Esikoinen toiveissa

Kiitos kaikille onnitteluista. :happy:

Täällähän on monilla tosi lupaavia oireita. :) Zara, erityisesti toi valkovuoto kuulostaa hyvältä. Täällä on oireina alavatsan nippailuja ja ajoittaisia menkkajomoja. Kova nälkä mut ei pysty syömään kauheesti kerralla tai tulee huonoa oloa/närästystä. Nyt on ainakin ihan kauhee väsy ja alavatsa on ihan turvoksissa..

Hileinen, toivottavasti tuhru ei lisäänny!

Arwen, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Kaikille ihanille hurjasti plussatuulia!! :happy:

Tervetuloa joukkoon Arwen! :)

Täällä arvotaan sopivaa testauspäivää, tänään kp 22 ja dpo 10. Mulla ei ole aavistustakaan montako päivää kierto on tai milloin menkkojen edes pitäisi alkaa. En koskaan pillereiden kanssa jaksanut merkkailla niitä ylös, kun aina suunnilleen tiesin milloin ovat odotettavissa.. :D Mikähän dpo testit näyttää positiivista jos on näyttääkseen?

Iivje, eikös se oo niin, että menkat tulee normisti aina sen noin 14pv oviksen jälkeen, mutta oviksen paikka saattaa kierossa vähän muuttua? Et jos sillä tavalla saisit osviittaa? :) Mä muuten ostin Predictor Early r-testin ja mietin nyt kans millo uskallan sen uhrata :D Et kehtaisko jo torstaina ku ois dpo 11-12... Ja sit jos nega niin viikonloppuna apteekin testii jos ei tätiä kuulu :)

Dpo 10 taitaa olla se aikaisin kun jotain saattaa herkimmissä testeissä näkyä. .mutta tosiaan dpo 14 jo paljon varmempi jos vaan jaksat odottaa ;) ite ehkä aloitan la aamuna..sit ois dpo 12...testejä vino pino valmiina :D

Tänään dpo10 tuo herkkä liuskatesti oli ainakin ihan täysin nega, ei edes pienintä haamujen haamua tai viivanpaikkaa. Eipä sillä, mulla ei ole mitään tuntemuksia tai muutenkaan semmosta fiilistä, että tästä kierrosta olis pieni kyytiläinen tarttunu mukaan.. Hyvin voi siis odotella sen neljä päivää lisää ja heittää sit kirveen kaivoon tän kierron osalta :D

Mä plussasin Pregcheckillä jo DPO9. :) En olis muuten niin aikaisin testannut, mutta mulla oli sinä päivänä hammasröntgen ja olin edellisenä yönä voinut tosi pahoin. Ja se hämmentävä plussahan sieltä sitten tuli. O.o

Mulla tuli eilen jotain hiukan värillisempää valkovuotoa, ja menin heti ihan paniikkiin, että no niin, nyt se sitten menee kesken taas tämäkin. Ja mietin jo, että enää en suostu edes yrittämään. Kyllä viisi keskenmenoa voi tehdä ihmisestä vauhkon. :(

Voi Aeli :( Varmasti on koko ajan semmonen pieni huoli päällä... Sitä vaan pitäs uskaltaa luottaa, että kyllä tämä matkassa pysyy :) Pakkohan sen jo on!

Tervetuloa Arwen, munki puolesta :)
Ja Aaeli, jos ei kumminkaa mitää vakavaa olis ? :confused:

Mäki oon ihan kahen vaiheilla, kokeilisko testata viikonloppuna vai antaisko mennä tädin ylin, jos menee...
Välttyis ainaki turhaa kemiallisilta, niiku yks kierto... Tosin sit tietäis jos nääki oireet olis jonku kemiallisen
aiheuttamia :mad:

Pitää kattoo miten mieli antaa myötä... Mut tissien turvotus jaktuu ja nännit ollu tänää heti aamusta vähän aremmat, kuin eilen. Ja mikä nälkä tossa aamulla olikaan, kun heräs. Mut sitä on muutenki jatkunu ton oviksen jälkee. :eek:
Ja nyt mihin oon kiinnittäny huomiota, nii päänsärky on lisääntyny kans, mitä oli tossa tm:ssä kans sillo...

Mulla olis niin hyvä usko tätä kiertoo kohtaa, mutta vielä olis päiviä piinattavana !
Testaanko viikonloppuna jo ? :grin:grin

Ninni, mun kohal menkat kerkes olla kaks vai kolme päivää myöhässä ja sit alkoki vuoto, vaik hailakka plussa tuli tikkuu... Kemiallises ne menkat on käsittääksee 2-4 päivää myöhässä ja sit alkaa vuoto.. ja aikasii testailu on tietty aina riski, koska sit jos se vuoto alkaaki ja on plussaa näyttäny.. mut en haluu lannistaa ketää :D mä täällä tikkuostoksilla. Taidan kumminki tänää kattoo ja jos ei mitää, nii vklp sit uudestaa :D tosin rfsu testi, nii saa nähä kuinka koijaa :D

Omaa angstinapailua. Oon nyt aika satavarma, että mun menkat on sieltä tulollaan. Aamulla seksi sattu just samalla tavalla ku ennen menkkoja, ja sieltä asti ollu alamaha kipee. Ei mulla oo ees mitään raskausoireita, ei väsytä, ei kuvota tai mitään... Taitaapa jäähä jo ostettu testi oottamaan ens kiertoo, en kehtaa sitä tuhlata aika varman negan takia. Eipä tuu maalisvauvaa... itkettää ja harmittaa jo nyt, saati sit ku ne menkat alkaa! :sad001 Oishan se ollukin liian helppoo ekasta raskautuu...

Sallahaa, zemppiä tädin tuloo ! Uus kierto, uus mahollisuus ;) mut eihän se helppoo oo, aina uutee kiertoo joutuminen...

Mäki ton testin laimeest pissast tein, mut varmaa mielikuvituksen tuotetta joku haamujen haamu tai vastaavaa.... No, jos mä maltan tonne viikon loppuu :D tai huomisee aamuu :D tosin onhan ehkä liian aikasta viel testata, ehkä muutenki :/

sallahaa Samat fiilikset! Pettynyt olo, jos plussaa ei tule vaikka meidänkin piti ihan vaan tjottailla alkuun. Vielä on tietysti mahiksia saada se plussa, mutta kun ei mullakaan tosiaan oo mitään oireita ja testit tähän mennessä näyttäneet aina vaan yhden viivan :( Jotekin toivoi, että tärppäis ekasta kun on niin paljon kuullut ja lukenut juttuja, miten osa tulee raskaaksi kerrasta ja ehkäisyn läpi jne. Järki tietysti sanoo, että ei se tapahdu läheskään aina hetkessä ja eihän sitä tiedä vaikka lasten saaminen olis mahdotonta, mutta kun ne tunteet tässä nyt jyllää.. Ihan kun meilläkään mikään kiire olisi, kun maalisvauvan kanssa vietettäis tyyliin suhteen yksivuosipäivää synnärillä :D .. Mutta ens kierrosta sitten uutta yritystä jos ei nyt tärppää! :)

Kp 1 huomenna ja samalla vuosi yritystä takana ilman plussan plussaa. Hiljaiseksi vetää. Jään hetkeksi taustalle ja palaan kun kykenen taas. Parempaa onnea toivon ihan jokaiselle teistä!

Voi itku Hileinen! :( Vuosi on kyllä pitkä aika ootella mitä tahansa, saati sitten raskautta. Tuntuu tosi tyhmälle, kun ite päivällä masistelin omia tulevia menkkoja, vaikka vasta eka ehkäisytön kierto takana... Toivottavasti foorumitauon aikana saisit vähän rentouduttua, kunhan tästä pettymyksestä selviät! Sinä kyllä oisit ansainnu sen plussan jo aikoja sitten, itellä niin väliä, kunhan hättäilen... Voimia! :(

Hileinen oon tosi pahoillani! :( tsemppiä sulle ja pidetään peukut pystyssä että pian tärppäis!

Sallahaa, harmi jos nyt tuntuu siltä ettei tärpänny. Mutta uusi kierto on uusi mahdollisuus!

Iivjelle pahoittelut negasta!

Aeli, toi ainakin kuulostaa ihan harmittomalta. :) Tsemppiä ajatuksiin! :Heartred

Hileinen, oon niin pahoillani! :sad001 Toivottavasti tauko tekee hyvää!

Täällä tehtiin tänään cb:n digi ja näytti Raskaana 2-3 eli ihan niin kun pitikin. :happy:

Takaisin