Sarina, mä ehkä näen myös haamulaisen... en ole varma, mutta monta muuta haamun näkijää täällä ainakin jo on!! Jospa sittenkin teille vielä pärähtäisi tädin sijaan plussa!!
Me vaihdettiin autoa tossa loppukesästä, kun olin vielä raskaana. Auton vaihto oli joka tapauksessa edessä, entisessä olisi ollut niin paljon laitettavaa, mutta tietysti kun vauva silloin vielä tuloillaan oli, se ehkä vähän vauhditti projektia. Farkkuun vaihdettiin ja koiran häkkiä kun takaluukkuun ostettiin, niin kovasti mallailtiin, millainen sen pitäisi olla, että viereen mahtuu vaunut.
Asunnon koosta olitte puhuneet. Kyllähän pienen vauvan kanssa mahtuu tosi hyvin vielä pieneenkin kaksioon. Tietysti kun vauva kasvaa taaperoksi ja leluja alkaa olla enemmän jne, niin itsestä ainakin tuntuisi mukavammalta, että lapselle ja leluille on oma huone. Me ostettiin pari vuotta sitten rivarikolmio. Silloin asuntoa etsiessä tultiin aika pian siihen lopputulokseen, että ostetaan samantien se kolmio kaksion sijaan, kun tulevaisuuden haaveissa oli jo silloin, että perheenlisäystä jossain vaiheessa tulisi.
Vesta, onpa suoraan sanottuna inhottavaa ja vähän törkeääkin mun mielestä ottaa sut tuolla tavalla "puhutteluun" lasten saamisesta. Lasten saaminen ja aikataulu sille on jokaisen parin oma valinta. Meillä ei kummankaan vanhemmat ole painostaneet millään tavalla asiassa tai edes kyselleet. Mutta mun mummi jaksaa yhtenään huokailla, koska te niitä lapsia hankitte. Se ärsyttää.
Täti pakkasi täällä kamansa... en ole vieläkään päättänyt tikutanko ovista vai en, onneksi pari päivää vielä aikaa pohtia asiaa.
Jemberry, missä vaiheessa sulla on kierto? Päästäänkö yhdessä jännäilemään?