Esikoinen toiveissa

Okeii, pittääpä muistaa:) hui ko kaikki on niin uutta, ei oikeen tiä mitä ajatella ja tehä :p jos nyt aamulla ekana sen digitestin tuolta kaapista:D malttais vain oottaa aamuuuuun:)

Jos mä jotain haluan tehdä toisin, on se että otan miehen mukaan ultraan tällä kertaa. Ei ollu kaukana liikenne onnettomuus viimeks ku ajoin itkien kotiin yksin ku sain kuulla että sikiö ei ollut elossa!:oops:

Onnea Ninni !! :)

Voih, kun sitä pääsis jo ittenkin testaamaan ! Tässä plussatuulessa tulee itekki ihan hulluks :grin

Zara kiitos! Nyt sinäkin plussaat ja tulet maaliskuisiin! :) En siis uskalla sinne vielä ilmoitautua, ehkä parin viikon päästä tai jotain.. :)

Mulla on piiiiitkä ens viikko tiedossa :wink No mut jos tää tissikipu enteiliski jotaa hyvää :grin Ei sitä haluais liikaa vielä fiilistellä, ku tulos voi olla ihan mitä tahansa... Jotenki hyvä fiilis tästä kierrosta, mut sit taas jotenki tuntuu, ettei kyllä tälläkää kertaa :confused: No, jännäillää ja piinaillaa !! :grin:grin Maaliskuu kuulostais ihan hyvältä :p

Onnea vielä Ninnille ja Haiidille täälläkin hurjasti! :)

Kirveli, tuommoset ajatukset on valitettavan tuttuja ainakin omalla kohalla, ja varmasti hyvin monella muullakin naisihmisellä. Mutta ihan typeriä juttujahan ne on vatvoa! Enemmän pitäs luottaa itteensä ja olla tyytyväinen niihin kortteihin, mitkä on jaettu :) Helpommin sanottu ku tehty, I know...

Zaralle malttia malttia, hiljaa hyvää tulee :wink Maaliskuu olis kyllä ihan kelpo kuukausi joo :grin

En enää muista keille muille piti vastailla, tännekin ketjuun oli kertyny viestejä työpäivän aikaan hurjasti!
Itellä nyt lähinnä semmoset fiilikset, että vähän harmittaa kun tähän kiertoon ei vielä lähetty ihan tosissaan yrittämään. Kummasti se mieli muuttuu, kun täällä lukee näitä innostavia juttuja teiltä :grin Ihan sama joku koulu, mää haluan maalisvauvan! :grin Tänään dpo 5-6 niin huomaa jo ettivänsä jotain vihjeitä mahollisesta tulevasta kiinnittymisestä... Tuleeks multa jotenkin paljon valkovuotoo? Joko huomenna tuhrua? Tuntuuko alamahassa jännälle? Tissit arkana? Jooh, malttia itellekin... :rolleyes:

Iiiik! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1435977849.928628.jpg

Mä tein aamulla pc:n testin ja samalta näytti kun Lissun tekemä tuolla aiemmin. Haen vielä tänään digin ja apteekin oman. Hurjasti oli viiva vahvistunu siihen rfsu:n luiskaan verrattuna. Kai sitä on pakko uskoa että kaveri on kyydissä :) <3

Kiitos ja onnea myös teille! :) la on jonkun laskurin mukaan 10.3.2016. Miten noi raskausviikot lasketaan?

Hurjasti onnea Haiidi ja Tintti plussaamisesta! :) Odottamisen iloa ja toivotaan, että kaikki menee kummallakin hyvin :)

Tintti, ensimmäinen raskausviikkohan alkaa viimeisten kuukautisten alkaessa, mikä on kyllä vähän hassu ajatus! Ite alkio on viikon ikänen, kun on rv 4. Näin tuolla Vaun raskausviikoissa kerrotaan. Sieltä voi kattoo viikko viikolta missä mennään :) http://www.vau.fi/raskaus/Raskausviikot/ jos ei oo tuttu!

Onnea Tintti, Ninni ja haidii!

Voi kun sitä itse pääsisi tuohon kerhoon myös. Mutta kai se toivo on nyt tälle kierrolle heitetty. Vähän on nyt sellainen olo, että taidan pitää pienen tauon täällä ja palailla sitten kun fiilis itsestä on parempi. Nyt on just samat tuntemukset kuin kirvelillä, mutta mulla ei ole edes niitä menkkoja. Ei taaskaan edes tuhrua. Kiertopäivistä ei hajuakaan, joten eiköhän tuo seuraavakin "kierto" harakoille mene.

Tsemppiä Zara piinailuun!

Onnea, onnea ! :)

Kyllä me Kirveli & Mrsc viel ne plussat saadaa :grin

Ja mä yritän niin mieleni täällä malttaa.... Johan viikon päästä melkee saaki vastauksen tähäki.

Ja voimia sulle Mrsc ! Tuu sitte takas taas kun siltä tuntuu. Täällähän me tai minä ainakin :grin:)

Mrsc jaksamisia! Tosi harmillista, että on tommonen fiilis :sad001 Vaikee löytää semmosia hyviä tsemppisanoja, mutta toivottavasti auttaa ees jotain, että tiiät täällä monen elävän sun jutuissa mukana! :) Teijänkin aika tulee vielä!!

Zara meinasit vissiin testailla samoihin aikoihin ku mä! Tai no itellä on nyt dpo 6-7 niin varmaan ens pe teen ekan testin, viimestään :nailbiting: Malttia sullekin jännäämiseen! :)

Aikalailla sallahaa :) Mulla menee kyllä vielä sen viikonlopunki yli ! Tätii odotan saapuvaks maanantaina tai tiistaina, mut toivottavast ei tulis :rolleyes:

Tsemppiä paljon testaajille!! :) toivottavasti tulis paljon plussia ja saatais esikoiset syliin sitte ens vuonna <3

Takaisin