todellakin haluaisi välillä vaan painaa pausea. Se onnistuu aika hyvin mulla aina sen ekat kaks viikkoa kierrosta, sitten alkaa se ajoituksen miettiminen ja sitten odotus. Ja se on kyllä aka stressaavaa toivoa ja ajatella positiivisesti ja sitten pettyä. Työkiireiden keskellä kun tuo kevyesti parin päivän välein puuhailukaan ei oikein aina innosta, joten siitäkin saa itselleen lisäpainetta, onneksi nyt lomalla oli rennompaa :hilarious: Elämä on niin nopeasti alkanut pyöriä tässä 29 päivän syklissä, joka tuntuu ihan juoksupyörältä vaikka vasta neljättä kierrosta mennään... Tuntuu ihan pähkähullulta elää tätä näin, mutta toisaalta sitä ei halua heittää yhtään kiertoa hukkaan. Kuka siihe tjottailuun pystyy?:shifty:

Katos graisu olit ehtinyt mun viestin kanssa muhimisen aikana postata uudestaan. Toivotavasti ei nyt vielä tarkoita uutta kiertoa tuo kuitenkaan :sad001

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut kp ykkösen kohdanneille :(

Pause nappulaa aivoihin toivoisin minäkin.. en voi sille mitään, mutta kovasti ahdistaa ovis asia... en jaksa uskoa, että sitä enää tälle kierrolle tulee.. Mies on ollut ihana ja yrittänyt piristää mua pitkin päivää... eniten oli apua puolesta litrasta suklaajätskiä! :p nyt siis kp 17...

Jätski on yllättävän hyvä apu moneen oloon, hyvä waterlily, että ymmärsit lääkitä itseäsi! :happy: Mikä sun oviksen nyt on pelästyttäny, höh. :mad: Ootko aiemmin tikutellu kiertoja, onko ovis tullut aiemmissa kierroissa?

Hei taas! Olen seuraillut taustalla teitä, kiireet vähentävät vaan kirjoittelua nyt kun kesälomatkin pidetty :)

Olipas mukava kuulla Nessun kuulumisia pitkästä aikaa! Ajatuksissa olet ollut, täytyykin käydä kurkkimassa jos olet päivittänyt blogia :) Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta hienoa että nyt alkavat hoidot. Pieni lisäapu voi hyvinkin riittää :)

Starling siellähän ollaan jo hienoilla viikoilla! :)

Plussa tsempit kaikille! :)

Muokattu viimeksi:
Tää on nyt vasta toinen kierto tikkujen kanssa...joten en voi olla varma.. mutta kiertojen pituuden perusteella luulisin ovuloineeni "normisti".. aion nyt kyllä jatkaa testailua ainakin tän viikon.. oli miten oli niin erilainen kierto ainakim menossa...Jännä nähdä koska sitten menkat alkaa... saisivat kyllä jäädä tulematta :oops:

Joo kannattaa jatkaa tikuttamista vaan. Mulla on valtava kasa ovistestejä (kiitos Aelin!) joten tikutan surutta jos vähänkään siltä tuntuu. Ja onpa ainakin jotain raskauteen liittyvää tekemistä, kun niitä r-testejä ei pääse käyttämään. :wink

Lämpimästi onnea Jemberry! :Heartred Toivottavasti Kirveli, Graisu ja muut säästytte uuden kierron alulta! :Heartred

Taisin innostua tästä alkaneesta kierrosta liian aikaisin. Toista kuuta peräkkäin sellaiset n. päivän kestäneet miniminimenkat, eikä mitään oireita tai kipuja mitä normaalisti. Juuh, ennen olisin hyppinyt ilosta, nyt mietin mikä ihme tätä kehoa vaivaa? Ennen puhdas naama puskee talia ahdistavasti. Stressikö tämän takana? Väsymys? Tosi outoa, viime syksy oli ihan hullu ja silti kaikki ihan fine. Nyt olin kesäkuun lomallakin. Stressiä on riittänyt, mutta en silti tajua...o_O Tervetuloa kaikenlaiset hormonit, tarviin teitä!

Nyt en muista Arwen, et oliko sulla hormonaalinen ehkäisy ollut ja jos, niin koska oot lopettanu sen? Mulla iho meni näköjään pysyvästi huonoon kuntoon hormonien jättämisen jälkeen, koko ajan tukossa ja kiiltelee. :yuck: Ja tosiaan pian tulee vuosi kun oon lopettanu hormonit... Kierrotkin näyttää tasaantuneen vasta yli puolen vuoden jälkeen.

Enpä oo täällä ehtinyt paljon edes käymään viime päivinä, kun ollaan exän kanssa tyhjennetty vanhaa kotia myynnin takia "viimeisistä" romuista. Oon ollu ku kuraan kuallu kuttu. Niin poikki, että on itku ollut lähellä. Ma ja ti meni pahoinvoinnin puolesta hyvin, mutta tänään sitten aloitin aamuni laattaamalla kaupan pihaan, ja edelleen olen hereillä, kun on niin paha olo.

Mulle on tosi kova paikka joutua myymään mun koti, joka oli mun unelmien täyttymys, (jossa en siis vuoteen oo enää asunut) mutta onneksi pientä lohtua tuo se, että vielä tänä vuonna päästään miehen kanssa muuttamaan omakotitaloon ja aidataan piha koiria varten. Se helpottaa mun elämää ihan tolkuttomasti, etenkin sitten, kun vauva on syntynyt. Nuo mun hauvelit kun ei oo mitään pikku fifejä. :) Ja kun muitakin eläimiä on, niin on niiden kanssa niin paljon kivempi asua omakotitalossa kuin täällä kerrostalohelvetissä. Omakotitalokaan ei silti korvaa maatilaa, jonka nyt menetän. Menipäs nyt aiheen vierestä, mutta haitanneeko tuo mittään. :)

Mä pidän peukkuja, ettei enää kellekään tule kp1, paitsi tietysti niille, jotka sitä odottavat. :)

Onpa kurja kuulla, Aeli, että unelmakodista joudut luopumaan. :oops: Mutta ilmeisesti nykyisessä elämässä on asiat mallillaan ja toivotaan, että omakotitaloon päästyänne siitä tulee uusi unelmien koti. :shy:

Huvitti muuten toi ilmaus "kuraan kuallu kuttu", en oo ennen kuullut moista. :joyful:

Mulla täällä kp18 ja eilen aamulla tuntu nippailua vasemmalla puolella. Ja nippailuita ollu tässä pitkin öitä. Harmittaa ku ei nyt niitä tikkuja ole :grin Olis voinnu testata mitä näyttää :rolleyes: Onko sitte 'kasvukipuja' vai itse ovis ? Paljon voimakkaampi 'kipu' vasemmalla, kuin oikeella.

Tosin kun tota kalenteria kattelin, nii sitä edellinen kierto o+ tullu jo kp17 ja oli 32päivän kierto ja nyt viime kierrossa o+ tuli kp19 ja oli 31päivän kierto ???? Saisko yhden tikun tänne, nii kerkeisin asian varmistaa ? :grin Ja viime kierrossa nippailut alko samalla kiertopäivällä, eli kp17. Vai mennääkö samoilla linjoilla kumminkin ?

Noh, näillä mennää. Katotaa tuottaako tulosta, mutta oletan että tää on sitten 32päivän kierto ? :wacky:

Täältä tullaan, piinapäivät ! :grin

Harmi ettet pysty Zara varmistamaan tuntemuksia tikulla. Ei tarttis arpoa. Mulla olis tosiaan testejä vaikka muille jakaa, mut vähän hankala teleportata ne meijän vessan kaapista sulle.:wink

Pitkämielisyyttä piinapäiviin! :)

Takaisin