Esikoinen toiveissa

Kiitos ihanat...pakko se vaan on mennä pääpystyssä eteenpäin... Viime ovis osui kyllä todella huonoon ajankohtaan. ..oma veli oli just saanut pahan sairaskohtauksen joten huoli ja stressi oli kova...Ehkäpä se osaltaan vaikutti siihen ettei tärpännyt....rennommin mielin tähän kiertoon...tai ainakin yritän. ... :)

Tervetuloa mukaan Graisu!

Waterlily :sad001 Tsemppiä paskoihin päiviin, kp1 on ainakin mulla aina se pahin (henkisesti siis, ei mulla menkkakipuja juuri oo).

Aeli
oot varmaan oikeassa ja on mulla mielessä pyörinytkin gyneajan varaaminen. Mullehan on joskus kauan sitten gyne todennut ultratessa, että monirakkulaisuutta on. Taidan katsoa tämän kierron ja mennä sitten luottogynen juttusille.

Olin tänään työn puolesta kauppakeskuksessa käymässä ja hetken mielijohteesta hain Lifesta macajuuritabletteja. Asettaessani purnukkaa muiden vitskujen ja rohtojen jatkeeksi nauroin miehelle, että onko tää enää ihan tervettä. Hän totesi että ei...:hilarious: Seuraava realitysarja vois kertoo musta otsikolla 'Pakkomielteenä raskaus'. :laughing001

Tsemppiä Kirveli noiden ajatusten kanssa! :Heartred

Pahoittelut menkoista Zaralle ja waterlilylle! :sad001

iivje, hienoa että viivat alkaa vahvistumaan. :)

Tervetuloa mukaan graisu ja pikaista plussaa! :)

2ae0de135f6bf77113a8b6045370bb20

Kamera vähän vääristää, livenä viivat on lähes tasavahvat.

Muokattu viimeksi:
Tulihan se ovis kuitenkin! (Sori tämmönen pätkitty postaus, oon tabletilla ja piti asentaa tää vaun appsi että pääsin nopsaan laittamaan kuvan tänne, tää oli harjoitus ;) )

Muoks. Eilen ei siis vielä lainkaan toista viivaa näkyvissä. Tänään täytyy saada mies vällyjen väliin, täytyy käyttää kaikki viettelytaidot että ehditään ennen mun lähtöä yövuoroon :p

Nyt jäi harmittamaan vaan se, ettei jaksettu pupuilla sittenkään eilen illalla, vaikka alussa molemmilla oli fiiliksiäkin hommailla...tie miksi sitten hommat latistui. :bored: Ehkä olin vielä liikaa kiinni ovuloimattomuusmietteissäni. Nyt olis ollu hyvä olla simppoja valmiina hyökkäykseen. :grin

Waterlily, harmillista ettei tärpännyt nyt.
Luuletko tai testasitko ovuloitko hetimiten keskenmenon jälkeen?

Mulla on vielä km-jälkivuotoa, ja lopputarkastus 31.7. Nythän ei yhtään tiedä, millä lailla ne kierrot menee. Voi olla kroppa sekaisin jonkun kuukauden. Aloitin Royal Jellyn yms että voipi sitä kiertoa hämmentää osaltaan.

Uutta päin myötätuulessa - onnea plussanneille tai pikaista plussausta meille yrittäville!

Kirveli,
Mä voin olla se "pakkomielteenä raskaus" ohjelman se kiintiö keski-ikäinen, joka ei vaan halua luopua yrityksestä, vaan sinnittelee nuorten naisten mukana vuosikymmenestä toiseen ;)

Noni tässähän voi pian alkaa soitella tuotantoyhtiöihin, äkkiäkös täältä kerää tarvittavan määrän epätoivoisia eukkoja yhteen realityyn! :wink

Kirveli,
Meillä kun on ollut tämä älyttömän pitkä matka vanhemmiksi (ja vielä ollaan polulla) mulla kävi mielessä mennä Erilaiset äidit ohjelmaan. No ei tarvinnut hakea tai mennä, kun on jäänyt nämä yritykset muutamaan viikkoon.. Mutta kenties kenties jonain päivänä taas tärppää!

Vau Katjusha, rohkeita suunnitelmia sulla! :woot: Muista sitten tulla kertomaan kun pitää olla telkkarin ääressä. :grin

Niin sen päivän kun itsekin näkis. Taitaa koko ohjelmaformaatti loppua ennen kun täältä tulee raportoitavaa, hah!

Sä jaksat Katjusha olla niin ihailtavan positiivinen pitkästä ja kivisestä tiestä huolimatta, että sun kohdalla uskon ihmeeseen! Jospa se kuuluisa kolmas kerta toden sanois kun jo kaksi tärppiä tän vuoden puolella sulla plakkarissa. :angelic:

Nyt mä meen kellistää ton miehen.:dance011

Kirvelille tärppionnea ;) Samoin Katjushalle, pitkän ja kivisen tien olette kulkeneet, olis tosiaankin jo teidän aika! Sulla on kyllä ihailtava asenne.

On. Tulihan se digiinkin viimein, sunnuntaiaamuna tosiaan oli vielä nega :) Nyt vaan pitää toivoa että kaikki on kunnossa! Edellisistä menkoista laskettuna nyt olis 4+0.

ImageUploadedByVau Foorumi1436882768.789227.jpg

Muokattu viimeksi:
Iivje onnea digin tuloksesta ja hurjasti onnea alkaneelle taipaleelle :Heartpink
katjusha sain kkm huhtikuussa. ..Sen jälkeen ekat menkat toukokuussa, tämä kkm kierto oli 34 päivää..eli hiukan mun normaalia pidempi...seuraavat kesäkuussa ja pituutta 27 päivää.. oviksen tikutin vasta nyt viimeisimmässä kierrossa kun halusin varmuuden kropan toimintaan. . en siis tiedä tapahtuiko sitä noissa aiemmissa kierroissa. .tää vika kierto oli kuin suoraan oppikirjasta, pituus 28 päivää ja ovis tasan 2 viikkoa ennen menkkojen alkua...

Takaisin