Starling, miten sattuikaan, että huhuilit kuulumisiani :) Lämmitti mieltä, että muistit.
Olen seuraillut ketjua niin ikään taustalta, kun olen yrittänyt kesällä ottaa etäisyyttä yrittämiseen ja vaan nautiskella kaikesta muusta (mikä on kyllä ajoittain onnistunutkin, mutta pyöriihän vauvajutut aina väkisinkin mielessä).
Mitäs sulle kuuluu nyt?? Ihanaa, että ultrassa kaikki kuten pitääkin. Miten oot voinut?
Meillä alkaa ens kuussa hoidot. Nyt tosin vähän erikoinen hetki menossa, kun menkat pari päivää myöhässä, mitä ei ole tapahtunut puoleen vuoteen. Aiemmin mulla heitteli kierrot paljonkin. Sitten söin pari kk Teroja, joiden avulla säännöllistyi 28-29 päivään. Nyt taitaa olla pvä 30 tai 31. Olen toki myös testannut kahtena aamulla, mutta mulla taitaa olla kotona vain jotain viallisia r-testejä, kun näyttävät kummaa ristiviivaa.
Onko kellään muulla Mammaksi-sivustolta tilatut tai apteekin testit näyttäneet tällaista omituista viivaviritelmää? Häikkää niissä varmaan vaan on, mutta ei vain ole ennen moista tullut vastaan. Tosiaan kaks testiä olen tehnyt ja molempiin ilmestyi tuollainen ristiviiva. Menkkoja ei vain näy eikä kuulu.