Esikoinen toiveissa

Juu, kiitos Salla! :) lukee siellä juu että nyt olis 4+2. Täytyy tutustua paremmin ja hakee vielä pari testiä apteekista!

Täytyy muuten tunnustaa tämmönen vähä nolo juttu, mitä aika usein huomaan tekeväni... Mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä, joten maha turpoo hyvin helposti hiilaripitosista ruuista (jotka on tietenkin niin hyviä!), etenkin leivästä ja perunasta. Iltaisin on yleensä aina maha turvoksissa. Joskus kun maha on Oikeesti niinku ilmapallo, kuvittelen että oisin raskaana ja ihastelen masua peilin eessä... :oops: Saatan mennä esittelemään sitä miehellekin, että "Kato, ihan ku olisin raskaana!" Sitten herään todellisuuteen ja tulee aika ällö olo, kun tietää sen olevan kaikkea muuta ku vauvaa :grin Oonko mä ainut, jolla on tämmönen nolo tapa? :grin

Tästä turvotustaipumuksestakin jo epäilen, että mun maha ei sit joskus varmaankaan tuu vastaamaan niitä oikeita viikkoja, koska raskaana turvottaa vielä entistä herkemmin :grin Mut sitpähän sitä turvotusta ei tartte hävetä! :hilarious:

Mulla on laktoosi-intoleranssi ja maha paisuu joskus kans ihan palloks, tai jos syön jotai tosi rasvasta ja turvottavaa ruokaa. Mummot välillä töissä kysyy oonko raskaana :D

Vau mikä plussa-aalto! Ihanaa! Onnea tintti-8, Lissu, Ninni22 ja Haiidi93 :talk017

Aeli tule vaan rohkeasti helmikuisiin :)

Pahoittelut negasta MrsC :( Toivottavasti pieni tauko helpottaa ja pystyt nauttimaan kesästä :)

Sallahaa myönnän tehneeni itsekin joskus noin :grin

Kiitos taas kaikille onnitteluista! :)

Iivje, mä testasin ekaa kertaa eilen eli oletettu dpo 11. Tuskin ois aikasemmin mitään näkynykään...

Haiidi, hieno digin tulos! :happy: Muakin kuumottais digillä testaaminen mut koitan vielä malttaa niin että näkis nouseeko hcg hyvin.

Mrsc, paljon tsemppiä noihin mietteisiin! :Heartred Toivottavasti tauko auttaa. Ja tuut sitten heti takasin kun tuntuu siltä.

Täällä on kanssa aika usein nälkä mutta ei tee mieli syödä mitään raskasta vaan raikasta ja kevyttä. Tuntuu että makeanhimokin on vähentyny... Ja vatsa on ihan turvoksissa. Nyt voi ainakin peilin edessä pällistellä kun näyttää komialta maha. :hilarious: Vähän menkkajomoja tulee välillä, on kyllä tosi hetkittäisiä. Toivottavasti on normaalia... Mietin et testaisko uudestaan jo huomenna vai vasta maanantaina.. :rolleyes:

Hei mäki haluun raskaaksi, jos kerta lakkaa tekemästä mieli makeeta ja rasvasta, mut haluaa syyä raikasta ja kevyttä!! :grin

Mua ei tehny viimeks mieli mitään, söin viikon kaurapuuroa melkeen vaan :D sit joskus ääripää että teki mieli vaan hampparia ja pizzaa :D

Mä vaadin toissapäivänä hattaraa ja punajuuria ja aurajuustokin ois maistunu siinä ohessa.... O.o En saanu niistä mitään ja olin ihan myrtsinä tovin. :D

Täälläpä ollut nyt hiljasta :grin Noh itellä ainakaan mitään kuulumisia, mitä nyt mietin vaan onko hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tapahtunu, piinailen sitä vielä ensviikon lopulle ja käyn onneks töissä kuluttamassa aikaa :rolleyes:

Kp 23/? dpo 7-8

sallahaa I feel you! Tuo turvonneen mahan ihastelu on tuttua täälläkin :D Tää odottelukin on yhtä tuskaa, malttamattomuus ei oo yhtään mun juttu muutenkaan ja ties kuinka monta yrityskertaa tämäkin projekti vaatii :D Nyt menossa kp20/dpo8 ja pakko on tappaa aikaa just töissä ja harrastamassa, että malttais vielä pari päivää odotella.

Oon ollu ihan järjettömän väsynyt nyt muutaman päivän, ei auta vaikka nukkuis kellon ympäri. Tiedä sitten voiko se jo olla oire jostain vai oonko vaan onnistunut kasaamaan itselleni massiiviset univelat.

iivje sä meinasit testailla jo dpo 10? :) Mä mietin jotain dpo 12-13, pitäs varmaan ainakin näkyä jotain jos aihetta on, mut saa nähä malttaako :grin Ehkä mä testaan jo ekan kerran samaan aikaan ku sä, sit jos ja kun tulee nega nii myöhemmin uudestaan :) Mulla on edelleen nännit arat, mahaa turvottaa ja alamahassa tuntuu välilä vähä jännälle. En tiiä onko se semmosta nippailua vai mitä, en uskalla hirveesti analysoida olotilaani etten pety liikaa :grin

sallahaa varmaan joskus dpo 10-12, riippuen miten jaksetaan odotella. Jos sillon ei näy mitään, niin sit vaan vielä lisää piinailua. Onhan noita testejä tuolla jemmassa ja negan voimalla malttaa taas hetken olla toivomatta mitään tulosta.. :D

Noh ilmota millo meinaat nii mäki teen :D Vois käydä huomenna ostamassa pari testiä jemmaan... :)

Odotan kovasti teidän testailuja :) haluan plussia että tulisitte maaliskuisiin!

Mä testaan aamulla apteekin testin että olisko viivat tummemmat jo. :)

Sallahaa, rupes naurattamaan toi sun turvonneen mahan ihastelu...myönnän itsekin syyllistyneeni samaan jokusen kerran :grin ja sitten tulee semmonen "mitä hittoo mä teen-fiilis" :grin mutta olis se vauvamasu vaan niin kiva :Heartpink

Sallahaa ja Zara taidatte testailla mun kanssa samoihin aikoihin, eli tulevan viikon lopulla ? Mulla nyt dpo 6 :) Loppuviikko meni töissä ja viikonloppu mökillä, joten on ajoittain jopa unohtanut hetkeksi "vauva-asiat"...pari siideriäkin uskaltauduin eilen juomaan...enempää ei olis ees tehnyt mieli..varmaan alitajuntainen juttu..Yleensä kyllä on mökillä juoma maistunut :rolleyes: viime kierron piinapäivät osui kesäloman alkuun ja meinas mennä kyllä loma pilalle kun ei muuta osannut ajatella :confused: Joten nyt yritän pitää itseni kiireisenä :p

Täällähän on nyt paljon piinailijoita, paljon plussatuulia teille!! :wav

Tein aamulla vielä varmistustestauksen ja ihan hyvältä näyttää. :happy: Josko sitä nyt uskois... Laskurin mukaan nyt olis 4+2.

WP_000495 (2).jpg

Takaisin