Kiva kuulla Nessu, että olet pystynyt nauttimaan kesästä myös ilman jatkuvaa yrittämisen ajattelemista. Sitä kun on niin vaikea olla ajattelematta yrittämistä, kun toive on niin suuri. Mua pelottaa edelleen keskenmeno, vaikka näillä viikoilla riski alkaa olla jo melko pieni, kun ultrassakin kaikki oli hyvin. Alkuraskauden oireet olivat lieviä ja lisäksi mulla oli tiputteluvuotoa melkein non-stoppina 10. raskausviikolle asti samaan tapaan kuin keskeytyneessä raskaudessa, mistä johtuen tämä raskaus on ollut psyykkisesti aika raskas. Keskenmenon pelko on ollut hirvittävän voimakas. Ajatus siitä, että joutuisi takaisin lähtöruutuun ja yrityksen alkuun, on ollut ahdistava. Olen mä hetkittäin uskaltanut päästää ajatukset ja haaveet valloilleen ja uskaltanut myös nauttia raskaudesta. Koko ajan ehkä vähän enemmän.
Tuo teidän suunnitelma kuulostaa hyvältä ja toivon, että clomit tuovat teille nyt plussan tikkuun eikä hoitoja tarvitsisi sitä pidemmälle suunnitella.
rv.13+5
Tuo teidän suunnitelma kuulostaa hyvältä ja toivon, että clomit tuovat teille nyt plussan tikkuun eikä hoitoja tarvitsisi sitä pidemmälle suunnitella.
rv.13+5