Esikoinen toiveissa

Beislalle ja Nannulle tsemppiä piinailuun! Toivotaan että plussa pärähtää tikkuun :)

Sarina onpa kurjaa kun kierto vaan venyy eikä plussasta tai tädistä tietoakaan :( Toivotaan että tulis nyt joku päätös tälle.. Olis paljon mukavampi lähteä reissuunkin kun tietäisi missä mennään o_O

Muokattu viimeksi:
Mistä Vesta tilasit noin komean kasan testejä? Lähinnä mietin jos (kun..) niitä vielä itsekin tarvitsee, huomenna ajattelin uhrata vikan kaapissa olevan testin.. Tää on ihan pöljää kun ei malta rauhassa odottaa vaan pitää testailla monta kertaa :oops:

Tsempityksiä ja plussatuulia kaikille! Kohta alkaa taas jännät ajat kun saa teidänkin puolesta jännätä :smiley-bounce013

pilvikirsikka, tilasin ne eBayn kautta jenkeistä. Tuossa on siis 50 ovistestiä ja 20 raskaustestiä eikä hintaa tullut kuin pari kymppiä ja viikossa tuli perille :)

Heippa kaikille,
saanen liittyä joukkoon? :) Täällä jo 34-vuotias ensimmäistä vaavia kuumeileva. Jätettiin ehkäisy pois viime syyskuussa ja yllättäen tulinkin heti raskaaksi.. mutta raskaus meni kesken noin vkolla 7 (keskeytynyt keskenmeno). Tyhjennys oli 2.11.

Kroppa on onneksi ilmeisesti toipunut nopsasti, kierto palautui heti ennalleen. Mieheni on ulkomaankomennuksella ja näemme harvoin, joten yrityskerrat ovat kortilla.. Toisaalta oli hyvä, että tuli vähän taukoa, ehti henkisesti palautua paremmkn keskenmenosta.
Juuri ukko oli lomilla ja laskujeni mukaan piti olla ovisaika (en tehnyt testejä, kun sillä ei ois ollut vaikutusta tilanteeseen, muutenkin tuli pupuiltua vähän väliä :) Nyt kp 16 menossa ja olen ihan tulisilla hiilillä. Ei auta kuin odottaa mitä tapahtuu. Jos kierto on edelleen säännöllinen, menkkojen pitäis alkaa kahden viikon päästä. Yritän oottaa sinne asti, etten rupea ennen aikojaan testaileen. Nyt vaan pitäis lopettaa tämä jatkuva ittensä tarkkailu..

Toivon kaikille plussatuulia ja kaikkea toivomaanne hyvää :)

Suvetar lämpimästi tervetuloa! Tosin tietenkin toivotaan että sieltä se plussa tekee tuloaan ja pyörähdys tässä ketjussa jää lyhyeksi pyrähdykseksi. :) Tsemppiä piinailuun!

Vesta, okei! Joko täytyy yrittää hillitä tätä testailua tai sitten munkin tarttee tilata sieltä halpoja testejä. :rolleyes: Kamalaa miten sitä ihmiset on ennenvanhaan pärjänneet, kun on pitänyt mennä terkkariin verikokeisiin. :grin

Tervetuloa Suvetar! Toivotaan että teillä tärppää pian ja pienokainen pysyy matkassa loppuun asti. :)

Pöh, mulla on kans ihan tyhmiä testejä! Nyt kp 33 ja tulis sitten vaikka täti niin ei tarvis pähkäillä!

testi.JPG

Tyhmä testi tosiaan, pilvikirsikka. :(

Tervetuloa mukaan, Suvetar! Pahoittelut keskenmenosta.
Mullakin menossa piinapäivien alku. Hyvä olis jos osais olla tarkkailematta oireita, mutta se on vaan niin vaikeaa! Meinaan innostua aina kun tuntuu nippasu. Mieltä tosin hillitsee se, että kun tunnustelin kroppaani ennen ovista, niin joka päivä menkkojen jälkeen on tuntunut pieniä nippaisuja milloin oikealla, vasemmalla tai keskellä.

Suvetar, tervetuloa! Mukavaa saada sinut meidän joukkoomme, toivottavasti päästään kaikki pian tuonne odottelijoiden puolelle. :) Ja Sarinalle kärsivällisyyttä, voin vain kuvitella, miten turhauttavalta noin pitkä kierto tuntuu. Toivottavasti pääsisit nopeasti gynelle.

Mulla on tänään dpo7 ja kummallista muljumista ja pientä, lievää menkkamaista pistelyä alavatsassa. Ollut ja aiemmin päivällä, mutta tulkitsin sen johtuvan jännityksestä (opponoin tänään kurssikaverin kandidaatintutkielmaa). Nyt taas iltaa kohden jatkuu, tosi outo tunne. Voisiko tämä nyt sitten olla kiinnittymiskipuilua? Mua kokoajan pelottaa, että mieli temppuilee ja keksii oireita, epäröin onko tämä edes todellista? o_O Muutaman päivän on myös palellut jatkuvasti.

Onko jemberrylle tullut jo ovisplussaa?

Tervetuloa uudet! Ja pikaista plussaa tietenkin teillekin! :)
Nannu: ihan hyvin voi olla kiinnittymistä. Nippailua ja nappailua oli mullakin joulun aikaan, jolloin tää oletettavasti oli kiinnittymässä... Ja palelu oli myös mulla oire. Sit sellaset kuumat aallot varsinkin öisin.
Ja niin, mä oon tehny nyt yhteensä 5 plussaa, ja silti oon sitä mieltä et mun mieli tekee oireita ja kuvittelen vaan olevani raskaana. ;) Eli kyllä ne oireet voi olla ihan aitojakin, älä huoli! Sä pääsetkin jo kohta testaamaan?!

Sannis, voi että ilahduin viestistäsi! Mä meinaan nukuin aamuyöllä tosi huonosti, koska olin aivan hiestä märkä. Siis sellanen, että oli pakko vaihtaa yövaatteita, luulin sen taas johtuvan jännityksestä. Eli tosi paljon samoja oireita kun sulla, hui miten jännää :grin mitenköhän sitä koskaan uskoo olevansa raskaana, vaikka plussan saisin? Ja joo, ajattelin testata viikon päästä aikaisintaan. Mulla on kaksi pregcheckin testiä kaapissa odottelemassa. Yritän malttaa, mutta tekisi niin kovasti jo testata, vaikka eihän se nyt näytä kun negaa.

Jemberry, mä odottelen ovista viikonlopun tienoilla ja tätiä sitten kuun vaihteessa. Tänään kp 11 eikä vielä ovisplussaa. Tässä kierrossa en aio pissiä raskaustestiin kuin vasta sitten, jos siihen oikeasti tuntuu olevan aihetta.

Tervetuloa Suvetar2015!
:welcome Mulla samanlainen kokemus takana. Ehkäisy jätettiin viime kesäkuussa pois ja tikkuun plussa ennen kuin yksiäkään luomumenkkoja ehti tulla. Raskaus päättyi kuitenkin keskeytyneeseen keskenmenoon (samoin 7. viikolla), mutta keskenmeno todettiin vasta nt-ultrassa, kun viikkoja piti olla 13+0. Se oli rankkaa.

Vesta saa testailla tolla kasalla vaikka päivittäin heti kierron loppupuolella. Toivotaan, ettet joudu montaa testiä käyttämään, ennen kuin näyttää plussaa.

Mulla ei ollut minkäänlaisia kiinnittymiseen liittyviä kipuja keskenmenneessä raskaudessa. Kiinnittymisvuoto tuli kuitenkin.

Nannulla onkin sit piinaviikko edessä. :) Oireet antais ainakin jo ihan hyviä merkkejä mun kokemuksella. Noi oli mulla tosiaan kiinnittymisvaiheessa, sit oletettuun menkkojen alkamisaikaan asti pikku hiljaa oireita lisää, tissit kipeyty, turvotus iski jne... Oikeestaan päivittäin jotain uutta oiretta ;)

Ääh, käytin tänään ensimmäisen rtestin tuosta läjästä ja tyylipuhdas nega sieltä tuli. Nyt on kp28/30-31 menossa ja aamulämmöt on laskusuuntaan. Menkkatyyliset juilinnat alavatsassa alkoivat eilen, mutta viimeviikkoiset turvotukset ja pahoinvoinnit on jo hävinnyt. Näinköhän se pitää vaan siirtää katse ja odotus taas kuukauden päähän... :sad001

Tervetuloa mukaan Suvetar :) Toivotaan että parin viikon päästä pääset plussaamaan!

Vesta ja Pilvikirsikka; pahoittelut negoista :( Toivotaan että olitte vain liian aikaisessa testailun kanssa.

Muokattu viimeksi:
Voi harmi Vesta. :sad001 Kuitenkin sulla ei oo vielä menkkojen alkamispäivä, saattaahan olla liian aikaista.

Nannu, kuulostaa ihan lupaavalta. Oletko päättänyt minä päivänä testaat, vai meetkö fiiliksen mukaan?

Jemberry, mä kokeilin aamulämpöjen mittausta korvalämpömittarilla, mutta lämmöt heitteli niin paljon etten jatkanut hommaa. Mulla joka tapauksessa ovistikut käytössä. En aio mitata nyt piinapäivinäkään, vaan testailla sitten jos on tarvetta. Mutta hyvä jos sulla toimii, onhan siitä etua jos tietää miten oma kropaa toimii missäkin vaihessa kiertoa.

Pahoittelut mälsistä testeistä! Vaikka vestalla ainaski viel toivoa :)

Jemberry, mäkin tiiän et aamulämmöistä pitäs mitata yms yms, mut mä oon mittaillu kans iltasin aina välillä ja oon huomannu selkeän eron silläkin tavalla :)

Omanapaa taas sen verran, et nyt taitaa täti olla vihdoin tulossa. Tänä iltana on ollu niin järkyttävät alavatsa -ja alaselkäsäryt et oon joutunu kaksin kerroin vaikeroimaan... jossei huomenna ala niin ihmettelen! Nyt on pakko sanoa et JES :laughing021

Sarina, sun tilanteessa on pakko sanoa että hyvä jos tulee pian. Tietty oisin toivonut sulle plussaa, mut kokemuksesta, kyllä se pitkä epätietoisuus on jopa pahempi kuin huonot uutiset.

Samaa mieltä Beislan kanssa. On se täti parempi, kun pitkä piinallinen odotus kun ei tiedä mitä tapahtuu :/ Onpahan sit uus kierto ja uudet mahdollisuudet taas! :)

Paitsi et ei oo vieläkään vaan alkanu. Alaselkää jomottaa paljon mut mitään ei tuu. Argh :smiley-angry017ei oo helppoa nyt. Kp50 tai 51 kai menossa. Mä taidan pitää pienen tauon täältä, ja tuun sit ilmottelemaan jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen.

Tsemppiä naiset! :)

Takaisin