Deb, ehkä kannattaa alkuun tikuttaa 2 krt/päivä. Itse tikutin kerran päivässä, mutta ennen ovisplussaa sain edellisenä päivänä puhtaan negan. Voi olla aika nopeakin se ovis.
Se on kyl kiva, jos joku läheinen ystävä odottaa vauvaa samaan aikaan:) Saa sitten vertaistukea ja voi samaan aikaan olla äippälomalla. Mä oon mun kaveripiirissä ainoa, joka on puhunut harkitsevansa kolmatta lasta. Yksi ystävä toivoo toista lasta, mutta eivät vielä kuulemma yritä. Viime viikolla kuulin töissä, että työkaveri on raskaana
Oli ihana uutinen!
Nuppu3 kp18/29, dpo5, yk3
Se on kyl kiva, jos joku läheinen ystävä odottaa vauvaa samaan aikaan:) Saa sitten vertaistukea ja voi samaan aikaan olla äippälomalla. Mä oon mun kaveripiirissä ainoa, joka on puhunut harkitsevansa kolmatta lasta. Yksi ystävä toivoo toista lasta, mutta eivät vielä kuulemma yritä. Viime viikolla kuulin töissä, että työkaveri on raskaana
Oli ihana uutinen!Nuppu3 kp18/29, dpo5, yk3

mies oli kyllä jo alusta asti perillä ja ehdotti joka välissä muutenkin että pitäskö mun niitä tikkuja kokeilla :D mistä kummasta se on noin kartalla 
Olenkin imenyt täältä itseeni jo paljon tietoa ja varmaan vielä aika taustalla pysyttelen ennen kuin meillä alkaa yrittäminen. Tää on aivan mahtava tukiverkosto kun ei me kenellekään aiota kertoa että yritämme lasta! Tai no siskoni tietää, mutta häntä ei sen enempää kiinnosta tietää kuin että tänä vuonna tarkoitus saada vauva 
tsemppiä nyt kaikille ja kovasti plussia tikkuihin