Esikoinen toiveissa

Sarinalle jaksamista <3 Pidä taukoa jos se veisi vähän ajatuksia muualle, mutta palaathan sitten takaisin :) Viettäkää rentouttava loma!

Joko jemberry löysit oviksen? Ja starling?
Nannu ja Suvetar, teilläkin taisi olla piinapäivät. Mitkä on fiilikset?
Vesta ja muut, en muista, missä vaihessa teillä on kierto?

On. Dpo 3 ( vasta!) eikä kerrassaan mitään oireita. Huh, odottelu.

Täällä taitaa olla kp1 ihan käsillä, niin jäätävät krampit ja menkkakivut että silmissä sumenee! :( Jos täti kohta tulee, niin tää kierto jäikin sit vain 28:aan päivään, mikä on varmaan lyhin kierto mitä mulla on ikinä ollut (normaalisti 30-31). Toisaalta se tarkottaa että sain tikutettua oviksen ihan oikein. Tikku näytti plussaa ennen laskureiden arvaamaa päivää, joten ehdin jo miettiä että onko testaajassa vikaa vai voiko mulla olla jopa 16 päiväinen luteaalivaihe, mutta kyllä tää taitaa olla tää ihan normaali 14.

Tein eilen negatiivisen raskaustestin ja se sai kyllä mielen matalaksi... Etenkin kun oli taas kaikki mahdolliset raskausoireet! Nyt tosin jo iloisemmalla asenteella, koska kuitenkin bongasin oviksen tästä kierrosta (ensimmäinen bongailuyritys) ja pupuilutkin osu kohdilleen sen suhteen, kierto ja luteaalivaihe on ok jne. Oon myös syönyt foolihappoa ja Gelee Royalea ja seuraillut aamulämpöjä. Kävi vaan huono onni kun ei sitten vaan tärpännyt, mutta ainakin tunnen kroppaani nyt paljon paremmin. Ei auta kun kärvistellä nämä alkavat menkat ja aloittaa yrityskierto numero 5! :)

Mites teillä muilla? :)

Hah, ja tietenkin: nyt on ainakin vielä käyttöä tuolle testikasalle minkä vasta tilasin... :rolleyes:

Joo täällä ootellaan päivien kulumista.. Ihan kauheaa, että vielä pitäis oottaa joku puoltoista viikkoa testiin. Joka toinen minuutti oon toiveikas ja joka toinen minuutti en. Koko ajan keho tarkkailussa ja aistin joka ikisen painon/kireyden tunteen, nipistelyn ynnä muun tuolla alavatsassa. Mulla on yleensäkin paljon tuntemuksia kierron eri vaiheissa, joten en näistä vielä hullaannu, mutta tietty toivon josko siellä kiinnittyminen alkais tuntua.. Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa oli muistaakseni jotain repäisykipuja.
Oon myös ilahduttanu itteäni lukemalla taas vaihteeksi, mikä kaikki voi mennä pieleen a) yrittämisessä b) raskaudessa. Että on varmasti tarpeeksi pessimistinen:wink

Aiemmin aattelin, etten missään nimessä testaa ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Pitääköhän pyörtää päätös? :confused5

Beisla, ei näytä vielä ovisplussaa. Tänään kyl ehkä hienoista vahventumista viivassa eiliseen ja toissapäivään verrattuna, mutta ei kuitenkaan tasavahvat viivat. Kp 12 vasta, viikonloppuna tai alkuviikosta viimeistään pitäisi kierron pituuden mukaan pärähtää plussa. Viikonlopun olen töistä vapaalla, joten ajattelin kyllä pitää huolen, että hellyyttä riittää kotona.

Vestalle pahoittelut tädistä.:sad001

Sarinalle puolestaan toivon tätiä, jos/kun testikään ei plussaksi kerta muutu.

Vieläkö joukkoon mahtuu yksi esikoisesta haaveileva?

Olittekin suuri osa tuttuja 2015 ketjusta, mutta lukaisin alkupäätä tästä ketjusta ja teillä on täällä juuri sellaisia pohdintoja mitä itsekin on pyöritellyt mielessä, kun kaikki on ihan uutta. :)

Yökyöpelikään ei tälle yölle saanut kahlattua kaikkea läpi, huomenna täytyy jatkaa. :)

Tulinpa kurkkaamaan tätäkin ketjua! :) Ajattelin jos ois joku aamulla heti plussan saanut kiinni.

Tsemppiä tytöt! Hyvinhän teillä on hommat hallussa, ovikset bongattu ja hyödynnetty, muuta ette oikein voikaan sit tehdä asian eteen :) Kyllä se tärppi sieltä tulee vielä! Ja se täti on parempi ku ei mitään, kiertojen pitkittyminen se vasta onkin piinaa!

Plussia puhaltelen teille ja tädeille sit voitte ilmottaa et kiitos käynnistä, seuraavaan 9 kuukauteen ei tarvi tulla :p

Oma olo edelleen hyvä, itseasiassa ihan huolestuttavan hyvä. o_O

Ps. Sarinalle mukavaa reissua ja taukoa, tulehan sitten takaisin kun aika on oikea! :)

Täällä menossa dpo 9 ja tekisi niin mieli testailla, mutta olen päättänyt odottaa keskiviikkoon. Viisi päivää vielä! Oireita on jos jonkinmoisia: paleltaa, yksi yö olin aivan hiestä märkä (siitä olen nyt päässyt vaihdettuani päälle vähän kevyemmän yöpuvun), vatsassa kipristelyä ja nyt uusimpana kamala turvotus ja ummetus. Olo on kuitenkin vaan niin epäiskoinen, vaikka oviksenkin bongasin tikuttamalla ja ne päivätkin hyödynnettiin, en silti vaan voi uskoa, että tällainen onni osuisi kohdalle. o_O Eilen yritin kokeilla ovistestillä, jos olisi hormooni nousussa, mutta ei tullut edes haamun haamua..

Tervetuloa, sabetti!

Beisla tsemppiä piinailuun. Pianhan siellä voi alkaa kiinnittymis oireita tulla ;)

Vesta pahoittelut negasta. Se on joka kerta niin tympeetä katsoa sitä yhtä viivaa testissä. :(

Suvettarella taitaa olla aika samoissa vaiheissa kierto, kuin beslalla. Pääsette vertailemaan oireita! :)

Sannis86 nauti nyt oireettomista päivistä, vaikka kyllähän sitä aina huoledin nousee pintaan.

Nannu kuullostaa hyvälle oireet! Oot kyllä kärsivällinen jos keskiviikkoon asti! Mutta parempia se niin on, välttyy turhilta testeiltä. :) plussaa puhallus keskiviikoksi! :)

Itselläni kp 6 joten kyllähän tässä saisi lähteä ovistesti kaupoille.

Oletteko alkanut valmistautua mitenkään tulevaan mahdolliseen raskauteen? Beislako se oli jo kutoa suoputtanu vauvan nuttuja?
Itse olen miettiny jos alkaisi säästämään jo varusteisiin kuten vaunuihin ja turvakaukaloon rahaa, niin saisi sitten mieluiset ostaa kun on ajankohtaista. On ne vaunut kyllä tosi kalliita. Ja mikä valikoima! Kerkesin piipahtaa heinäkuisissa ja siellä puhuivat eri vaunujen ominaisuuksista , niin oli kyllä hepreaa! :D

Sabetti, mulla on muutamia vauvanvaatteita hankittuna. Ne on itse asiassa tarttuneet kaupoilta mukaan silloin, kun vasta yksin kuumeilin vauvaa ja ehkäisy oli edelleen käytössä. Muuten vauvantuloon ei ole varsinaisesti varauduttu. Paitsi että auto vaihdettiin farkkumalliin loppukesästä, kun silloin meille vielä piti syntyä nyt maaliskuussa vauva. Auton vaihto oli kyllä välttämätöntä muista syistä. Mutta kyllä automallin valintaan vaikutti toiveissa oleva perheenlisäys, että takakonttiin mahtuu sekä koirien häkki että vaunut. Hirveesti en ole viime aikoina enää itseeni tuhlaillut, lähinnä turha vaatteiden ja kenkien shoppaaminen on jäänyt. Olen ostanut itselleni sen mitä tarvitsen, mutta muutoin mieluummin säästänyt vauvan tuloa varten.

Toivotaan, että Nannulle pärähtää seuraava plussa ensi viikolla! Ja me kaikki muut perässä sitten plussaamaan!

Meillä miehellä on farkku mutta minun auto pitäisi varmaan vaihtaa myös isompaan. Auto kyllä tulee varmaan hankittua laina rahalla. :)

Pahoittelut negasta, Vesta. Mutta hyvä kuitenkin että löysit oviksen. On positiivista huomata että kroppa ainakin toimii siltä osin, ja itse osaa sitä tulkita.

Suvetar, malttaa malttaa! Sitä varmemmin se plussa tulee. :)

Starling, sulla varmaan osuu sitten hyvään aikaan viikonloppu.

Tervetuloa tännekin, sabetti! Juu, oireita odottelen.

Nannu, hyvä varmasti odottaa keskiviikkoon. Dpo 9 tulis todennäköisesti nega, vaikka oliskin raskaana.

Nyt täytyy lukea loput viestit myöhemmin.

Joo, mä oon kutomassa peittoa, ja vaimo on tehnyt pienen villatakin ja vaippahousut. Nyt pitää kyllä vähän rajoittaa! ;) Tai no, ollaan me vähän tutkailtu kestovaippoja ja kantoliinoja kun molemmat kiinnostaa. Vaunuista yritin hakea tietoa, mutta huh, erilaisia on niin paljon!
Auto pitäis meilläkin vaihtaa suurempaan, muistakin syistä.

Vesta, voi höh! No mutta nokka pystyyn ja kohti uutta yritystä! :)

sabetti, mä olen jo joskus aiemmin virkannut vauvanpeittoa ja sitten se jäi kesken, kun kyllästyin tekemään sitä :D kaivoin sen taas kaapista ja nyt olen yrittänyt saada sitä vähitellen tehtyä. En kyllä muuten ole mitään ostellut vielä, mutta tänään kaupassa en voinut kävellä yhden ihanan, pienen ruskean hupparin ohi. :oops: ja siinä oli nallekorvatkin hupussa! No en taida miehelle sitä viitsiä näyttää, pidän sen kaapissa jemmassa. :wink Meillä pitäisi myös auto vaihtaa ja asuntoakin pitäis katsella syksyyn mennessä. :grin Siihen tosin ei mahdollinen perheenlisäys kyllä vaikuta, mutta hyvähän se on siihenkin ehkä jo varautua ;)

Beisla, mua kans kiinnostaa nuo kestovaipat ja kantoliinat ym! Oon jo vähän niistä lukenut, mutta vielä en ole ihan kunnolla kaikkea sisäistänyt. Onhan tässä toki aikaa vaikka kuinka vielä perehtyä!

Teretulemast vaan uusille mukaan! Ja sori jos en huomannut kaikkien viesteihin vastata, on vähän kiire kun pitäis mennä ruokaa laittamaan.

Mut vähän vielä omaa napaa. Ostin kaupasta samalla testipaketin ja pitihän se heti testata. Musta vaan tuntuu että mulla on jo niin vahvat viivalasit, että kuvittelen aina itse siihen sen toisen viivan. Vai näkyykö tässä kenenkään silmään edes minkäänlaista haamujen haamujen haamua/viivanpaikkaa...? Ehkä mä nyt jemmaan ton toisen liuskan iteltäni ja teen sen vaikka vasta viikon päästä, jos tätiä ei näy..... :rolleyes:

test.JPG

Pilvikirsikka, mäkin jemmailin silloin alkuun niitä paria vauvanvaatetta, jotka olin ostanut. Ajattelin, että mies pelästyy entisestään ja kuvittelee mun seonneen. Sit hieman ennen yrityksen aloittamista näytin yksiä söpöjä potkuhousuja miehelle, tällöin oli jo käyty keskustelua siitä, että ehkäisy tultaisiin jättämään syrjään jossain vaiheessa.

Mä en näe pilvikirsikan testissä mitään, mutta oonkin surkimus ja sokea ja näen vasta sitten viivat, kun ne lähenee elokuvaviivoja. Mun sanaan ei kannata luottaa.

Tervetuloa Sabetti :) Seuraan myös aktiivisesti Raskaaksi 2015-ketjua mutta siellä on niin hurja vauhti että välillä tuntuu ettei ollenkaan kerkeä mukaan juttuihin :grin

Pahoittelut negasta Vesta :(
Ja Pilvikirsikan kuvassa en myöskään näe toista viivaa, mutta tämä testien katselu on vielä niin uutta minulle joten haamuja en kovin herkästi edes osaa etsiä. Uutta testiä vaan lähipäivinä kehiin :)

Piinailijoille tsemppiä! Toivotaan että pian saadaan lisää plussia tähänkin ryhmään :)

Muokattu viimeksi:
Me ei olla vieläkään uskallettu miettiä hankintoja vauvalle. Nyt kun plussan sai, niin tuntuu että roikkuu löysässä hirressä sinne "turvallisille viikoille" saakka, enkä uskalla juurikaan miettiä mitä pitäisi ostaa. Uskoisin, että tuonne alkukesään jätetään hankinnat, eiköhän silloin jo tajua mitä tässä on tapahtumassa :p Jos pikkusisu pysyy vaan mukana matkassa :) Tuntuu kovin kaukaiselta ajatus, että syyskuussa meille saattaa muuttaa joku o_O No, 8 kuukautta aikaa sopeutua :wink

Mä oon nyt ollu jokusen päivän hiljaksiin, lukenu kyllä viestit että pysyy kärryillä :)
Ite oon parit pienet villasukat tehny ja pari pientä bodya ostanu.. Miehelle taisin näyttää vaan toisen ettei ihan hirveesti pelästy :) itekin tullut katottua muita tarvikkeita mutta esim. vaunuista en ajatellu maksaa 1000e mitä jotkut maksaa. Toki halvemmallakin saa mutta en välttämättä halua edes uusia jos löydän hyvät käytetyt. Ja muutenkin olen ajatellu ostaa käytettynä aika paljon.

Meillä oli tarkoitus sinne maaliskuuhun odottaa, mutta nyt parina päivänä kävi niin että jäi kumit laatikkoon.. No katotaan kuinka käy.. Nyt on vissiin kp 11. Ei varmaan mitään tapahdu mutta just vasta lopetin ne pillerit, en tiiä vaikuttaako asiaan :)

Takaisin