Vesta, voi höh! No mutta nokka pystyyn ja kohti uutta yritystä! :)
sabetti, mä olen jo joskus aiemmin virkannut vauvanpeittoa ja sitten se jäi kesken, kun kyllästyin tekemään sitä :D kaivoin sen taas kaapista ja nyt olen yrittänyt saada sitä vähitellen tehtyä. En kyllä muuten ole mitään ostellut vielä, mutta tänään kaupassa en voinut kävellä yhden ihanan, pienen ruskean hupparin ohi.
ja siinä oli nallekorvatkin hupussa! No en taida miehelle sitä viitsiä näyttää, pidän sen kaapissa jemmassa.
Meillä pitäisi myös auto vaihtaa ja asuntoakin pitäis katsella syksyyn mennessä.
Siihen tosin ei mahdollinen perheenlisäys kyllä vaikuta, mutta hyvähän se on siihenkin ehkä jo varautua
Beisla, mua kans kiinnostaa nuo kestovaipat ja kantoliinat ym! Oon jo vähän niistä lukenut, mutta vielä en ole ihan kunnolla kaikkea sisäistänyt. Onhan tässä toki aikaa vaikka kuinka vielä perehtyä!
Teretulemast vaan uusille mukaan! Ja sori jos en huomannut kaikkien viesteihin vastata, on vähän kiire kun pitäis mennä ruokaa laittamaan.
Mut vähän vielä omaa napaa. Ostin kaupasta samalla testipaketin ja pitihän se heti testata. Musta vaan tuntuu että mulla on jo niin vahvat viivalasit, että kuvittelen aina itse siihen sen toisen viivan. Vai näkyykö tässä kenenkään silmään edes minkäänlaista haamujen haamujen haamua/viivanpaikkaa...? Ehkä mä nyt jemmaan ton toisen liuskan iteltäni ja teen sen vaikka vasta viikon päästä, jos tätiä ei näy.....