Esikoinen toiveissa

Aeli, kannattaisiko sun soittaa päivystävään neuvolaan ja kertoa asia toiselle terkkarille ja sanoa että sua todellakin ahdistaa se asia.. mä ainakin oon soittanu päivivystävän neuvolan puhelimeen jo pariinkin otteeseen ja aina saanut ihanan vastaanoton. Ja ne on oikein sanonut puhelun lopuksi että aina voi soittaa jos joku mietityttää :)

Graisu, olishan tuossa kavereiden hevosia joita ratsastaa, mut en oo kaivannut hevosen selkään. Mulla jäi aktiivinen ratsastus jo aika kauan ennen tuon oman kasvatin pois laittoa ja oon muutenkin ollut aina enemmän kiinnostunut siitä hoitopuolesta. Täti tietty haaveilee omasta heppatytöstä, jolle voisi aikanaan hankkia sen oman ponin, mitä mammakin vois käydä lääppimässä ja kuskaamassa kisareissuilla... :wink Waterlilykin hevosihmisiä, onpa samaan ketjuun eksynyt monta hullua! :wink:p

Katjusha niin tiedä häntä, vauvantekoa treenattiin dpo -1 ja 0, eli se kaikkein optimaalisin -2 jäi hyödyntämättä. Ja tosiaan lauantaina kyllästin kropan valkoviinillä, et itellä ei oo tähän kiertoon suuria odotuksia.

Aeli olipa kurjaa palvelua neuvolassa. :sad001 Usein tulee mieleen näitä juttuja lukiessa, että terveydenhuollon ammattilaisille tarvittais ehdottomasti lisäkoulutusta asiakkaan kuulemiseen ja empaattiseen kohtaamiseen liittyen...vaan raha se on mikä ratkaisee kai siinäkin touhussa.:sorry:

Voi ei Aeli :( kyllä suututtaa ja harmittaa sun puolesta! ! Toivottavasti valituksesta olis apua! Olisko sulla ketään joka vois osallistua yksityisen kustannuksiin/haluaisi auttaa? Omat vanhemmat tms? Mun kotipaikkakunnalla eka ultra on kaikille jo viikolla 8...en ymmärrä miksi niin ei ole jokapaikassa :(

No on kyllä outoa Aeli :eek: Mäki oon ymmärtäny asian niin, että jos keskenmenoja ja tuulimunaraskauksia on se kolmeki takani, nii pääsee neuvolan kautta varhaisultraa. Mutta tietonen en oo siitä, että miten täällä päin, jos keskenmenoja ym, nii pääseekö... Vois sitten itte kysyä, kun tarve tulee.

Ja täällä varhaisultrat maksaa 160-180e, että saa nähdä kyllä mitä kukkaro siihen sanoo, kun aika on. Mun mielestä aika törkee hinta, kun jossaa kunnilla pääsee 80e.......

Ja kommentti hevosista. Mä olin itte kanssa joskus ihan hulluna hevosii ja harrastinki yli 6v, talleilla ja sit sukulaisen ravurista pidin huolta. Joskus kyllä kaipaa hevosten kanssa olemista ja tekemist. Eihä sitä koskaa tiiä, jos vaikka innostuiski uudestaa :grin

Alkoi kyl jännittää maanantainen ultra ja se hinta! Aiemmin oli n 90e, mutta nyt meen eri lääkärille ja lääkärit saattaa ottaa eri palkkiot, eli voi tulla nyt paljon kalliimmaks. :nailbiting:

Taitaa tää kymenlaakso olla sit yks kalleimpia paikkoja... Noh, tiedustelun tarvetta odotelessa :grin
Mutta uskon, että täällä ei halvemmalla pääse... On varmaa aika sama sitten, ajatko johku kauemmas ultraa vai maksatko koko könttisumman.

Voi apua täällä heppa ihmisiä,ihanaa!:) itse myös! Oma lopetettiin viime lokakuussa,oli niin kova pala et pari kertaa vaan selvisin sen jälkeen hepan selkään..sittepä se jäi. Nyt aikaa taas vähän mieli tekeen hepan selkään,jospa sitä kävisi harjailemassa ja vauvan synnyttyä taas selkään,jos sillon innostus palannut :) heppatyttö -aina heppatyttö ;)

Aeli,tosi kurjaa,ärsyttää sun puolesta!!:/ hyvä että annoit palautetta! Onkohan mahdollista jonku auttaa varhaisultra maksussa?

Uusi soittokierros neuvolaan ei tuottanut sen parempaa tulosta. Vastaus oli taas sarjassamme "Ei meillä täällä Turussa...." -_-

Mulla on ollut vähän liian kova vauhti päällä. Tänään sit kroppa pisti pysähtyyn, kun iski aivan julmettu virtsatietulehdus. Töissä tuli itku, kun oon niin väsynyt taistelemaan siellä. Ei ole tarpeeksi työntekijöitä, niin syyllistetään ja vaaditaan vaan olemaan töissä. En pystynyt. Löin luukut kiinni kahden tunnin jälkeen ja lähdin lääkäriin. Toisen työpaikan esimiehen kommentti oli "Mä arvasin!", kun mä soitin. Helvetti, kun on kivat duunipaikat. :(

Mut ei niin paljon pahaa, etteikö jotain hyvääkin. Mä kuulin pikkuisen sydänäänet just äsken ihan ekaa kertaa! :D Posti toi kotidopplerin, enkä uskonut, että vielä kuuluis, mutta kyllä se sydän siellä puksutti hyvään tahtiin! :) <3

Aeli millä viikolla oot? :) ja paljon se sydän löi minuutissa?
Siis ihan paska duunipaikka, huono pomo :(

Haiidi toivotaan että olis harmitonta, ei sentään ole kirkasta verta! :( mutta on varmasti stressavaa ja ahdistavaa!

Aeli, hienoa että sait sykkeen kuuluviin :) varmasti unohtumaton hetki :happy093
Haidii, hirveästi voimia ja tsemppiä !!! Toivottavasti olis harmitonta. ...:Heartpink

Haiidi93, 7.rasjausviikolla istukan kehittyminen voi aiheuttaa vuotoa. Toivomme, että on esim sitä ja asiaankuuluvaa.

Tsemppiä, tiedän että vaikea pysyä tyynenä mutta yritäthän parhaasi.

Hienoa Haiidi että vuoto on loppunut! On varmasti stressaavaa aikaa tuo alku.

Täällä dpo 9 eikä sitten minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Mietin tuossa jo, että kun viime kierrossa oli oviksesta menkkoihin tosi vahvana oireita (keltarauhasen toimintaan liittyviä?) niin kertooko se kropan ajoittaisesta prakaamisesta et nyt ei taas ole mitään...? :nailbiting: Ainoa muutos viime kiertoon nähden on himojen lisääntyminen, mutta senkin voi laittaa aloittamani macan piikkiin. :)

Takaisin