Esikoinen toiveissa

Mä alan tikuttaa siinä kp12 jälkeen ihan vaan varmuuden vuoksi. Mäkään en halua hukata yhtäkään kiertoa ainakaan siihen, etten tiedä oviksen ajankohtaa... :oops: Eka yrityskierto ovisplussa tuli kp15 mut sen jälkeen kierto on ollut sen 30 päivää. Toivon kovin, ettei tuosta pitenisi, tää 30 päivää on ihan hyvä. :)

Waterlily, joo jälkitarkastus on kyseessä. Aamulla raskaustesti oli ihan nolla, testasin kun ajattelin että ovistestit on siksi sekaisin että hcg:tä veressä. No, limat lisääntyy tunti tunnilta. Just korkattiin Pre-seed, joten eiköhän tää tästä - on ainakin yritetty parhaamme :)

Baby dust to all!

Onnea paljon Ninni22!! :joyful: Meikä tunnustaa, että pämppäämiseksi se meni häissä, olipahan parhaat häät ikinä missä oon ollu! :smiley-bounce015 :dance018:dance011:dance008:cool05Tein testin sillo la aamuna ja sillon oli se kp24, tänään tein kanssa aamulla ennen töihin menoa ja negaa näytti.. tänään siis kp26 ja itellä kierto oli se 26-34 päivää. Niin kauan ku näyttää negaa, en kyllä rupea elämää rajoittaa, harmittaa se sit jälkeen päin, kun ois voinut kunnolla relata ja bilettää kunnolla :D menkkaoireita ei oo vieläkään, jännä homma! Täällä on kyllä ollu elämä nyt niin ressitöntä, että se on kyllä ollu niin ihana juttu, toivottavasti siitä myös hyötyy nyt :D Huikea 10 päivän loma alkaa perjantaina ja sitten vielä syksyksi koulun penkille, kyllä perjantai sais tulla jo!! :happy: Tsemppiä kaikille ja kivaa alkanutta viikkoa :smiley-angelic008

Mä olin kiltisti kuskina viikonlopun häissä, alkumaljasta join puolet ja ruoan kanssa puolikkaan lasin valkkaria. Ei jostain syystä edes uponnut, niin en väkisin viittiny juoda...juotin miehelle ne. :grin

Mut samaa mieltä oon sun kanssa graisu, ettei elämää voi alkaa elää jatkuvassa "raskauden pelossa", mitä jos tässä projektissa menee vaikka seuraavat viis vuotta (tai loppuelämä)! Hullun maineenhan sitä saa, jos joka tilaisuudesta kieltäytyy ajatuksella "jos mä kuitenkin oonkin just nyt raskaana" :facepalm: Ikä on kyllä meikäläisen kohdalla tehnyt tehtävänsä siinä, ettei se viuna maistu enää entiseen tahtiin muutenkaan. Edellisviikonlopun madafakin darra on edelleen niin tuoreessa muistissa, että menee hetki, että meikä juo taas tositarkoituksella. :hilarious:

Vaihteeksi yövuoroissa, 1/4 pärähti käyntiin pari tuntia sitten. Että tosiaankin perjantaita odotellessa!!! Viikonloppuna ois miehen kanssa jottain spesiaalia yhdessäoloa tarkoitus viettää. Toivotaan et ilmat vähän ees paranis, niin me voitas lähteä meijän vastahankitun veneen kanssa pörisee... :happy112

Ninni, ihania uutisia ultrassa! :happy:

Mäkin taidan tässä palailla foorumille, vaikka olen kyllä juttuja lueskellutkin. Pahoittelut negoista ja onnittelut uusista plussista. En rupea nyt kaikkia selaamaan taaksepäin, mutta voi Katjushka sinä vahva nainen! Toivon todella, että nyt viimeistään olisi jo teidän vuoro :happy:

Otti tosi koville nuo viimeiset kuukautiset. Niistä ihme välivuodoista huolimatta menkat alkoivat oikeasti kiertopäivänä 29 eli kierron pituudeksi tulikin aika normaali 28 päivää. Henkisesti oli kyllä tosi hankala olla ja jotenkin yhden ystävän jutut heidän 5 kuukautisesta oikein hieroivat pettymystä mun naamaan. Ystävä ei kylläkään tiedä että yritys on päällä, mutta silti toisen itseonnittelut lisääntymisen onnistumisesta jotenkin ärsytti normaalia enemmän. Ärsytys kyllä lientyi vauvaa kanniskellessa :shy:

Koska tuo edellinen oti niin koville, niin päädyin olemaan tikuttamatta ovista tässä kierrossa. Loma alkoi ja ovis todennäköisesti sjoittui suurinpiirtein siihen kun mieskin oli jo päässyt mökille ja päästiin sitte rentoutumaan yhdessä. Nyt on siis menossa kp 23/29 eli viikonverran sitä vielä pitää tätiä tai plussaa odotella. Melko stressitön alkukierto siis takana, mutta nyt alkaa taas jännitys nostaa päätään.

:Heartred: Mrsc kp 23/29 (keskimääräinen kierto) yk4

Vautsi, Ninnille onnea! Varmasti maailman ihanin tunne kuulla pienen sydäntä ekaa kertaa <3

Oon teiän kanssa samoilla linjoilla tuosta, ettei voi alkaa elää elämäänsä koko ajan raskaana. Itselläkin tuli viime viikolla lomareissun aikana useampana iltana otettua muutama. Vaikka ajankohta olisikin sattunut "kriittiseen" kohtaan niin olisin kyllä silti ottanut ne muutamat oluset. Tekee ihan hyvää välillä rentoutua ja saada muuta ajateltavaa. Niin kauan kun ei ole plussaa niin elän kyllä ihan täysillä! Enkä nyt tarkoita, etteikö hauskaa voisi pitää ilman alkoholiakin.

waterlily, on mulla o-testit käytössä. Aloin testailemaan tuon reissun takia vasta kp13, sen jälkeen oon joka päivä saanut vain haalean hailuran tikkuun. Eniten itseäni hämää se, että jos en olisi saanut negaa olisin tuntemusten perusteella veikannut oviksen olevan nyt. Mulla on nyt eilisen ja tän päivän tuntunut jomotusta alamahassa ja pientä nippailua sivuilla. Ota tästä nyt sitten selvää.. Luulosairaus voisi olla aika kohdalle osuva diagnoosi :D

Haha Naskali, mä liityn myös luulosairaiden kerhoon !! Alavatsaa nimittäin jomotellut oudosti eilen illalla ja tänään pitkin päivää :grin peittoja kyllä heilutellaan nyt säännöllisesti. ... jos vaikka kumminkin :p

Jaa että muillakin on haasteita jaksaa odotella ovisplussaa - en siis ole ainut :)!! No, tsekkasin tuolta Luomupimun blogista noita limajuttuja, ja tulin johtopäätökseen että nyt olis niinku kp 9-11 eli "lisääntyvän liman kausi", kun tavara on hiukan liimamaista ja tahmeaa. Jos näin on - pitäis ovisplussaa tulla 2-3 päivän kuluessa. Pidetäänpäs sille peukkuja!! Meillä on tuolla tuota taika-preseediä, että eiköhän me tänäänkin vahvisteta parisuhdetta!

Kärsivällisyyttä ja lempeää mieltä kaikille. Hyvin tää menee!

Baby dust to all - myötätuulessa plussaa päin!

Katjusha mäkin luin tänään noita luomupimun limajuttuja :grin .. kärsivällisyyttä tää todella vaatii... ja uskoa siihen, että kyllä meidänkin vuoro vielä on... :)

Onko Nessusta kuulunut mitään hetkeen?

Tätä ketjua olen harvakseltaan nyt taustalta seurannut! Kaikille toivon pikaista plussaa! Me käytiin viime viikolla nt-ultrassa, jossa kaikki hyvin. :)

Starling, miten sattuikaan, että huhuilit kuulumisiani :) Lämmitti mieltä, että muistit.

Olen seuraillut ketjua niin ikään taustalta, kun olen yrittänyt kesällä ottaa etäisyyttä yrittämiseen ja vaan nautiskella kaikesta muusta (mikä on kyllä ajoittain onnistunutkin, mutta pyöriihän vauvajutut aina väkisinkin mielessä).

Mitäs sulle kuuluu nyt?? Ihanaa, että ultrassa kaikki kuten pitääkin. Miten oot voinut?

Meillä alkaa ens kuussa hoidot. Nyt tosin vähän erikoinen hetki menossa, kun menkat pari päivää myöhässä, mitä ei ole tapahtunut puoleen vuoteen. Aiemmin mulla heitteli kierrot paljonkin. Sitten söin pari kk Teroja, joiden avulla säännöllistyi 28-29 päivään. Nyt taitaa olla pvä 30 tai 31. Olen toki myös testannut kahtena aamulla, mutta mulla taitaa olla kotona vain jotain viallisia r-testejä, kun näyttävät kummaa ristiviivaa.

Onko kellään muulla Mammaksi-sivustolta tilatut tai apteekin testit näyttäneet tällaista omituista viivaviritelmää? Häikkää niissä varmaan vaan on, mutta ei vain ole ennen moista tullut vastaan. Tosiaan kaks testiä olen tehnyt ja molempiin ilmestyi tuollainen ristiviiva. Menkkoja ei vain näy eikä kuulu.
ImageUploadedByVau Foorumi1438102132.197200.jpg

Terve Nessu, mitä hoitoja teillä on tiedossa?
Itse yritetään nyt keskenmenon jälkeen luomuna, mutta sitten jossain kohtaa otetaan pakastimesta viimeinen IVF-alkio käyttöön.

Kiva kuulla susta Nessu pitkästä aikaa! Onpa erikoisen näköinen tuo sun testitulos... o_O Jos ootkin nyt niin raskaana ettei testipuikkokaan voi uskoa sitä! :joyful: Toivotaan selventävää tulosta toisella testillä.

Katjusha, olette tekin joutuneet kovasti tekemään töitä raskauden eteen. Josko se nyt tärppäisi luomuna - ja toisaalta onhan teillä onneksi alkio jemmassa myös. Miten pitkään teillä on ollut yritystä kaiken kaikkiaan?

Meillä siis tehty jo aiemmin kaikki perustutkimukset, simppahommat, aukkarit, verikokeet, hormoniseurannat yms., ja nyt ens kuussa aloitellaan ensin suun kautta napsittavilla hormoneilla (Clomit). Jos eivät tepsi, parissa kuukaudessa vaihdetaan piikitettäviin hormoneihin ja jos sekään ei riitä, sitten kai alkionsiirto edessä.

Meillä ns. selittämätön lapsettomuus. Kummastakaan ei löytynyt mitään varsinaista vikaa. Ainoa löydetty häikkä oli mun hormonitasossa oviksen jälkeen. Follit kyllä kehittyy hyvin, mutta mun hormonitaso oli sen jälkeen ainakin seurantakierrossa liian matala raskautumiseen.

Ohho minkälainen Nessun testi.... toivottavasti ymmärtää vaakaviiva kääntyä pystyyn seuraavassa testissä! :)

Pakko napailla sen verran, että tilasin eilen iltapäivällä raskauskeijusta ovistestejä ja ne olikin tulleet jo tänään postilaatikkoon !! :) nyt pääsen parin päivän tauon jälkeen testaamaan myös liuskoilla. . Jos vaikka olis viiva tummunut. . Noi on tosin erimerkkisiä kun mun viime testit, mutta mutta... pissanpidätys iltaohjelmassa :grin

Nessu, hyvä pläni :)
Me ollaan myös ns. selittämätön lapsettomuus -ihmisiä, toki nyt olen jo sen ikäinen, että saa tosissaan tehdä töitä että tarttuu! Mutta ollaan oltu ilman ehkäisyä vuoden 2006 alusta ja pitkä polku on takana. Nyt menossa 5. IVF -kierros, ja käytössä lahjamunasolut. Aikamoistahan tää on - mutta onneksi useimmille onni osuu kohdalle aiemmin. Lie olemme se äärimmäinen tapaus, se marginaalinen 1%.

Mutta kiva jos palailet juttuihin mukaan, saadaan ryhmässä toinen toistamme kannustaa :)

On teillä kyllä katjusha pitkä taival takana. ..koko sydämestäni toivon, että tämä olisi teidän vuosi saada pieni ihme alulle!:Heartpink

Onko joku teistä tikuttanut ovista läpi kierron? Mulle tulee ovistikkuun niin vaaleeta toista viivaa että sitä hädin tuskin näkee. ..Viime kierrossa en noin vaaleita saanut...kellään muulla kokemusta ja osaisi sanoa missä kierron vaiheessa lh olisi noin alhaalla? Nyt kuitenkin jo kp 16/28...

Takaisin