Graisu sulla olikin sit oikein kunnon ovisoireet, toivotaan että tärppää! :) Itellä kans ollut Nuvaringin lopettamisen jälkeen kierrot aika epäsäännölliset ja kun en oikein ovisoireitakaan tunne, niin oon kokenut parhaaks tikuttaa. Ja onhan siinä jotain jännitystä, kun saa edes siihen ovistikkuun ne kaks viivaa...
Arwen se on juu kumma, miten yhtäkkiä kaikki naiset ympärillä alkaa puskee vauvoja kun oma yritys on alkanut.
Onko sulla kuitenkin säännöllinen kierto et voit luottaa oviksen tulevan samoihin aikoihin joka kerta?
Toi joka toinen päivä touhuilu on just optimaalinen tahti ymmärtääkseni. Meillä ollaan yleensä aika aktiivisia makkarissa, mut väsymys ja stressi kyl verottaa toimintaa sielläkin välillä. En tiiä oltaisko jaksettu ryhtyä puuhiin just näinä päivinä muuten, ellen olis ovista tikuttanu. Eihän sillä raskaudella semmonen hätä ole, et sen takia pitäis joka kierto hyödyntää, mut luulen et mun pääkopalle ei sovi ajatus "hukkaan heitetyistä" kierroista, kun siihen kuitenkin voi itse vaikuttaa.
Noista oireista vielä, viime kierrossa mulla oli olevinaan vaikka mitä oireita. Oli nännien aristusta ja huimausta ja jotain muutakin vissiin mitä ei aiemmin oo ollu. Kantapään kautta sain kuitenkin oppia, et ne oireet olikin ihan tavallisia pms-oireita.
Päätin, etten (tai ainakin yritän etten...) ala tulkitsemaan mitään oireita mihinkään suuntaan, ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Oireeton kierto, ei raskautta. Oireita vaikka muille jakaa, ei raskautta siltikään. Ota sit tosta selvää!