Esikoinen toiveissa

Juu, ei oo moista vuotoa näkynyt sitten sen jälkeen ja saa luvan pysyäkin poissa! Ei tarvii säikytellä "viattomia" ihmisiä. :D

Hileinen, tsemppiä. Menkää pari kuukautta ilman edes ajatusta yrittämisestä, niin saat stressihormoonitasot vähän laskemaan. :) Yritä saada kaikkea mukavaa kesätekemistä ja jos pystyt, niin lupaa itsellesi, että ajattelet vauvajuttuja enemmän sitten taas syksyllä. Pieni tauko tekee varmasti hyvää. Ainakin kropalle.

Hei! Uutena mukaan tähänkin ketjuun.
Olen 29 v. ja mieheni 35 v. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta (josta 5 naimisissa) ja keväällä päätettiin, että tänä vuonna aletaan yrittämään esikoista. Juhannuksena otin viimeisen e-pillerini eli vasta ensimmäinen kierto nyt menossa.

Vauvakuume on nyt kova. Etukäteen jo hirvittää, millainen pettymys se onkaan, jos ei sitten alakaan kohtuullisessa ajassa tapahtumaan mitään. Päällisin puolin ei pitäis olla ongelmaa, kun olen "elämänikunnossa" ja siskonikin raskautui jo toisesta kierrosta eli mitään viitteitä ongelmista ei pitäisi olla. Mutta eihän koskaan voi tietää, ennen kuin on yrittänyt. Nyt toki pientä jännitysmomenttia aiheuttaa se, että mies on tämän ja ensi viikon poissa kotoa ja nähdään vain viikonloppuna. Toivottavasti ovulaatio osuis siihen nähden sopivaan kohtaan. Toistaiseksi en kyllä ole huomannut oireita, paitsi vatsan turvotus. En tiedä onko se oire jostakin, tietysti kuvittelen ainakin niin...
Tsemppiä ja peukut pystyssä muillekin!

Teretulemast vaan Huiskis! :welcome Toivotaan pikaista käyntiä tässä ketjussa. :wink

Hei kertokaas te jotka on juoneet greippimehua, että mistä ihmeestä sitä ootte löytäny? :wtf Kiersin meinaan lähi-cittarin hyllyillä vaikka kuinka kauan ja ainoo pelkästään greippiä sisältävä mehu oli Rybb'Deckersin greippijuoma... Olin jo napannut koriin jonkun verigreippimehun niin jäi toi toinen ostamatta. Onko tietoo, tarviiko sen olla nimenomaan sitä pelkkää harmaata greippiä, vai onko muissakin sitruksissa samaa "taikavoimaa"? o_O

Täällä se piinailu ja kuume vasta nousee, huiskis, tervetuloa ! :wink:)

Kirveli, kyllä mä oon löytäny greippimehua ihan s- ja k-kaupasta, esim Gog Morgon. Sitä en osaa sanoo, että takaako ton taijan. :)

Aattelin varmaa testata huomenna, kun toi yks testi tuolla kaapissa polttelee :grin Sit vois malttaa tikku ostokset ens viikolle, jos täti ei tuu kyläilemään tai testi antaa 'outoja' tuloksia :grin Huomenna kp29, nii kaipa se vois jo mahdollisesti edes haamun antaa, jos on antaaksee :shy: ja toivottavast semmonen tulos, mitä ei pystyis ehkä tikkuu
kuvittelemaa :grin

Moikka kaikille! Mäkin vielä tänne tulen kirjottelemaan :)
Mut löytää myös tuolta raskaaksi 2015 ketjusta..
Elikkäs miehen kanssa esikoinen toiveissa, ja tällä hetkellä yk2 ja dpo8-9 (oletettavasti jos ovis tapahtui) mulla tikut ei antanut oikein selvää vastausta, mutta limojen,kipujen ja ovisvuodon perusteella ovulaatio tapahtui 1-2.7!! Silloin pupuiltiin päivittäin :angelic: Ehkäisy mulla oli yaz pillerit, ja niitä popsin n.4 vuotta ilman taukoja. Pillereiden kera mun kierto on ollut 29päivää. Pillerit jäi pois 14.5, ja menkat tuli 17-20.5 ja siitä eteenpäin oletettuun ovikseen pupuiltiin joka toinen päivä. Ei tärpännyt silloin ja menkat alkoi 17.6 ja kesti 5 päivää. Nyt vaan jännätään jos tärppäs:rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Kiitokset molemmille :)
En millään jaksais odottaa r-testin tekoon...:shifty: aika tuntuu niiiin pitkältä!

Greippimehu on ihan jees, mutta jos haluaa turvata riittävän foolihapon saannin, kannattaa hakea apteekista esim. Foliren-foolihappotabletit. :)

Tervetuloa Vilma ! :)

Mä testasin tänää aamulla, mutta ei tainnu ees haamuviivaa ilmestyä... Noh, odotan nyt tunnollisesti ja valmistun tädin tuloo, jos on tullaksee. Varmaa seuraavaks testaan sit ens viikolla, jos tarve... Mut vähän täälläki nyt mieli maassa, ku odotukset oli varmaa korkeat ? Ei auta ku odottaa :(

Nännit entistä kipeemmät ja tää nälkä ei lähe vissii millää pois :D mut oudot oireilut täs kierrossa... Katotaa mitä seuraava tuo sit tullessaa, jos on tullaksee.. Piinauksen piinapäivät !

Zara toivotaan, että täti pysyy poissa! Oli varmaan vaan vasta liian aikasta testailla... :) Mitenkä sitä osaiskin olla elättelemättä liikaa odotuksia... Kun ite oon perusasenteeltani pessimisti, mutta tässä asiassa koittanu sitten olla enemmän optimisti, niinku mieskin aina rohkasee. Helposti kääntyy sit siihen, että toivoo liikoja ja sitte se pettymys on karvas :sorry:

ImageUploadedByVau Foorumi1436605799.671170.jpg

Tämmöstä tänne... :) Alempi tehty klo 5 tänään ja ylempi klo 11, kun kävi nolo kämmi ton ekan kanssa :grin Unenpöpperössä katoin siis väärää puolta testistä (kyllä, se on näköjään mahdollista) ja kun siihen ei tullu ees tarkistusviivaa tulkitsin testin olevan viallinen, heitin kiukkusena roskiin... Tuolla Raskaaksi-ketjussa siitä laitoin kuvaa, ja kun alko tulla ihmetyksiä testin ulkomuodosta kävin hakemassa sen roskista... Ja kaks viivaahan siinä oli :grin Tein vaan 30min pidättämisellä ton apteekin testin, joten kai sitä pitää uskoo :) En voi käsittää tätä vieläkään ja melkeen hävettää, ja kun olin niin varma että tässä kestää. Kunhan pieni pysyisi kyydissä... :) Huomenna vielä varmistelen digillä.

Tänään siis dpo 13-14, kp 29.

sallahaa, no tulihan se, vaikka kuinka pelkästi tädin tuloa ! :) Onnea ! Toivottavasti pikkunen pysyy matkassa ! :)

Mun ei vaa auta, kun odottaa ja kärvistellä... Tosin tänää jo kp30, joten 'tulos' selviää viikonlopun jälkee. En jaksa oottaa enää :sour: Pääsis nyt äkkiä sitten uutee kiertoo, jos on tullaksee :grin Mutta samat 'oireet' täällä edellee...

Onnea sallahaa ..hienot viivat :) <3

Täällä dpo 12 ja nega testattu....eiköhän ne menkat ala maanantaina. ..kyllä se vaan niin taitaa olla, että tää ikä näkyy näissä jutuissa....kumpa munkin vuoro jo tulis...Toki vielä on toivoa, että oli vaan liian aikaista testata.... mutta mutta
..

Täällä dpo14, eilisen ja tämän päivän saldona kolme hailakkaa roskishaamua/viivanpaikkaa kolmella eri testillä. Ei ota selvää ovatko värillisiä viivoja vai ihan vaan harmaita. Aikaisemmin en tosin ole saanut edes noita viivanpaikkoja näkyviin. Taisi kuitenkin jäädä tästä kierrosta tärppi väliin, kun vielä tässä vaiheessakaan ei saa tikkuihin kunnon viivoja :( Alkais nyt edes menkat että pääsis uuteen yritykseen!

Sallahaalle isosti onnea komeista viivoista! :)

Onnea vaan sallahaa nopeasta plussauksesta! :)

Waterlily sama ajatus käyny mielessä, kun nää nuoret täällä näyttää plussaavan yks toisensa perään. No mut, omalla kohdalla tää on ajankohtaista nyt eikä aikaa voi taaksepäin kelata. Onhan meillä tässä +-10 vuotta vielä mahiksia ainakin teoriassa. :wink

Takaisin