Hah, ihana Kirveli :D niinhän se on, tää on ajankohtaista just nyt! Joten uskottava se on, että kyllä se oma pieni vielä meillekin suodaan toivottavasti ei ihan kymmentä vuotta tartteis täällä palstoilla kuitenkaan notkua
mä lähden viettämään iltaa parhaan ystävän kanssa ja yritän rentoutua ..selvinpäin..koska jos nyt vaikka ehkä kumminkin olis tärpännyt mieli tekis kyllä toisaalta korkata viinipullo tähän stressiin
mukavaa lauantaita kaikille :)
Pakko omanapailla, mutta jo neljäs hailakka viiva testiin juuri testiajalla. Alkaa palaa hermot tähän arpomiseen :D First signalin kasetti, apteekin herkkä ultra-testi, Raskauskeijun puikko ja Pregcheckin liuska kaikki antaa samanlaisen, epämääräisen hailun. Piinaaaaaa.
Jep, odotellaan odotellaan :D Onko se CB:n digitesti miten herkkä? Mietin lähinnä sitä, että jos noihin 10-herkkyyden testeihinkin tulee vaan hailakoita viivoja, niin näyttääkö digi silloin suosiolla negaa?
iivje, eiköhän ne viivat ala vahvistua, rohkeesti vaan digiä kohta kehiin! :)
On. Vahvistettu apteekin testillä (jossa tosin nyt vähän vaaleampi viiva, mutta selvä viiva kuitenkin) ja digillä Raskaana 2-3 :) Huh... Ihmettelen vaan miten voi olla vaaleampi viiva, kun nyt aamupissistä ja eilen 30min pidätyksellä aamupäivällä?
Ota näistä nyt sitten selvää! Noissa digitestin liuskoissa on kyllä harvinaisen selvät viivat, mutta ilmeisesti sitten ei kuitenkaan :D Katotaan mitä parin päivän odottelu saa aikaan, ellei nyt menkat ala ennen sitä..
Sallahaa en opiskele enää, oon valmistunut jo tovi sitten :)
Onpa outoa iivje! Kuitenkin ihan selkeet viivat molemmissa testeissä. Ehkä toi digi sit vaan sun kohdalla vaatii muutaman päivän lisää näyttääkseen oikein... En tosin tod. oo mikään asiantuntija näissä hommissa.
Näköjään sua ei digi sit päästänykään jännityksestä
iivje, ai sie ootkin jo valmis, no mut kuitenkin tulevia kollegoja! :) Voi että, toivotaan että oli vaan vielä liian aikasta nuille testeille, ja oisit kuitenkin raskaana!!
waterlilly, älä vielä lannistu Tiedä jos mäkin vielä norkuilen täällä jonku aikaa...Jotenki on motivoitunu, että tässä kaikki muut ensin ja sitten vasta minä
Täällä pitäs huomen tädin tulla kyläilemään, jos on tullakseen. Testejä ei nyt kaapista löydy, nii on sitte ens viikolla hankinnassa... Jotenki tyyni olo, ettei tiiä mitä odottaa. Huomenna kaikki sit viimeistää selviää Mä täällä jännäilen, että mikä on 'tuomio' :) <- kuvastaa mun tän hetkisiä tunteita
Muoks, Nautin ainaki tän päivän vielä näist turvonneist tisseistä, jos huomenna joutuu hetkellisesti luopumaan :''DDD
Tsemppiä Zara, toivottavasti täti pysyy poissa ja saat nauttia niistä turvonneista nänneistä jatkossakin! Tyyni olokin on yleensä hyvä merkki! :) Miullakin oli, varsinkin ku olin jotenkin niin varma, että ne menkat alkaa... Sit ku heräs uus toivo niin jännitti niin pirusti!
Joo tuo digi teki kyllä ikävän tempun :D En tiedä onko mulla miten menkat myöhässä, kun tää on eka pilleritön kierto. Kp 27 ja oletettavasti dpo15 jo kuitenkin, eli kyllähän niiden pitäisi varmaan viimeistään huomenna alkaa jos ovat ajallaan.. Mitään r-oireita ei oikeastaan ole, satunnaista nippailua vaan ja vessassa saa yhtenään ravata. Nuo muiden testien viivat kuitenkin vahvistuu hissukseen, että jospa digikin tajuaisi seurata perässä eikä olis mikään kemiallinen tms.
Avasin ton digin vielä, kun olin niin ihmeissäni tuloksesta. Oliskohan ton alemman liuskan toinen viiva sitten vielä liian hailu tai jotain..
Iivje, onpa ärsyttävää. Kumpa ei mikää kemiallinen olis yhden semmosenki ku kerkes kokee... Mieli kyllä tekis mennä, mut tää perse ei anna myötä sohvalta nousta :D vai pitäskö huomiseks käydä jo valmiiks hakemas ? :D
Nyt kp 27...dpo 13..Viime kierto jäi 27 päivän pituiseksi, joten jännän äärellä...mahassa kyllä tuntunut tänään jo menkkajomotusta joten eiköhän se täti kylään tuu....Todellinen kutsumaton vieras. ...