Esikoinen toiveissa

Moikka taas super pitkästä aikaa! :) mä jotenkin koen "velvollisuudeksi" tulla tännekin välillä kertomaan miten menee, kun tämän ketjun aikanaan aloitin vaikken enää kauhean aktiivisesti täällä foorumilla ole kerennyt olemaan enkä seurailemaan mitään muutakun välillä tota jouluvauvaryhmää. Toivottavasti kukaan ei pahastu.

Ihan aluksi paljon onnea plussanneille!! :) mä koitin vähän selailla tilannetta (kännykällä), mut en oikeen päässyt perille ketkä kaikki on plussannut. Onnea jokatapauksessa ja tervetuloa uusille :) niitäkin nimiä näytti muutamia olevan, toivottavasti visiitti jää lyhyeksi.

Pahoittelut muille!

Täällä on puoliväli saavutettu ja 20+1 tänään! Rakenneultra häämöttää reilu viikon päässä, mutta me (lähinnä minä) olin niin malttamaton että halusin käydä jo yksityisellä vakoilemassa siinä 4d ultrassa pikkusta vähän ennakkoon. Se oli jo aivan pieni ihminen, painoarvio 300g ja pituus reilu 20cm :) mitään rakenteellisia juttuja siellä ei sen tarkemmin katsottu kun että käyrillä kasvaa ja vastasi viikkoja. Ja saatiin tietää myös sukupuoli. Me saatiin varma tyttölupaus :) eli prinsessaa odotellaan <3

Ihanaa vkoloppua Kirveli! Nautiskele! :Heartred On ollut ovikset suurimmaksi osaksi selkeät ja samaan aikaan, muutaman päivän heitolla. Mutta kuparikierukan vaikean poiston jälkeen alkukesästä tuli viikon ajoissa 1pv minimenkat tms. Tein rtestin varmuudeksi vkon päästä, se oli nega. Nyt on kp20, eli tuskin on mitään enää tuloillaan. Jospa jäi vaan välistä koko touhu. Uutta kiertoa odotellessa siis.

Hurjasti onnea Sarina1, ihanaa, pikkutyttö tulossa! :Heartpink

Ensimmäisenä,ihana kuulla susta sarina! Onnea loppuraskauteen! Ootan niin kovasti että itekkin pääsen puoliväli ultraan,vielä 4viikkoa ootettavaa :) mulla on kotidobleri jolla olen sit kuunnellu aina välillä :)

Sitten,onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! <3 pahoittelut muille.

Täällä käyn aina välillä teijän juttuja lukemassa :)

Onnittelut täältäkin Sarina :)

Täällä kp8, joten mahdollisiin tärppipäiviin vielä matkaa.
Ja mun pitäis tänää loman jälkee mennä töihin !! Yhtää ei nappais, koska viikonloppuna sai pienestä 'kaaoksesta' kuulla, joten tarkottaa ylitöitä,ylitöitä...

Mä ajattelin kumminki tän kierron taas rauhassa katella, ahkeralla harjoittelulla :wink Tein itelleni myös pienet lupaukset, mistä kyllä yritän pitää kiinni :p Ehkä liikunta vähän helpottaiski enempi ja vähentäis pinetä stressiä, jos havaittavissa on ? :grin Tai ehkä tän viikon aikana huomaa töitten puolesta, että tulee varmaa muuki stressitaso nousemaa...

Ja Kirvelille peukut pystyy, jos tää olis se kierto sitte sulle :) ja tietty meille muillekki :wink

Ja sellasen lupauksen kanssa ajattelin pitää, että testaan vasta sitten, kun menkat myöhässä on ja sen mä nyt pidän siihen päivää asti, jos sattuu tulemaa. Yks tikku tuolla tallessa on ja pysykööt siellä, nii ei tarvi kaikkia marketteja joka kukkausi kierrellä ja tikkuja ettiä :grin

Hauskaa viikkoa naiset ! :) Kovasti peukkuja meille !! :shy:

Zaran kanssa ollut kovin samanlaisia ajatuksia :) täällä myös kp 8 ja vähän rennommin mielin yritän ottaa tämän kierron... Myös ajattelin etten testaa ennen menkkojen myöhästymistä, mutta saas nähdä onnistuuko :D
Ninni tulethan sitten kertomaan tänne ultrakuulumiset kun sinne asti pääsette! :)

Täällä kp 22 ja dpo 5. Maha ollut tänään ku ilmapallo ja housut kiristäny inhottavasti. Mä kyl luulen että mahdolliset kiinnittymisyritykset huuhtoutuivat lauantaina viinin mukana, sen verran reippaasti tuli otettua... :hungover: Krapula oli myös pahempi kuin aikoihin, pitkän aikaa suunnittelin vessanpytyn halaamista, mutta se meni onneksi sit ohi.

Sain töistä mukavia uutisia, hommia olis tarjolla pitkälle kevääseen asti, ja sitten alkaakin jo vakkareiden kesälomat pyöriä (oon siis määräaikaisella sopparilla, mikä päättyy 30.9.). :) Mukavampi tätä vauvaprojektiakin harrastaa kun on talous tukevalla pohjalla.

Täällä kp 19 ja maha ihan järkyttävän turvonnu :D varmaan syöny liikaa jäätelöä ja herkkuja! Ite tässä pohdin, uskaltaako ystävän häissä tulevana lauantaina ottaa mitään alkoholia.. mitä muut ootte mieltä? Sillo lauantaina ois kp 24, onko liian aikaista tehdä eka testi jo sillo?

Mahtavaa Kirveli!! Työkuvioiden jatkuminen on niin helpottavaa!! :) onnea!!

Kiitti graisu on se mukava kun on yksi huoli vähemmän, mistä kerätä stressiä. :rolleyes: Mikä dpo sulla olis silloin lauantaina? Onhan jotkut saanu vissiin plussia jo dpo 9-10, mut voi olla ettei näytä vielä niin aikaisin oikein. Mä oon itse asiassa myös menossa häihin ens lauantaina, ja silloin aion olla lähes kuivin suin, ihan kylläkin jo siksi, että on työpäivä sunnuntaina...

Niinpä! Työt kyllä ressaa yllättävän paljon! En oo ihan varma siitä mones päivä se lauantain dpo on, kun en testannu ollenkaa tällä kierrolla, mut se liikkuu siinä 9-11 välillä.. niinpä. Teenpä silti varmuuden varalta, vaikka negaa varmasti näyttää :D joo työpäivä on kyllä hyvä syy olla juomatta! Itekin lupasin mennä ratsastaa entisen työkaverin hevosen sunnuntaina niin eipä kauheasti haluta olla krapulassa hevosen selässä :D

No ei varmasti haluta! Mullakin on hevostausta, viimeisimmästä omasta luovuin kaks vuotta sitten ja nyt elän huoletonta eli hevosetonta elämää. ;)

Oij ihanaa!! Joo se on kyllä nii sitovaa touhua, että kyllä oppii arvostaa huoletonta hevosetonta elämää sen hevollisen jälkeen :D mut on siinä puolensa ♥ saatko käydä ratsimassa muiden hevosia tällä hetkellä? Mullakin oli joskus oma, jouduin siitä sit luopumaan, kun lähdin opiskelemaan kotoa toiselle paikkakunnalle..

Onnea Kirveli hyvistä työuutisista :) piinapäivät lähestyy siis ainakin kirvelillä ja graisulla, hurjasti plussatuulia molemmille! !!!! :)
Täällä myös yksi ikuinen heppatyttö. .tosin en huoleton ;) oma tamma löytyy ja aiheuttaa kyllä huolta säännöllisin väliajoin :D
-waterlily kp 9/28 -

Huomenta,
Onko niin että Kirvelillä on kiinnittymispäivä käsillä? Mulla on tuntunut molemmissa raskauksissa kiinnittymistuntemuksi 7-8 dpo. Ekalla kerralla sain olemattoman hailun 18 dpo vaikka verikoe 108IU/ml. Tokalla kerralla olin niin henkisesti kolhiintunut, etten testannut kotona aluksi lainkaan vaan vasta verikokeen jälkeen (seurailin tilannetta).

Olen seuraillut keskenmenon jälkeen hcg:n poistumista, ja ilokseni totean että sepä on varmaan painunut jo tuollaiselle "ensitestin" tasolle. Viime viikon torstaina tuli vielä vahvat viivat. Olen huojentunut... Mulla on ensi viikon perjantaina lopputarkastus.
Harjoittelimme vauvantekoa illalla, ja kyllä se alkaa pian luomunakin sujumaan :)

Baby dust to all - myötätuulessa plussaa päin

Bb ja Sarina, paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :happy:

Kirveli, onnea työn jatkumisesta. Viime vuonna mäkin tein vielä määräaikasia sopimuksia toisen perään eikä aina ollu ees täysiä tunteja niin kyllä se vaan tuntu hyvältä jos sai pitkän pätkän sovittua. Ja tosi hienoa jos nyt on ainakin vuodeksi töitä tiedossa! :)

Ensimmäinen neuvola takana. Lähdin sieltä pettyneenä ja kiukkuisena. En pääse varhaisultraan, vaikka takana on liuta keskenmenoja ja muitakin riskitekijöitä (esim. riskit monikkoraskauteen ja mulla on kaksi reumaa....). Mitään mahdollisuuksia mulla ei ole maksaa Turun yksityisen puolen varhaisultraa. :( Kuukausi tässä pitää vielä jännittää, panikoida ja stressata, että onko kyydissä ketään, ja jos on, onko elossa tai onko useampia. Lähetin palautetta Turun kaupungille omalla nimelläni ja yhteystiedoillani.

Eikä se neuvolantäti kyllä oikein osannut laskeakaan. Ei se tajunnut, että ensi vuosi on karkausvuosi. Noh. Aivan sama. Eipä tuolla lasketulla ajalla mitään merkitystä ole. Tuskinpa se silloin kuitenkaan syntyy. Täti siis laski sen olevan 2.3.2016.

Nyt ei muu auta, kuin yrittää olla rauhallisena (täysi mahdottomuus mulle) ja koittaa toivoa, että kaiffari pysyy kyydissä.

Muoks. Sorry omanapailu. On vaan niin turhautunut olo. :/

Muokattu viimeksi:
Pitkään aikaan en oo tänne kommentoinu, enkä oo pysyny perässä mitä kaikkee on tapahtunu!

Mutta Aeli, ihan järkyttävää!! Miten voi olla mahollista ettet pääse noilla taustoilla? :O Hyvä, että teit valituksen, ei kuulosta kovin ammattitaitoselle terkkarille! Ärsyttää kyllä sun puolesta! :( Sinne nt-ultraan on hitonmoinen odotus!

Takaisin