Esikoinen toiveissa

Sarina; mäkin nään alemmassa kuvassa selvästi jotain haamua :) Toivotaan että lähtee vahvistumaan ja lähipäivinä uutta testiä kehiin! Kylläpäs nyt piinataan. .

Babyluv testasitko uudelleen?? Plussapuhallukset myös sinne :)
Beislalle ovispuhallukset!

Muokattu viimeksi:
Sarina, mä ehkä näen myös haamulaisen... en ole varma, mutta monta muuta haamun näkijää täällä ainakin jo on!! Jospa sittenkin teille vielä pärähtäisi tädin sijaan plussa!! :rolleyes:

Me vaihdettiin autoa tossa loppukesästä, kun olin vielä raskaana. Auton vaihto oli joka tapauksessa edessä, entisessä olisi ollut niin paljon laitettavaa, mutta tietysti kun vauva silloin vielä tuloillaan oli, se ehkä vähän vauhditti projektia. Farkkuun vaihdettiin ja koiran häkkiä kun takaluukkuun ostettiin, niin kovasti mallailtiin, millainen sen pitäisi olla, että viereen mahtuu vaunut. :rolleyes:

Asunnon koosta olitte puhuneet. Kyllähän pienen vauvan kanssa mahtuu tosi hyvin vielä pieneenkin kaksioon. Tietysti kun vauva kasvaa taaperoksi ja leluja alkaa olla enemmän jne, niin itsestä ainakin tuntuisi mukavammalta, että lapselle ja leluille on oma huone. Me ostettiin pari vuotta sitten rivarikolmio. Silloin asuntoa etsiessä tultiin aika pian siihen lopputulokseen, että ostetaan samantien se kolmio kaksion sijaan, kun tulevaisuuden haaveissa oli jo silloin, että perheenlisäystä jossain vaiheessa tulisi.

Vesta, onpa suoraan sanottuna inhottavaa ja vähän törkeääkin mun mielestä ottaa sut tuolla tavalla "puhutteluun" lasten saamisesta. Lasten saaminen ja aikataulu sille on jokaisen parin oma valinta. Meillä ei kummankaan vanhemmat ole painostaneet millään tavalla asiassa tai edes kyselleet. Mutta mun mummi jaksaa yhtenään huokailla, koska te niitä lapsia hankitte. Se ärsyttää.

Täti pakkasi täällä kamansa... en ole vieläkään päättänyt tikutanko ovista vai en, onneksi pari päivää vielä aikaa pohtia asiaa. Jemberry, missä vaiheessa sulla on kierto? Päästäänkö yhdessä jännäilemään?

Vesta, onpa inhottava tilanne jos noin painostetaan lasten hankkimiseen :confused: Itse varmasti ärähtäisin uteluille varsinkin jos sama asia otetaan esille usein. Te päätäätte itse milloin aika on oikea lapsille, ja siltikään siihen ei voi loppupeleissä itse vaikuttaa.

Muokattu viimeksi:
Kiitos teidän kommenteista. Niiden myötä vasta oikeestaan tajusin miten paljon tää todella on mua vaivannut ja ärsyttänyt, niin otin asian puheeksi miehenkin kanssa. Selvisi että mies on ollut ritari mun selän takana ja puhunut jo äitinsä kanssa kun on huomannut mun pahan mielen!! o_O Siis mistä lähtien tuo ukko on ollut noin tarkkanäkönen?? Oon ihan ällikällä lyöty! :eek: Miestä itteensäkin kyllä ärsytti äitinsä kommentointi, että on se ihan silläkin varmaan huomauttanut asiasta... :rolleyes:

Anoppi on venäläinen, joten jos joku tuntee sitä kulttuuria voi varmaan arvata että tyylieroja asioiden käsittelyssä tulee jo sieltäkin.

Ollaan menossa huomenna syömään anoppilaan ja sovittiin, että jos viesti on mennyt huonosti perille, niin pidetään yhdessä puhuttelu anopille. Vielä ei kuitenkaan haluta paljastaa että yritetään lasta, toivottavasti ei paljastuta :)

Mutta hei, näin näitä ongelmia ratkotaan, vauvafoorumilla! :love017

Minuakin kiinnostaisi tietää, onko Sarina ja Babyluv jo testanneet uudestaan?

Starling, meillä sama, otettiin suoraan kolmio. Se kolmas huone vaan on täyttynyt meidän kamoilla... pitänee tehdä jotain uudelleenjärkkäilyä, mutta ei vielä. Olis kyllä hienoa jos lelut ois yhdessä paikassa. Ainakin (edes) teoriassa.

Vesta, onpa ihanaa että sun mies on huomannut tilanteen ja tukee sua tosissaan. Toivottavasti anopille yhessä puhuminen auttoi.

Kiitos kaikille ovispuhalluksista. Sain viimein eilen iltapäivällä testiin plussan. Näyttäisi siis, että tämä kierto on pitkä, mutta eipä se enää haittaa kun odottelu on alkupäässä kiertoa, ainakin jos edellisistä kierroista voi päätellä. Päiväni muuttui kyllä kertaheitolla paremmaksi, kun ei tarvitse odotella kokonaista kuukautta että pääsisi taas yrittämään.
:smiley-bounce012

Beisla, meillä myös toi "turha" huone vähän sellainen, mihin tulee vain tungettua kaikki ylimääräinen käsistä, kun ei jaksa miettiä sille jotain järkevämpää säilytystilaa. Ja onhan siellä nyt tietokone, jonka uudelleen sijoittaminen on kyllä pieni pulma sitten, kun sen aika on. Siitä huolimatta toivon, että kesän aikana päästäisiin pikku hiljaa raivaamaan huonetta ja pohtimaan ihan oikeasti, mihin se tietokone jatkossa sijoitetaan. :)

Toivottavasti teillä, Beisla, tärppää tästä oviksesta!

Onko Sarinalla viivat vahvistumassa?

Meillä myös tuo yks huone sellanen "kaikki mille ei ole paikkaa päätyy sinne". Nyt jos ei olla vaihtamassa asuntoa niin täytyy aikamoinen shamaani olla, että saa nuo rojut vauvan huoneesta jonnekin muualle järkevästi. Sen takia mä haluisinkin nyt vielä sen kolmannen makkarin, et jäis toi "työhuone" sit vielä ja samalla vierashuoneeksi..

Beislalle onnea ovisplussasta! Olispa ihanaa jos nyt tärppäis! :)

Mites Sarina? Ootko testannut uudelleen?

Onnea ovisplussasta beisla! :)

Mä en oikein tiiä mikä meininki täällä on. Tätiä ei oo kuulunu, kp47 menossa ja viimetestauksella näyttiaamupissasta negaa silloin oliko toissapäivänä. Eilen oli kaverin läksiäiset ja otin muutaman sidukan, ja nyt oon oksentanu koko viimeyön ja puolpäivää tänään. Lämmötkin on olevinaan koholla ja alavatsassa painetta ja valkkaria, mut ei sitä hemmetin tätiä eikä toista viivaa! Tuskasta odottelua vaan...

Voih. No nyt vaan odottelua. Ehkä siellä se siemen on jossain, ja nyt yrittää päästä niistä siidereistä eroon antaakseen sulle kaks viivaa heti huomenna :)

Testasin ja oli nega :( huomenna soitan lääkärille ajan ultraan kun munasarjoja vihloo vimmatusti sekä hieman kohdun seutua..myös aika lapsettomuustutkimuksien aloittamiselle varattu..lähetettä odotellessa.Yritän nyt kuukauden päivät olla miettimättä asia,vuosi ollut normaalia stressaavampi..voihan stressikin vaikuttaa raskautumiseen.:/

Epäilen 1 varhaisen keskenmenon tulleen josta johtuivat mahdollisesti nämä viimeisimmät todella niukat kuukautiset.Nyt epäilen että minulla on kysta.Noh,onneksi useimmiten ovat vaarattomia mutta hyvähän se on mennä tutkittavaksi :)jotenkin mieli paljon korkeammalla kun sain soitettua lääkärille ja pyydettyä lähetettä tutkimuksiin..uskon vahvasti että tänä vuonna vielä me kaikki plussaamme <3

Voi harmi Sarina ja Babyluv, kun molemmille tuli nega. :( Pöh. Varmasti tosi turhauttavaa odotella. Hyvä kun olet menossa lääkäriin, Babyluv.
Ootko ajatellut jossain vaiheessa terkkarilta kysymistä, Sarina? En yhtään tiedä missä vaiheessa ne alkaa tutkia. Varmaan ei läheskään niin pian kuin toivoisi, ja ne käskee vaan odottamaan... Mutta jos sieltä edes jotain neuvoja sais?

Beisla, sitä tämä juuri on, todella turhauttavaa. Ajattelin soitella omalääkärille kun tullaan sieltä matkalta, omalääkäri kirjottaa sit lähetteen gynelle. Ehdottomasti haluan kyllä selvyyden tähän miks kierrot venyy tällain ihan tolkuttoman pitkiksi. Ja vaikka tosiaan ihan vaan vinkkejä ja neuvoja saisin niin olisin tyytyväinen.

Hyvä babyluv et säkin meet käymään tutkimuksissa :)

Mäkin uskon vakaasti et tää on meidän vuosi :)

Pahoittelut negoista Babyluv ja Sarina :(
Babyluv, hyvä kun sait varattua ajan lääkärille, ultrassa ainakin selviää onko se kysta joka siellä kiukuttelee. Ja kyllä me tänä vuonna plussataan! :)

Onko Sarina sulla kauan ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot? Ja käytitkö e-pillereitä edeltävästi?

Miten Sannis on voinut? Onko minkälaisia oireita? :)

Muokattu viimeksi:
Sannis niimpä! Mikä vointi siellä on? :)

Jemberry, mä en oo syöny hormonaalista ehkäsyä enään moneen vuoteen, silloin nuorempana kun söin ei niistä ollut apua säännöllistämiseen. Silloinkin saattoi olla et taukoviikolla ei tätiä kuulunut jokakerta. Ennen tätä syksyä en oikeastaan oo tätä asiaa ees pahemmmin miettiny, mut nyt se tietenkin häiritsee kun annettiin lupa vauvalle tulla ja alkanu tutkailee oman kehon toimintaa paremmin. Mulla on aika hyvin viimevuosi mennyt siinä suhteessa et keskimäärin 33-37pv ollu kierrot, pitkiähän nuokin on mut silti täti on aina tullut ja vaan muutaman päivän heitolla. Nyt taas jostakin pomppas tää megakierto :mad:

No Sanniksella vointi hyvä! Kiitos kysymästä :)
Väsymys on nyt suurin "oire". Voisin vaan nukkua. Vatsaa nippailee vähän väliä, mut sillä tavalla mukavasti, ei kipuja.. Ja tissit on kans kipeet :P Pahoinvointi on nostellut päätään, mut onneks mennyt ohi nopeasti, ei vielä mitään kunnon oksentelua siis...

Eli ei mitään mullistavaa täällä. Tää väsymys ainoo joka ärsyttää, kun se sit vetää jotenkin alakuloiseksi ja kärttyiseksi kun ei jaksa touhuta...

Kyllä suututtaa heti näin maanantain kunniaksi.Pääsen ultraan julkisella vasta kun lääkäri laittanut lähetteen ja ensin odotellaan viikko että pääsen lääkärille.Siitä todennäkösesti n.1-2kk niin pääsen sinne ultraan ihmettelemään että onko mulla kysta vai mikä tuolla.En viitsisi millään yksityiselle mennä..lysti maksas reilu satkun ja nyt tärkeämpää menoa.

Babyluv, no voi tyhmää! Tsemppiä! :thumleft

Myös Sarinalle peukkuja että joko kierto palautuu takaisin normaaliksi tai sitten täti pysyttelee poissa seuraavat 9kk. :wink Mä näin sun testissä myös selvän haamun, luulis nyt että sen pitäis uudestaankin ilmaantua!

ON: äsken taas ihmettelin tätä oloa. Jotenkin samanlainen kuin tätiä odotellessa ja toisaalta taas vähän poikkeava.. Nyt kp 31 (mulla siis myös vähän pitkät kierrot). En tiedä, testissä olin näkevinäni ehkä viivanpaikan tai sitten en. :grin Ehkä täytyy vain odotella, kuuluuko sitä tätiä muutaman päivän sisään vai ei.

Ja olipa huojentava lukea, että myös muita painostetaan lastenhankintaan. :rolleyes: Ei sitä kyllä aina jaksa kuunnella, varsikaan kun asia ei välttämättä ole niin yksiselitteinen, että niitä lapsia noin vain tupsahtaa...

Takaisin