Esikoinen toiveissa

Olis kiva kumminki, jos poissa pysyis waterlily ! En mäkää sitä haluis tänne kutsua...

Juu, mä kävin testit huomiseks hakemas, et aamulla sitte testailee. Kiitos painostuksesta ;D kai se sitte huomenna jotaa jo antaa, ku kp 32 ? Saas nähdä. Tulis se maanantai aamu jo, mut ei tätiä, kiitos :)

Sallahaa: Iloisesti onnea sinne, ja oikein tehokkaita tarrasukkia!! :Heartred
Lämmin tsemppi Zaralle testiin, toivotaan poikkeuksellisen hyvää ma-aamua, ja Iivelle tsemit, että viivat vahventuisi!
Kirveli ja Waterlily: kiva että löytyy samaa ikäluokkaa olevia, yritetään pysyä nuorempien plussailijoiden perässä. :wink
Huiskis ja Viima: tervetuloa!

Täällä on hiukan oudot tuntemukset. Ovis on nyt teillä tietämättömillä... Laskureiden mukaan tänään olisi pitänyt olla, mutta ei ole näkynyt sitten mitenkään. Eikä ole edes sellainen olo että tulisi kohta puolin.. Voisiko johtua kuparikierukan poistosta vaikkei hormoneihin pitäisi vaikuttaa? Oli tosi vaikea poisto... Sen jälkeen tuli hieman etuajassa hyvin oudot päivän kestävät menkat. Ja juu tein kyllä testinkin viikon päästä, joka oli selvä nega. Edellinen ovis taas oli sellainen supervoimakas, jossa kaikki mahdolliset tuntemukset ja merkit. Hmmm... Ehkä seurailen viikon ajan vielä. Pitää opetella kärsivällisyyttä... Nopeasti tämä "tjottailu" näköjään siirtyy vahtaamisen puolelle, hehe. o_O:p

Aeli, hyvä ettet oo enää joutunu pelästymään. :happy:

Sallahaa, paljon onnea, ihanaa! :happy: Kiva saada lisää tuttuja maaliskuisiin!

Iivje, onpa kyllä jännä tilanne. :rolleyes: Jos pari päivää ootat niin toivotaan että sitten tulee kunnon viivat ja plussa digiin!

Zaralle paljon plussatuulia huomiselle! :wav

Tervetuloa Huiskis ja Viima! :)

Me vietettiin pitkä viikonloppu vuokramökillä ja nyt on palattu takasin kotiin. Nyt mennään 5+1 ja tuli kerrottua asiasta mun siskolle ja vanhemmille. Nyt vaan toivotaan ja rukoillaan että menee kaikki hyvin loppuun asti. :)

Hohhoijaa. Kp 15 eikä oviksesta merkkiäkään. Oon jo niin kyllästynyt (kyllä, kolmessa kuukaudessa) tähän vauvantekoon. Tuntuu, että seksiäkään ei tee enää mieli kuin silloin, kun tikussa on ne kaksi viivaa. :grumpy: Muulloin ei vaan huvita, tuntuu turhalta hommalta.

Mies oli viikonloppuna naapurin varpajaisissa ja meikä tietty töissä, kuten aina. Olisikohan nyt sit vihdoin kaikki mahdolliset tutut ja tuntemattomat joko raskaana tai synnyttäneet, ettei tarvis masentua joka kerta muiden ilouutisista. :sorry:

Onnea sallahaa!

Monenlaista "oiretta" on jo ollut, en tiedä ovatko kaikki oikeitakaan. Perjantaina imusolmukkeet oli turvoksissa ja vatsassa painon tunnetta on ollut koko viime viikon. Viikko pitäis vielä odotella, ennen kuin on järkee edes tehdä testiä.

Kirveli, tiedän tunteen ja sun kanssa hengessä mukana ;) kp 1 pamahti tänne tänää ! :( ymmärrä tän kierron oikkuja sitte... Olisko seuraava kierto sitte meijän muiden kierto ?

Pahoittelut Zara kp1:stä :sad001 Eihän tässä oikein muuta vaihtoehtoa oo kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :wink

Toivotaan Huiskis että oireet lupailee jotain hyvää!

Zara pahoittelut ja tsemppihali <3
Täällä kp 29/27-30. ..katotaan muuttuuko vielä kp ykköseksi...dpo 14 ja nega testiin aamulla..eilen kipeyty rinnat iltaa kohden joten pieni toivonkipinä syttyi...mutta eiköhän ne menkat Viimestään huomenna ala..

Kirveli, jollei sulle tuu ovista tai se heittelee paljon, niin käy juttelemassa gynelle. Yleensä ne kypsyttävät lääkkeet saa ilman mitään jumalattomia lapsettomuustutkimuksia. Jospa niiden avulla sais vähän uutta puhtiakin. Ja usko mua, tiedän todellakin miltä tuntuu, kun edes ovista ei tuu. :( Onko sulla tutkittu pco:n mahdollisuutta? Mulla se on vaikuttanut mm. just niin, että läheskään joka kk en ovuloi.

Heippa vaan kaikille! Ensimmäistä kertaa liityn tälläiseen foorumiin, kun täällä näyttää olevan niin kannustava meininki :happy093 Olen 25-vuotias ja mies 31v. Miehellä on lapsi edellisestä suhteesta ja olen saanut häneen tutustua jo 3-vuotiaana. Kivasti on päässyt harjoittelemaan lapsen kanssa oloa yms. ja hyvin ollaan hänen kanssa toimeen tultu! Lapsihaaveita olisi ja nyt kovasti yritetään, että saataisiin yhteinen ensimmäinen lapsi. Kuukautiskierto on ihanan säännöllisen epäsäännöllinen, nytkin vaihdellu 26-34 kiertopäivät pillereiden lopettamisen jälkeen ja siitäkin on reilu kaksi vuotta. Viime kuussa tuli tutuksi ovulaatiotestit, mut ei tärpänny ei :smiley-angry003Tällä hetkellä menossa kp 12 ja nyt kyllä tosiaan toivoisin, että tärppää tällä kierrolla :) Lapsihaaveita on jarrutellut koulunkäyntini, mutta luojan kiitos valmistuminen häämöttää joulukuussa!:)

Tsemppiä Kirvelille!

Zaralle pahoittelut kp1, jospa tästä kierrosta tärppäisi!

Graisulle tervetuloa mukaan! :)

Kyllä nuo viivat taitaa hiljalleen vahvistua, vaikka kaukana ollaan vielä leffaviivoista. Hidas vahvistumistahti vähän huolettaa, niin ei vielä uskalla iloita enkä digiäkään ole uudestaan tehnyt. Ajattelin muutaman päivän päästä silläkin varmistella. Jännän äärellä kyllä ollaan ja mieskin on ihan täpinöissään :D

Tervetuloa Graisu!

Voi ei Zara, jaksamista uuteen kiertoon! :Heartpink

Kirveli: tiedän niin tunteen kun kaikki ympärillä sikiää sitä tahtia että huhuh. Yksi tulee 2kk imetyksen jälkeen paksuksi ja toinen miettii onko perheellä varaa viidenteen (!). Mutta hyviäkin puolia löytyy kun ihan kaikki monistaa itseään: pari tuttua on 37v ja 40v. Heidän ei pitänyt saada lapsia ja kappas, nuorempi sai juuri esikoisen ja vanhempi odottaa tosi yllättäen kakkosta.:happy: Jaksamista ja tsemppiä piinan keskelle!

Waterlily: tsemppiä jännitykseen, toivottavasti täti kiertää teidän talon kaukaa!

Iivje: päivitystä odotellessa siis, jännää!

KP16 eikä mitään normaaleja ovismerkkejä edelleenkään kuulu. PAITSI eilen 2h verigreipin syönnin jälkeen tuli kova kipu vasemmalle puolelle alavatsaan joka ei meinannut hellittää ollenkaan. Eli söin pilaantuneen hedelmän tai sitten ehkä se samperin greippi oikeasti toimiikin ja vahvistaa ovis-oireita?? o_O Ja nyt houkuttaa yhdistää tuo viime kuun supervahva ovu kevään greippihimoon... Niin tai näin, ostan varmuudeksi kaapin täyteen, rakastan greippejä.:grin

...kp 1 :( yritän lohduttaa itseäni sillä, että eihän mulla ole keskenmenon jälkeen ollut kun vasta kahdet oikeat kuukautiset mutta kyllä silti harmittaa...Varsinkin kun nyt oli ne ovistikutkin apuna...mutta ei niin ei :(

Takaisin