Esikoinen toiveissa

Hauska kuulla, että en oo siis ainut turvonnutta mahaansa ihastellut! :D

Waterlily, mulla on tänään kp 23 ja dpo 8-9, joten saa nähä maltanko loppuviikolle asti oottaa ekan testin kanssa :D Vaikka fiksuintahan se toki ois... Itellä vaan vielä kierrosta selvyyttä kun eka renkaaton, mut periaatteessa pitäs tulla menkat viikonloppuna...

Ihanaa, että Lissun ja Ninnin viivat vaan vahvistuu! :)

Musta tuntuu et mulla ei mitää ainakaan selkeitä kiinnittymisoireita oo ollu, mutta jotenkin aika levollinen olo :) Ainakin jos ennen tenttiä oli rauhallinen fiilis niin se enteili hyvää tulosta, voisko sitä soveltaa vauvantekoon? :D

Ninni. hyvin sullakin viivat vahvistuu. :happy: Kyllä mä nyt rohkenin mennä sinne maaliskuisiin, oli pakko odottaa että sai ton aamusen testin ensin tehtyä. :p Ja kiva et siellä on jo valmiiksi tuttuja!

Sallahaa, toivottavasti levollinen olo jatkuu tästä eteenpäinkin. :)

Mä sain kun oli oletettu dpo 11 mutta oon kyllä miettiny että oliko ovis sittenkin aikasemmin kun oli sillon kuitenkin niin selkee viiva apteekin testissä. Ja tänään jo tasavahvat, nyt on siis dpo 14.

Muoks. tai sitten voi olla että mulla hormoonit vaan nousee nopeesti.

Täällä vielä digi tehty, raskaana 2-3 luki näytössä :) <3 kyllä se on nyt uskottava. Laittaisin kuvan mutta on jotkut asetukset puhelimessa niin etten pysty.
Sallahaa, mulla ei ollu mitään kiinnittymisoireita enkä ollu oviksestakaan ihan varma. En tikuttanu tai oo koskaan tikuttanu. Jotain nippailuja oli kp 12 eli ehkä se oli sillon. Joka toinen päivä seksiä riittää hyviin mahiksiin, saa sitä kait useamminkin harrastaa :)
Se rauhallisuus on varmasti hyvä juttu. Ihanaa, kun on niin moni päässy plussa-aaltoon. Loput vielä mukaan :)

Mun täytyy kans tehä digi joku päivä ja katsoa onko viikot noussut. Jännittää. :) ja tintille tännekin isot onnittelut! :)

HUUII ja HURJASTI ONNEA, teille kaikille plussanneille !! Toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa ! :)

Täällä olis kp 26 ja oliskohan dpo sitte 6-7 ? Mun pitäis vielä viikko kärvistellä ja katella :rolleyes:
Mut jos ei tässä kierrossa, nii ihmeellinen on kierto sitte... Mun tissit on turvonnu kohta koolla ?? Nännikipuiluu oli vielä eilen, tuli päivän mittää takasin, saa nähdä mitä tänää ? Ja onhan noi mun silmää olemustaa vähän
vaihtanu ? :grin Valkovuoto, mistä sitä riittää... ja eilen tuntu menkkajomoja ja niit on tuntunu nyt pari päivää, pieni kevyt nuha ja syödä voisin vaikka hevosen ! Pientä etovaa oloa tulee välillä... Ja mun tissit kipeyty heti, ton oviksen jälkee...

Vai mitä tää sitte on ? :sad001 Pitää vaa toivoo parasta ja pelätä pahinta.... kp 26/31-32

Entäs te muut plussanneet jo ? :happy:

Kovasti mä täällä toivonki, että jotaa tulosta syntyiski ! Ei muuten, mutta kun tää oireilut :grin
Saattaa olla, että varmaan sorrun testailuu viimeistää viikonloppuna :grin:grin

Juu minäkään en nyt tiiä miten päin olisi. Joko on tosi rajusti pms tai sitten tärppi... nyt dpo 11 ja niin paha olo et taidan lähtee töistä kotiin. Kaikki etoo ja väsyttää ihan tosissaan. Häiritsee tämä tuhruilu, ihan tosi vähän tulee edelleen ja tullut dpo 8 lähtien. Pyyhkiessä ei mitään, suojaan hennosti jää. Testejä en tuhlaa ennen ku menkat on oikeesti myöhässä, eli ehkä la. Odottavan aika on taas kerran piiiitkä!

Hileinen kp29/32 dpo 11 yk11

Täällä dpo 8..rinnat ollu enemmän tai vähemmän kipeet koko tän kierron.. eka ns. normaalin oloinen kierto kkm jälkeen :) toivottavasti se tois plussan <3 nyt alkaa sit se oireiden kyttäys loppuviikon ajaksi :D

Onnea Tintille vielä täälläkin! :)

Zara, toivotaan että sinne ois joku tarttunu :) Malttia malttia ;)

On. Mulla kp 25/? Ja dpo 9-10. Mitään tavallisesta poikkeavaa en omassa olotilassa oo huomannu :( Oikeestaan oon kyllä yrittäny työntää koko asian taka-alalle jotten tippus niin korkeelta, joten en ehkä kiinnitä niin huomiota. Ehkä vähän välillä alamahassa tuntuu jotain (nippailua?) ja ärsyttää ja itkettää vielä tavallista herkemmin. Mut voihan nää entillä menkkojakin. La tai su pitäisi varmaan niitte alkaa, joten jos sitä to tai pe uskaltas testaamaan apteekin testillä... Tänään on vasta tiistai...

Mies näytti mulle jonku kotisynnytysvideon, ja kysy et pitääkö hänen toimia noin ku mä synnytän :D <3 Ku se vauva synty ja alko parkua niin hitsit kun alko itkettää, on se niin koskettavaa :) <3

Waterlily, nyt plussaat ja tuut maaliskuisiin ;)

Hileinen, toivottavasti olis harmitonta tuhrua :(

Sallahaa toivottavasti tulis plussa! :)

Kaikille ei VIELÄ plussanneille paljon plussatuulia <3

Onnea kaikille plussanneille ja hurjasti tsemppiä jännääjille! :Heartred

Ajattelin liittyä esikoista toivovien joukkoon, eli heippa kaikille! Ollaan hyvin alussa tässä tjottailussa/"yrittämisessä", mutta varovainen innostus kasvaa koko ajan kun mietitään, että ehkä joskus meillekin suodaan pieni nyytti. Se olisi ihan mahtavaa.

Ollaan kasinelosia, 12v yhdessä, 8v sitten vaihdettiin renkaita. Nyt on terveyden ja monen asian suhteen sellainen tilanne, että lapsi olisi todella tervetullut osaksi meidän perhettä. Pitkään ajattelimme että meidän rakas perhe on tässä ja nyt, eikä se laajene kuin ehkä karvakavereilla. Itsellä oli todella järjellinen suhtautuminen kaikkiin omiin hormonaalisiin tuntemuksiin, enkä koskaan varsinaisesti ole kokenut ns vauvakuumetta. Lapsista olen pitänyt aina ja ollut pienten kanssa paljon tekemisissä. Omat ajatukset raskauden suhteen muuttuivat noin 3 vuotta sitten kun hoidin kummityttöä hänen elämänsä ensimmäiset 3 vkoa yhdessä lapsen äidin kanssa. Ihana lapsi vei ja vie edelleen sydämeni täysin. Hänen pikkusiskonsa taas on täysin aivopessyt mieheni eli hänen suosikkisetänsä. :love017

Tässä sitä nyt ollaan, iloisella jännityksellä varustettuina. Keho tuntuu hassusti huutavan raskauden perään, eikä mieli välillä pysy perässä. Saa nähdä miten meidän käy. Muiden lapsia on sen verran tullut hoidettua yhdessä kaikkine taaperon kiukkupuuskineen ja loputtomine itkuineen että se puoli ei ehkä pelota niin paljon kuin pitäisi. Mutta raskaus, synnytys ja kaikki tämä vaihe tuleeko vai ei, se pelottaa.

Kiva liittyä seuraanne!

Hei Arwen ja tervetuloa :)
Ite ainakin välillä pyörin noitten samojen ajatusten kanssa, että tuleekohan koko vauvaa ikinä (vaikka nyt eka tjoittailukierto vasta lopuillaan), kuinka raskaus tulee joskus menemään, synnytys, vauva-arki... Mutta ei olla varmasti näitten ajatusten kanssa yksin :)

Toivotaan teille pikaista plussaa ja tsemppiä yritykseen! :)

Jokainen varmasti miettii noita samoja asioita, raskausaikaa, synnytystä, arkea jne. Ja onhan se ihan hyväkin, ei taida lapsen tuloa isompaa elämänmuutosta olla? Itsekin hieman pelkään ko. tapahtumia, mutta kun miettii, mikä on palkintona niin kyllä sen tietää kumpaan suuntaan vaaka kääntyy. Itse tunnen nykyisin lähinnä rauhaa ja luottamusta, sillä tuo mies on osoittanut olevansa enemmän kuin sataprosenttisesti luottamuksen arvoinen ja tiedän, että yhdessä me selvitään mistä vaan :)

Onnittelut minultakin plussan saaneille!

Tervetuloa arwen :) ja kiva saada lisää kolmekymppisiä tänne :) itse olen aina tiennyt, että haluan äidiksi. .elämäntilanne vaan ei ole siihen sopinut...opiskelut sain päätökseen vasta viime vuonna ja niitä edeltävänä aikana en olisi ollut valmis äidiksi. .parikymppisenä kiinnosti enemmän vapaus :) vasta oikeastaan nyt nykyisen parisuhteen myötä on tullut sellainen olo, että perhe on kaikista tärkeintä tässä maailmassa <3 :)

Takaisin