Esikoinen toiveissa

Kirveli, mulla on maca auttanut emättimen kuivuuteen. Vielä ei oo himot heränneet, mutta suhtaudun yhteiselämään käytännöllisesti, enkä odottele milloin huvittaa :) joka toinen päivä on nyt tahti ja sillä sipuli!

Katotaanpa että tuleeko sitä ovista sitten jossain kohtaa. Ainakin on oltu "iholla", tekee parisuhteelle hyvää :)

Onnea ja menestystä kaikille, lemmenleikkeihin, TWW:hen ja odotukseen :)

Terkut tännekin puolelle! Olen jäänyt tänne taustailemaan, kun töissä ollut ennen lomaa melko häslinki.. mutta nyt se on kuitenkin se loma sitten! :)

Yk 12 menossa ja melko "löysin rantein" mennään tämä kierto. Jostain syystä en enää usko yhtään luomuplussaan, nyt kun tuo "maaginen" vuosi on yrittämällä yritetty :( Ovista oon tikuttanut kp 14 alkaen (eilen) ja tänään kp 15 jo viiva tummuu, mut negaksi vielä jää. Oletan oviksen saapuvan sunnuntaiksi, kp 17. Talletuksia on jemmassa taas tälläkin kertaa, katsotaan miten käy! Pessimisti ei pety jne :D

Jos tästä kierrosta ei "tapahdu", niin ensi kierrosta joko inseminaatioon tai muihin pillerinpyörityksiin. En uskonut tähän tilanteeseen ikinä joutuvani, mutta näillä mennään. Ei tätä lapsettomuutta kellekään toivo :(

No, kaikesta huolimatta oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Hileinen kp15/32 yk 12

Hileinen, eihän sitä usko ennenkuin omalle kohdalle sattuu. Askel askeleelta eteenpäin. Lohdullista on, että useimpia pareja voidaan auttaa :)

Myötätuulta kaikille!

Toivotaan, Hileinen, ihmettä tapahtuvaksi, ettekä joutuis hoitoihin lähtee. Toisaalta se ei välttämättä tarvitse kuin sen pienen lääketieteellisen tuuppauksen lähteäkseen alkuun. Vuosi on älyttömän pitkä aika kestää tätä toivon ja pettymyksen vuoristorataa, en voi kuin toivottaa jaksamista jatkoon. :hug013Perässä tullaan...

Katjusha kova on tahti teillä, toivottavasti ei ala maistua puulta missään kohtaa. :shy: Mut pakkohan se on ottaa kovat keinot käyttöön, jos ei lempeämmillä tule toivottua tulosta. :) Me kun ollaan niin kovin alussa tässä touhussa, niin koitan olla painostamasta miestä liikaa. Toki teen tiettäväksi aina mahdolliset tärppipäivät, mutta muuten menemme fiiliksen mukaan. Ja niitähän on nyt ollut! :cool05

Kiitokset Kirveli ja Katjusha! Toivon, että tämä kesäloma edesauttaisi projektiamme hieman, kun työstressi väistyy.. noh, nähtäväksipä jää! Askel kerrallaan! :)

Kirveli, olen ikävä kyllä niin vanha, että se on nyt tai ei koskaan. Moniin asioihin voimme vaikuttaa mutta ikääntymistä ei voi pysäyttää. Kymmenen vuotta tässä on odoteltu, mutta eiköhän se vielä siitä :)

Baby dust to all!

Aeli, mikä siellä on tilanne? Eiköhän siellä masussa oo kuitenkin kaikki hyvin. :Heartred On kyllä tosi pitkä aika odottaa jos ar-ultraan ei pysty menemään!

Haiidi, hieno juttu että ei ollu pikkunen vuoto mitään vakavaa!

Hileiselle ja muille pitkään yrittäneille paljon tsemppiä ja voimia! :Heartred Kyllä se plussa sieltä tulee tavalla tai toisella!

Täällä mennään 7+0 ja ens viikolla olis eka neuvola.

Moikka! Täällä ei ole oikein minkäänlainen olo.. Normaalisti tissitkin tulee kipeiksi ajoissa ennen menkkoja, kun on sentään jo kp 24. Ajattelin olla selvinpäin häissä, mies saa juoda sitten miunki puolesta:) Keskityn ruokapuoleen ja sitä riittää tänään olevissa häissä :hungry: Tein tänään testin huvikseen ja negaahan se tottakai näytti! Mutta tosiaan outo olo, kun menkkaoireetkin alkaa aina hirveen ajoissa niin nytpä ei oo näkyny ja ainoa oire ollu tuo jäätävän turvonnu maha, turvotus alkaa ihan alhaalta.. Kaikille mukavaa viikonloppua ja pidetään mieli korkealla! :dance011

Mulla on nyt tuo kotidoppleri, joten sillä voin kuunnella aina, kun haluan. On se silti toki kamalan pitkä aika oottaa ekaa ultraa. Etenkin nyt, kun vaikuttaa siltä, että masusta kuuluu kahdet sydänäänet. Keskeltä ei tosiaan kuulu mitään, mutta oikealta ja vasemmalta. Ja toiset on aavistuksen hitaammat. Toki on myös mahdollista, että mulla on istukka tuossa ihan keskellä ja että pikku kaiffari liikkuu aina sen verran, että sydämenlyönnit hidastuu tai nopeutuu sen myötä. :) Noh, eipä sillä lukumäärällä ole mitään väliä. Tulee sitten yksi tai vaikka neljä, niin tervetuloa. Yhtä odotettu(ja) silti. :)

Hileinen, tuo odottaminen noin pitkään on tuskallista. Mutta se on silti vielä ihan mahdollista. Yritä sinäkin hetkeksi saada ajatukset pois ja vain nauttia seksistä. Ja jos hoitoihin menette, niin kuten Kirveli jo sanoikin, ihan pienikin tönäisy voi riittää. Ei se välttämättä vaadi vuosien hoitoja. Yritä olla luottavainen. :)

Haha graisun teksti vois olla suoraan mun näppikseltä sillä erolla, että en oo tehny testiä. :hilarious: Häihin siis matkalla kuskin roolissa ja menkkaoireet loistaa poissaolollaan! Kp taitaa olla 25.

Aeli aika hurjaa jos mahassa oliskin tuplaylläri! :wideyed: Ehkä toivotaan kumminkin että kuulet omat sydänäänet toisena. :)

Hirmuisen suuri plussapuhuri ja tsemppiaalto täältä teille jo pidempään yrittäneille :Heartred

..Itsellä nyt kp 13/28. .mökillä ollaan ja ulkohuussissa oviksen tikuttaminen oli hiukkasen hankalaa :grin jotenkin se kuitenkin kai onnistui...mmutta ei vielä hymynaamaa. .. viimeksi o-plussa napsahti kp 14.. se ero viime kiertoon havaittavissa, että nyt on kosteutta riittänyt:p kkm jälkeen ollut turhankin kuivaa...Ehkäpä tää olis hyvä merkki..:oops:

Ei ne mun omat ole. Se on kokeiltu (otettiin aikaa). Mun omat sydämenlyönnit myös kuuluu vain sydämen kohdalta. Mistään isosta valtimostakaan en oo tuollaista saanut kuulumaan. :) Kaksoset ois ihan tervetulleet. Suurperheestä me molemmat haaveillaan, niin sehän se ois hyvä alku. :D :D

Aeli, jännää ! :) Kauan sulla on vielä ultraa ? Tupla onnea ! :wink

Täällä kp15 ja uskon, että ovis on sillo kp19-20, eli viikonloppua ja viikon vaihdetta taas odotellessa ja sattuu mukavasti taas vapaata olemaa ja isännällä synttärit :happy: Jos se sattuis vaikka synttäritaikoja tekemää :wink

Mä jo niin kovasti sitä plussaa jo kaipaisin ! :sad001 Mä oon kohta kokonaa valmis unohtamaa koko touhun... Vaikka tässä 'vasta' on 6kk eteenpäin menty, nii alkaa henkisesti syömää... Meillä piti laskettu aika olla elokuun 13 päivä, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että tädin vierailu pitäis sattua sillo kohalle. Mikäs oliskaa parempi päivä...

Vaikka mä olin motivoitunu pitkää odotuksee, nii silti sisimmässäni uskoin, että 6kk sisää olis jo uusi pikkunen ilmottanu tulostaan, mutta ei. Sattuu kohalle, jos sattuu...

Ajattelin kumminki yrittää mahollisimman kevyin mielin selviytyä tästä viikosta, piinapäivistä puhumattakkaa... Tosin yritän kyllä jättää sen piinailunki pois mielestä ja purkaa kiukun salilla... Toivon, että siinä olis lääke tähän mun pikkusee pääkoppaa. :sour:

Ja pahottelut omasta navasta ja kiukuttelusta...

Zara kiukuttele rauhassa, niin mäkin oon tehny ja huomannu sen helpottavan oloa. Ymmärrän hyvin että odotukset on ollu korkealla, kerta yhden plussan jo ootte saanu. Toivotaan nyt kovasti, että miehen synttäripäivässä on tarvittavaa taikaa! :happy:

Aeli noniin mikäs sen parempi sitten kun suurperhettä perustamaan! :wink Kaksosista meijän toivottu lapsiluku täyttyisi kerrasta. :)

Täällä menossa kp 29/30(oletettu) ja menkkoja odottelen siis keskiviikkona alkavaksi. Ei erityisiä oloja, oon kyllä parhaani mukaan yrittäny olla myös miettimättä jokaista nippausta, ne kun voi aivan yhtä hyvin olla pms-oireita. Tällä hetkellä yllättävän levollinen olo, mut kyllä se masis sieltä tulee taas menkkojen mukana ihan yhtä varmasti kuin aurinko nousee aamulla... :grumpy: Tsemppiä silti taas ihan kaikille!

...omanapailua. ..pahoittelut. ..kp 15/28 ja ei ovista...en ymmärrä mihin se nyt on jäänyt... alkaa heti pelottaa että entäs jos mä en ovuloikaan joka kierrossa :( ...tai ainakin kierto tulee nyt sit olemaan pidempi kun ton 28 päivää ja sekin ärsyttää.. just kun aattelin että kierto on tasoittunut.. luskatestitkin loppui niim en nää vahvistuuko viivat..on vaan noita cb:n hymynaamallisia testejä...talleteltu kyllä ollaan ahkerasti. .Kun mieli on tehnyt..kaikki toivo siihen että huomenna o-testi jo hymyilisi... oviksesta menkkoihin mulla on 14 vrk joten sit olis 30 pvän kierto.... ihan pisimmillään mulla on joskus ollut 35 päivää mut siitä on jo pari vuotta.. toki sekin on mahdollista että mun ovis onkin ollut jo aiemmin
.. Testit kun aloitin vasta perjantaina. .. Hitto mitä säätöä! Argh .
tsemppiä muille o:n metsästykseen ja piinapäiviin :)

Mulla on sama kp menossa kuin sulla waterlily, ja aika samat tuntemukset tuon oviksen suhteen.. Paitsi ettei mulla oo hajuakaan, milloin sen oviksen kuuluisi tulla tai tuleeko ollenkaan kun on eka luomukierto kyseessä. Ja mullakin kävi mielessä, että jos olikin jo aikaisemmin? Miksei voi olla sitä kristallipalloa ihan meillä jokaisella? :grin Tsemppiä huomiseen, että tulisi se hymynaama!

Waterlily, voi sua - itse piinailen samanlaisen haasteen kanssa. Limat lisääntyy, mutta viiva ei vahvistu eikä hymynaamaa ilmesty. Mulla on perjantaina lääkäri ja ultra, mutta katsotaan jos se ovis tupsahtais ennen sitä :)

Kiertopäivistä en tiedä, kun takana on km. Mutta viimeksi joulukuussa, kun luomuna yritettiin - tuli ovisplussaa päivänä, jolloin ovulaatiolimaa oli kohtuuttomat määrät. Olin jo luopunut toivosta ja lakannut testaamasta. No ovisplussa tuli kp 17 ja kierto oli 30. Sillä perusteella voisin kuvitella, että ovulaatio ei ole livahtanut vielä ohi :)

Baby dust to all! Jospa me kaikki oltais pian paksuna ja pitkään!!

Naskali, se kristallipallo olis kyllä hyvä :p onko sulla o-testit käytössä? :)

Katjusha, luotetaan siihen että limat enteilee hyvää! Meille molemmille :happy: mä jo sanoin miehelle, että jos nyt ovis jää jostain syystä tulematta niin sit suunnataan yksityiselle. .. en halua hukata kuukausia. .. pikkasen meinaa stressata tää asia :oops: mutta uskotaan nyt että se ovis meidät löytää!! Onko sulla ultra km:n jäljiltä vai muusta syystä?

Takaisin