Esikoinen toiveissa

Pilvikirsikka, kuulostaa lupaavalta!

Babyluv, ihme touhua, onpa pitkä odotus.

Sannis, kiva kuulla että kaikki on kuten pitääkin. Joko oot soittanut neuvolaan ja saanut ekan ultra-ajan?

Beisla: En vielä oo saanu neuvolaa. Aamulla ennen töitä siellä oli linjat tukossa loppuviikosta, päivällä taas toimistolla vaikea soitella kun työkaverithan kuulis heti... Nyt tän viikon aikana kuitenkin aion ajan varailla, meen vaikka autoon kesken työpäivän istumaan ja jonottelemaan :P

Huomenna menkoista laskettuna 6+0 jihaa :)

Joko Pilvikirsikka testaili uudestaan?
Mites Sarina, onko vieläkään käännöstä suuntaan tai toiseen?

Babyluville tsempit, noi odotusajat on kyllä kurjan pitkiä tutkimuksiin, mutta hienoa että kuitenkin pääset sinne, ei ainakaan jää mieltä painamaan onko kyse kystasta vai mistä. Vaikka joudutkin nyt odottelemaan vielä...

Ja Beisla olikin saanut nyt ovistärpin (kö)? Eli siellä piinaviikot menossa(ko)? :confused:

Ei mitään uutta, kiitti kysymästä :) ärsyttävää, kp50 jo. Vähän on sellasia tuntemuksia et jotain on meneillään mut ei tuu kun valkkaria, joka sekin on nyt muuttunu kyllä vähän "kuivemmaksi" jos niin voi sanoa. Lähetään tosiaan ens perjantaina matkalle ja oon ihan varma et mul on sit just siellä punaset päivät menossa :sad001 En ehkä ennen sitä jaksais varailla aikaa lääkärille.

Mites muilla? Mulla ei oo nyt kun valituksia kerrottavana tänne prkl :mad::grin

Ai niin, ootte sinne reissuunkin lähdössä. Pöh. Voi kun ratkeaisi nyt ennen sitä jo tilanne, että pääsisit nauttimaan reissusta. Onhan tuo nyt kummallista kerrassaan! :eek:

Juu Sannis. Täällä nyt dpo1. Mietin kyllä käsitettä piinaviikot. Musta tuntuu kuin mulla ois alkanu piinailut jo viime viikolla, kun se ovis antoi odottaa itseään. :D

Ei varmasti innosta lääkärin ajattelu kun on matka tulossa, mutta voihan sen ajan saaminen kestää. Ainahan ajan voi perua, jos sitä ei tarvitsetkaan. Tosin mä oon ite just sellanen, että vältän lääkäriin menoa viimeseen asti, että paraskin neuvomaan.

Beisla: No joo, piinaviikot niin. Sit kun piinailtu ensin ovista, ja plussa tärähtää, niin siinä sit piinaviikot ja -kuukaudet, ja kun lapsi syntyy niin siitä se piina taitaa vasta alkaa kuulemani mukaan :laughing021
No, ei mennä asioiden edelle, kaikki on niin suhteellista. :happy090

Mä soittelin jo kertaalleen miten gynelle saa aikoja kunnallisella ja meilläpäin omalääkärin kautta. Omalääkärille saa aina heti viikon sisään ajan, joka ohjaa sit gynelle tarvittaessa. Siitä ajasta en kyllä osaa sit sanoa kauan sinne sais jonotella :D

Hahaa :grin mehän ei kyllä saada kun pikku kullannuppuja, lapsetko muka piinaavia?! Eikai :laughing002

Täällä menossa kp 10 ja aloitin eilen oviksen tikuttamisen. Luulenpa sen olevan vasta viikonloppuna, aikaisintaan loppuviikosta, mutta varmuuden vuoksi aloitin tikkujen kanssa ajoissa. Eniten siksi, että en stressaisi niin, milloin se ovis on tai oliko jo, meilläkään kun ei välttämättä joka päivä "tehdä" vauvaa. Kyllä tämä testaaminen vain taitaa sopia mulle, stressaa ihan älyttömän paljon vähemmän kuin normaalisti tässä vaiheessa kiertoa.

Mä varasin kanssa tänään ajan gynelle. Kierto kun tuntuu olevan niin pitkä (ovulaatio mahdollisesti kp23), tänään menossa kp29. Luulin, että ajan saisi vasta useamman kuukauden päähän kuten aiemmin olen saanut ehkäisyasioissa, joten soittelin jo nyt. Yllätys oli suuri, kun sain ajan gynekologille jo 1,5vkon päähän! Toivottavasti nyt saisin plussan ennen sitä, eikö se niin mene, että kun on luopunut toivosta niin plussakin pärähtää testiin!

Ja joo, kyllä tää koko yk1 on ollut yhtä piina-aikaa, kun en tajua vielä ollenkaan mikä logiikka näissä kehon toiminnoissa on. Mä ajattelin viikon päästä testailla, vaikka olen kyllä aika epäileväinen, sillä ainakaan vielä ei ole minkäänlaisia raskausoireita.

Meillä työnantaja kustantaa yhden gynekäynnin yksityiselle joka vuosi ja ajattelin kans käyttää sen mahdollisuuden pois tässä lähiaikoina. Ihan vaan kysäsemässä/tarkistuttamassa onko jotain huomionarvoista yrityksen suhteen :)

Kävin just postissa ja kyllä sen on kuulkaas naiset niin, että tässä on se läjä josta johonkin se odotettu plussa vielä pärähtää! :smiley-angelic001 Tai on kyllä kumma jos ei! :grin

Liitteet

• plussakasa.jpg.jpg
    plussakasa.jpg.jpg
    86.7 KB · Katsottu: 166
Ihan jäätävä läjä noita testejä, kyllä nyt passaa plussan jo tulla!! :P

Toi gynekäynti onkin hyvä, vautsi. Millä alalla sä työskentelet kun tollasia etuuksia?

Sannis, no eikös vaan! :p Mieskin katto kyllä kuin hullua kun näki nuo. Saatoin vähän taas innostua, mutta halvemmaksi tuli tilata iso satsi kerralla :wink Näin ympäripyöreesti ja mahdollisimman kuivasti sanottuna mä työskentelen julkisoikeudellisen yhdistyksen palvelutehtävissä :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Vestalla hieno läjä testejä :D kyllä noilla plussataan! Ja onpas hienoa että pääsette gynelle vuosittain työnantajan kustantamana :) Kannattaa varmaan ajoittaa käynti kierron keskivaiheille/ oviksen aikaan, niin voi samalla tarkistaa sen tilanteen?

Muokattu viimeksi:
Ohhoh mikä läjä! :D peukut pystyssä et ei montaa tarvitse käyttää ja voit pistää ne vaikka kiertoon.

Jemberrylle ovisplussaa toivon pian :)

Onnea Jemberrylle ja starlingille oviksen löytämiseen. Hyvä varmasti aloittaa ajoissa, ois varmaan minunkin mieltä rauhoittanut aikaisempi aloitus. Sulla taitaa olla pitkä kierto, Jemberry, kun niin pitkälle ennustaa ovista?

Hyvä kun Nannu pääset gynelle nopeasti. Hyvähän tuo on selvittää nyt eikä puolen vuoden päästä.

Ja vautsi Vesta, eiköhän noilla pari plussaakin löydy! :biggrin

Takaisin