Esikoinen toiveissa

Unohdinkin onnitella, onnea paljon iivje, toivotaan että kaikki menee hyvin :) säkin tuut maaliskuisiin! :)

Iloisia uutisia tänne suuntaan myös :) Eilen käyty nt-ultrassa ja siellä oli viikkoja vastaava pieni rakas :) pituutta 43-46 mm (vähän mittaustuloksiissa eroja eri asennoissa) Nukkumassa aluksi lötkötteli kunnes sitten heräili hetken päästä ja alkoi viuhtomaan ja heilui kädet ja jalat :) sydän tykytteli ja sormetkin oli siellä kun vilkutteli meille. Sydän siinä suli :) niskaturvotus oli tosiaan 0,9 eli ei huolta :) labratulokset parin viikon päästä lääkärineuvolassa sitten nähdään :)

BB rv11+2 (ultrassa 11+1-11+4)

Kiva kuulla BB että raskaus etenee hienosti! Ja iivjelle toki myös onnittelut, en enää muista oonko erikseen onnitellut sua kun osuit samaan plussa-aaltoon monen muun kanssa. :)

ON. Tän päivän o-testi ei oo eilistä vahvempi ja äsken suihkussa havaitsin pienen satsin ovistyyppistä limaa, eli pakko se on uskoa et ovis on ihan näillä näppäimillä. Eli kp 17 tienoilla kuten viimeksikin. Hyvä hyvä :happy:

Voih, ihanaa lukea muitten hyviä kuulumisia, Onnea kovasti kaikille tielle !! :)

Mä nyt vasta kirjottelen, kun koiuduttiin pieneltä reissulta. Eipä se nyt hirveen mukavaa ollu vuotojen ja pienten kipujen kanssa, luonnon keskellä. Noh, onneks on intissä asiaa tottunu :grin

Täällä kanssa vähän mieli maassa ja kirveli, mä voisin kans ihan hyvin osallistua moisee ohjelmaa :grin Hulluks täs tulee vissii nuorempi ja vanhempiki :grin:grin

Uusi kierto, uus mahollisuus ja mulla taas vapaat sattuu olemaa oviksen aikoihin, kun kalenteria tarkistelin taas :hilarious:
Eipä auta taas kun mennä päivä kerrallaa eteenpäin...

Oi kesä senkun kauniina jatkuu, palasin Etelä-Suomeen lämmittelemään.

Kirvelillä on kiva ilta kans tiedossa, ja varmaan monella muullakin. Zarallako on ensi viikolla ovulaation auvoisa hetki?
Onnea ja menestystä valoisien iltojen tai öiden lemmenleikkeihin. Eikö ne sano, että kesällä hyvin tarttuu ;)! ja tuntuu tarttuneen, kun ei mukana pysy näissä plussauutisissa.

No niin, eihän hyvää "hulluiluharrastusta" hutiloiden voi jatkaa. Tilasin ovulaatiotestejä sekä preseediä. Jälkivuoto on lähes tyrehtynyt, joten eipä siinä kai sitten mitään, kun ensi viikolla viimeistään sitten uutta päin. Pari raskaustestiäkin tarttui marketista mukaan, ajattelin ensi viikon maanantaina katsoa, miten paljon olen vielä raskaana (mielellään sais kyllä nollaa näyttää, en tämän päivän uskonut tulevan että tällaista toivon..). Eipä niitä ovulaatiotestejä kannata hukata, jos on hcg vielä koholla.

Tarttis varmaan jotain romantiikkaa harrastaa puolisonsa kanssa pikkuhiljaa, olemme vissiin kunnolla nakuilleet toukokuussa :)

Jaa niin Katjusha mun on kans ollut tarkoitus tilata tota Preseediä, toistaseks aina unohtunut vaan. Onhan se turkasen kallista, mut mitäpä sitä ei tekis... Musta on myös nähtävästi tullut luontaistuotteiden suurkuluttaja. Päivittäin menee maca-kapseleita, gelee royalea, greippimehua ja vielä monivitamiini ja kalkki-D... Muistutan jotain monisairasta mummoa ton pillerimäärän kanssa, ois ehkä aika hankkia dosetti kohta. :wacky:

Muoks. Foolihappo meinas unohtua listasta! :wink

Meillä ei tänään (eilen) ollut käytössä mitään, omat liukkarit riitti. :wink Tuskinpa noi aineet nyt mitään varsinaista myrkkyä on, muutenhan olis vahinkoraskauksiakin varmaan aika paljon vähemmän, mut ei tässä viitsis mahiksia yhtään enempää huonontaakaan.

Mitäs teille muille kuuluu? Arwen ja Graisu, onko ovista näköpiirissä?

Waterlily, ne sanoo että siittiöt ui huonosti vesipohjaisissa liukkareissa. Tuo Preseed on sellainen tunnettu aine, kota käyttävät ympäri maailman vauvantekopuuhissa.

Mä oon ostanut Lifestä käytännössä kaikki lisäravinteet ja taikakeinot. Apteekista lähinnä vain Multi tabs tai vita / raskaus ja imetys.

Kyllä se Kirveli on ollut näköpiirissä tällä viikolla! :grin Jätin suosiolla nuo ovistikut pois tältä kierrolta, kun oon muutenki sellanen ressi-iita, niin mitä vähemmän kaikenlaista härpäkettä niin sen parempi mulle :grin nyt on ahkerasti pupuiltu ja sitä ovislimaa on tullu parina päivänä kunnolla! Naurattaa oikein itteenikin, kun olen niin ottanut kaikesta selvää kahden viimeisen kuukauden aikana, mitä oireita ja merkkejä mihinkäkin kuuluu ja mies on ihan täynnä mun limaselityksiä, hahaa :excited001 Tällä kierrolla oli jännä, kun tuli oikeastaan ekaa kertaa huomattua ovisvuoto, jota oli tosi tosi vähän ja mahaakin nipisteli! Hyvä kirjoitella tänne, kun ei oikein tiedä millä nimityksillä kaikkia kutsutaan yms. et huikatkaa jos selitän ihan jotain outoja!:happy3 Mulla on vaan tuo kierto niin epäsäännöllinen ja tota limaa tulee monena päivänä, että tosi vaikea välillä tietää, mikä on se oikea hetki, mut eiköhän tuo riitä kun kahden päivän välein tuulettelee vällyjä :D ja nyt siis menossa kp 15!

Hyvältä kuulostaa Kirveli, peukut on täällä pystyssä, että tärppää! :wink Samoin Graisulle ja muille! :happy:

Täällä on aika hiljaista menoa, ei yhtään mitään oireita. Huoh, k-kierukan kanssa oli vahvat ovikset ja nyt kun niitä tarttis, niin sirkat sirittää. Ollaan kyllä touhuttu joka toinen päivä ja muutenkin yritän pysyä positiivisena ettei stressi iskisi. Kaikki on pääosin ihan hyvin, jotkut tärkeät työjutut vähän painaa päälle. Eikä ehkä auta, että näen pystymahoja ja pikkuisia pussailevia äippiä joka paikassa. Meillä on töissä 4 tyyppiä raskaana, ainakin 3 äippälomalla ja monella pikkuisia. Alkaa pienemmästäkin tunteet nousta pintaan kun on huono päivä.o_O Mutta kyllä se tästä, onneksi saan kotona niin paljon haleja kuin ikinä jaksan haluta ja kiva vkoloppu tulossa.:Heartpink

Graisu sulla olikin sit oikein kunnon ovisoireet, toivotaan että tärppää! :) Itellä kans ollut Nuvaringin lopettamisen jälkeen kierrot aika epäsäännölliset ja kun en oikein ovisoireitakaan tunne, niin oon kokenut parhaaks tikuttaa. Ja onhan siinä jotain jännitystä, kun saa edes siihen ovistikkuun ne kaks viivaa... :rolleyes:

Arwen se on juu kumma, miten yhtäkkiä kaikki naiset ympärillä alkaa puskee vauvoja kun oma yritys on alkanut. :meh: Onko sulla kuitenkin säännöllinen kierto et voit luottaa oviksen tulevan samoihin aikoihin joka kerta?

Toi joka toinen päivä touhuilu on just optimaalinen tahti ymmärtääkseni. Meillä ollaan yleensä aika aktiivisia makkarissa, mut väsymys ja stressi kyl verottaa toimintaa sielläkin välillä. En tiiä oltaisko jaksettu ryhtyä puuhiin just näinä päivinä muuten, ellen olis ovista tikuttanu. Eihän sillä raskaudella semmonen hätä ole, et sen takia pitäis joka kierto hyödyntää, mut luulen et mun pääkopalle ei sovi ajatus "hukkaan heitetyistä" kierroista, kun siihen kuitenkin voi itse vaikuttaa.

Noista oireista vielä, viime kierrossa mulla oli olevinaan vaikka mitä oireita. Oli nännien aristusta ja huimausta ja jotain muutakin vissiin mitä ei aiemmin oo ollu. Kantapään kautta sain kuitenkin oppia, et ne oireet olikin ihan tavallisia pms-oireita. :sorry: Päätin, etten (tai ainakin yritän etten...) ala tulkitsemaan mitään oireita mihinkään suuntaan, ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Oireeton kierto, ei raskautta. Oireita vaikka muille jakaa, ei raskautta siltikään. Ota sit tosta selvää! o_O

Takaisin